וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטוריה בקהאם חושפת את הרכיב הסודי שלה לעור חלק ובריא - אבל מומחים ממליצים ההפך

18.9.2019 / 0:23

רוצים עור חלק ובריא כמו של ויקטוריה בקהאם? למעצבת האופנה בת ה-45 יש הרגל תזונתי שעשוי לעזור, אולם מומחי תזונה טוענים שהוא עלול לעשות את ההפך. למי תאמינו?

אימג'בנק GettyImages

בסרטון - ככה השתנתה ויקטוריה בקהאם במהלך השנים

הפאשניסטה ומעצבת האופנה ויקטוריה בקהאם חשפה השבוע לא רק את קולקציית אביב-קיץ 2020 שלה בשבוע האופנה בלונדון, ולא רק השיקה לראשונה את ליין האיפור שלה - אלא גם חשפה את הסוד שלה למראה עור חלק ובריא - ומתברר שמדובר במאכל שיש לכולנו בבית - אולי פחות בעונה הזאת של השנה. תזונאים, לעומת זאת, טוענים כי הרגלי התזונה של הגברת בקהאם אינם בריאים ועלולים דווקא לגרום לאכילת יתר. הגזרה הדקיקה של ויקטוריה תטען אחרת.

הגברת בקהאם בת ה-45 טוענת שהסוד שלה למראה צעיר ובריא הוא בתזונה של ארבעה אבוקדו מדי יום. אף על פי שהפרי מלא בטוב, מומחי תזונה מזהירים את המעריצים לא לנסות את זה בבית מאחר שתזונה "אובססיבית" מדי כמו של בקהאם אינה ממלאה אחר הצרכים האמיתיים של הגוף שלנו. באופן מפתיע הם אומרים שהתמקדות באכילת אבוקדו עלולה דווקא לעשות את ההפך ולהוביל לאכילת יתר.

הפוש ספייס לשעבר חשפה את הרגלי התזונה שלה בריאיון למגזין "הטלגרף" השבוע, כשסיפרה כי קראה שהמפתח לעור זוהר היא צריכה מדויקת של שומנים. לכן היא אימצה לעצמה תזונה הכוללת בין שלושה לארבעה אבוקדו ביום המספקת בדיוק את כמות השומן הבלתי רווי שהיא זקוקה לו. לא ידוע מה עוד כולל התפריט היומי שלה, אולם לאור גזרתה הדקיקה היינו מנחשים שלא הרבה.

ויקטוריה בקהאם אוכלת אבוקדו. אינסטגרם, צילום מסך
ויקטוריה בקהאם אוכלת אבוקדו - בוקר, צהריים וערב/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully