וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא מבינה שזה על אונס?": מסיבת "סיפורה של שפחה" של קיילי ג'נר עוררה מהומה

גל סלונימסקי

10.6.2019 / 12:44

המיליארדרית הצעירה חגגה בסוף השבוע יום הולדת 22 לבסטי החדשה שלה, ועשתה זאת בארוחת ערב בסגנון סדרת הדרמה המטלטלת. עם קוקטיילים בשמות מונחים מהסדרה ותלבושות של שפחות - ברשת לא הפסיקו להזדעזע. "היא פשוט לא הבינה את הסדרה"

קיילי ג'נר סופיה ריצ'י סיפורה של שפחה. אינסטגרם, צילום מסך
קונספט שנוי במחלוקת. קיילי ג'נר וסופיה ריצ'י לבושות כמו שפחות/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי סוף השבוע האחרון, המסקנה המתבקשת היא שהחלום של כולנו הוא להיות הבסטי של קיילי ג'נר. אחרי התקרית הדרמטית עם האקס בסטי ג'ורדן וודס, קיילי עמלה קשה כדי לאתר לעצמה בי-אף-אף חדשה. מי שעלתה ברשת היא אנסטסיה (סטסי) קארניקולו, חברה ותיקה שהועלתה בדרגה אחרי הדחתה של וודס. בסוף השבוע האחרון חל יום הולדת ה-22 של סטסי - וג'נר הצעירה הרימה לה בענק.

החגיגות התחילו בארוחת ערב בסגנון "סיפורה של שפחה". אכן, מדובר בנושא קצת מוזר לחגוג אותו, אבל איכשהו ג'נר (21) הצליחה להפוך את הסדרה האפלה והמטלטלת לקונספט מרים. האורחים, בהם ג'נר, כלת השמחה וגם סופיה ריצ'י שהוזמנה לחגיגה, לבשו את בגדי השפחה המוכרים - המעיל האדום והכובע הלבן, הבית הוסב להיות מדינת גלעד והקוקטיילים קיבלו שמות עם מונחים מתוך הסדרה כמו: "תחת עינו טקילה", ו"ישתבח האל וודקה". אפשר לנחש שהתכנית האמנותית כללה הקרנה של העונה השלישית, אבל זו רק השערה שלנו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

התגובות ברשת, כמצופה, ממש לא פרגנו לקונספט השנוי במחלוקת. "למה קיילי ג'נר חוגגת יום הולדת באווירת 'סיפורה של שפחה'? היא מבינה שזה על אונס ודיכוי נשי, נכון?", כתבה אחת הגולשות. אחר הוסיף: "האם אני היחיד שנגעל לחלוטין ממסיבת 'סיפורה של שפחה' של קיילי ג'נר?". גולש שלישי סיכם: "קיילי פשוט לא הבינה את הסדרה".

את המיליארדרית הצעירה התגובות לא הרתיעו והיא פשוט לא התייחסה אליהן, והמשיכה בחגיגות. כמו שאמרנו, קיילי מנסה לשדר לעולם שהיא הבסטי המושלמת - ולכן ממש לא הסתפקה רק בארוחת ערב. אז אולי זה היה ניסיון להסיט את האש, או כדי להעביר את ההנגאובר - אבל קיילי החליטה להמשיך להרים לכבוד יום ההולדת של סטסי.

עוד באותו נושא

מיס אורנג'דה 2019: קיילי ג'נר נסחפת עם הלוק

לכתבה המלאה

השלב הבא: מסיבת בריכה שכללה תלבושת אחידה - ביקיני, ורצוי שיהיה בוורוד ניאון. קיילי, סטסי, חברה נוספת - יאריס פאלמר ועוד חברות, נהנו יחד מבוקר שמשי בבריכה. גם הבייביז היו שם - סטורמי כמובן ואיילה, בתה של פאלמר, שמחזיקה בחשבון אינסטגרם עם לא פחות מ-91 אלף עוקבים.

שלושתן הקפידו על ביקיני ורוד זוהר, כנראה הבשורה של כולנו לקיץ הקרוב. יאריס לבשה ביקיני של krahs, אותו מותג שסלינה גומז עיצבה לו ליין לאחרונה וסטסי, כלת השמחה, הלכה על בגד ים של DISRUPTIVE YOUTH. חוץ מלהשוויץ בגופן החטוב, שנראה כמו העתק-הדבק האחת של השנייה, הן שיתפו הרבה תמונות כשהן משתובבות על מזרוני הים המתנפחים וסיכמו: "בהשפעת הטקילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully