וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס אורנג'דה 2019: קיילי ג'נר נסחפת עם הלוק

אימפריית הביוטי הצעירה של משפחת קרדשיאן יצאה לבילוי לילי בעיר המלאכים ודפקה הופעה שאי אפשר להיות אדישים אליה. שמלה כתומה עם חיתוכים במקומות המעניינים וכמובן צללית תואמת להשלמת הלוק

קיילי ג'נר. splash
קיילי ג'נר בשמלה של ג'וליאן מקדונלד/splash

קיילי ג'נר השיקה לפני שבוע את מותג הטיפוח החדש שלה Kylieskin, בו היא מציעה סבון לניקוי הפנים, קרם עיניים ושאר מוצרים שמביאים אותה סופית למקום בו היא משתלטת על תעשיית הביוטי כולה. המיליארדרית הצעירה בת ה-21, שיכולה למצוא לא מעט סיבות לחגיגות עקב מכירה מטורפת של המוצרים החדשים, הגיעה לארוחת ערב מפונפנת באל איי בדיוק כמו שבנות הקרדשיאן יודעות להרים. לשם המאורע היא דפקה שמלה שהרגישה קצת יותר מתאימה לאפטר פארטי של המט גאלה, וכן, זה מה שקורה כשהסטייליסטית הצמודה יוצאת לחופשה.

לעוד חדשות אופנתיות:
בליגה משלה: ככה מלניה טראמפ נראית אחרי 16 שעות טיסה
אוסף ריזורט מהחלומות: הצצה לקולקציות קיץ שאהבנו במיוחד

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'נר הגיעה בשמלה כתומה וקצרצרה של ג'וליאן מקדונלד בעלות לא מבוטלת של 12,742 פאונד (שדרכה בצבצו תחתוני החוטיני הלבנים שלה) עם מפתח עמוק מאוד באיזור החזה, גב חשוף ושרוולים ארוכים עם כריות באיזור הכתפיים שהעניקו מראה מחודד. את הלוק היא השלימה עם נעלי pvc של yeezy עונה 7 בעלות 760$, בעיצובו של גיסה האהוב ויצאה לדהור בעיר. בגזרת הגלאם בחרה הג'נרית בחצי קוקו מתוח שכה אהוב על הביג סיסטר קלואי, צללית כתומה, אייליינר חתולי, ליפסטיק ניוד והכל כמובן מייד ביי קיילי קוסמטיקס.

עוד באותו נושא

זו רשת דייגים? קיליי ג'נר בטוויסט הכי מעניין שראינו לחליפה

לכתבה המלאה

המעריצים של הכוכבת הביעו תמיכה נלהבת במוצרי הטיפוח החדשים עם תגובות נרגשות ברשת החל מ"קרם הלחות של קיילי הוא הדבר האהוב עליי בעולם", ועד "הרגע השתמשתי לראשונה במוצרים של קיילי ואני יכולה לומר שלא אגע יותר בשום דבר אחרי בחיי". קיילי כמובן כבר נערכת לסיבוב שני וב-5 ביוני היא מתכננת להציף את האתר בסטוק חדש של המוצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully