וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בננה ריפבליק תשיק קולקציה בהשראת מד מן

26.6.2011 / 16:18

מותג האופנה בננה ריפבליק משיק עוד קולקציית קפסולה בהשראת דמויות מד מן וזה בכלל לא משנה להם שהעונה החדשה מתעכבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רטרו שיק בנוסח אמצע שנות ה-60 של המאה הקודמת. דגמי נשים מקולקציית סתיו 2011 של 'מד מן'/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג האמריקאי בננה רפבליק, מקבוצת גאפ, הודיע על השקת קולקציית קפסולה בהשראת דמויות הנשים והגברים ב'מד מן', שתצא לחנויות בארצות הברית החל מאמצע אוגוסט הקרוב. הסדרה המצליחה שעונתה החמישית עתידה להצטלם בחודש הבא, תשודר בארצות הברית ואצלנו רק בשנה הבאה, והליין החדש עשוי להוות נחמת מה למעריצים נלהבים וחסרי סבלנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דון ובטי לא בטלוויזיה, אך רוח השיק שלהם בכל מקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ני בריינט המלבישה זוכת האמי של הסדרה, שאחראית על הפופולריות הגואה של אופנת הרטרו ואופנת הווינטג' בשנים האחרונות, שיתפה פעולה עם 'בננה', ליצירת הליין הכולל כמעט 85 פריטים. הקולקציה תכלול חצאיות A ועיפרון בגזרת מותניים גבוהה, שמלות צמודות מותניים, חליפות צמר, כובעי פדורה, מעילי טרנץ' וליין ביגוד מחוייט לגברים בשחור ובאפור. בריינט אמרה למגזין האופנה In Style: "הקולקציה היא על ביגוד מסוגנן ללא מאמץ והיא מביאה שיק לנשים וגברים אמריקאים מודרניים". פריטי הקולקציה שתגיע לחנויות ב-11 אוגוסט יישאו תווית כפולה עם לוגו מד מן לצד זה של בננה ריפבליק. חברי המותג בפייסבוק יוכלו להזמין פריטים ברשת עוד קודם לכן. התמחור ייקבע בדומה לזה של שאר מוצרי 'בננה'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ואני ופגי ביום עבודה במשרדי 'סטרלינג, קופר, דרייפר, פרייס'?/מערכת וואלה!, צילום מסך

העובדה כי הסדרה תשוב למסכים רק ב-2012 ולא במקביל להשקת הקולקציה כלל לא מדאיגה את ראשי 'בננה ריפבליק'. "זה לא ביג דיל", אמר ג'ק קלהון נשיא החברה לניו יורק טיימס, "מפני שהסדרה ממשיכה להיות רלוונטית אם היא משודרת או לא". בריינט מסרה לעיתון שהיא מקבלת דרך קבע מסרים בעמודי הפייסבוק והטוויטר שלה מאוהדי הסדרה שמספרים לה כמה הם נרגשים לקראת עליית העונה החמישית ושהם צופים שוב בעונות הקודמות של הסדרה לקראת שובה לעונה חדשה.

הייתן רוצות להתלבש כמו ג'ואן, בטי ופגי? ספרו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב לא אצלנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אופנת מד מן השפיעה רבות על אופנת מסלולי תצוגות שבועות האופנה החל מ-2008, שנת שידור עונתה השנייה. התופעה המכונה 'אפקט מד מן' ממשיכה להתקיים גם בזמנים בהם אין שידור פרקים חדשים. מייקל קורס הצהיר שקולקציית הסתיו שלו באותה שנה עוצבה תוך חשיבה על הסדרה. במיוחד בלטה השפעת אופנת הנשים בסדרה על קולקציית הסתיו של פראדה ב-2010. באופן דומה, קולקציות סתיו 2011 דונה קארן, מרק ג'ייקובס וקייט ספייד אשר הוצגו בפברואר השנה בניו יורק כללו דגמים המזכירים אופנת נשים מאמצע שנות ה-60.

גם במספר קמפיינים פרסומיים ניכר הלוק של מד מן. בריינט עצמה קצרה את פירות הצלחתה והשיקה ליין ביגוד, הלבשה תחתונה וסדרת לקת ציפורניים על שמה. שתיים מן הכוכבות המרכזיות של מד מן ג'נוארי ג'ונס (בטי) וכריסטינה הנדריקס זכו בחוזי פרסומיים בזכות הצלחת מד מן. ג'ונס לוורסצ'ה אקססוריז והנדריקס למעילי הטרנץ' של 'לונדון פוג'.

זהו לא שיתוף הפעולה הראשון של 'בננה' עם מד מן. לפני שנה בדיוק פופולריות הסדרה צמחה בזכות מיני-קולקציה בהשראת הסדרה, Guide Book ותחרות קונים שהתבקשו לשלוח תמונות של עצמם בביגוד הקולקצייה כשהזוכים הוזמנו להצטלם כניצבים בסדרה.

האם נזכה לראות את הקולקציה אצלנו? האם בננה ריפבליק תגיע לישראל כפי שתוכנן כבר ב-2009? עד לרגע פרסום הכתבה לא התקבלה תגובה בעניין מטעם בננה ריפבליק.

צפו בפרקים מלאים מתוך מד מן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השיק הגברי של פרסומאי שדרת מדיסון לכולם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully