וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיליון ספטמבר של מגזין V: מחווה לאליזבת טיילור

3.8.2011 / 11:25

גיליונות ספטמבר העבים של מגזיני האופנה הצפויים לצאת בקרוב, מעוררים ציפייה. מבטיח במיוחד נראה זה של מגזין V, בהשראת אליזבת טיילור

מגזיני האופנה הנחשבים בעולם, מסיימים בימים אלו את העבודה על הגיליון החשוב בשנה - גיליון ספטמבר, המציג את אופנת הסתיו והחורף הקרובים ולרוב שוקל כמו מדריך הטלפונים של גוש דן. מידע מסקרן על גיליונות ספטמבר הקרובים, דולף מפעם לפעם לכלי התקשורת מדי ומעורר ציפייה גבוהה לגבי פרסומם. לפעמים המידע רק חלקי או כזה המבוסס על שמועות וספקולציות, אבל לפעמים מדובר במידע מבוסס ומוצק, כמו זה ששיחרר המגזין הניו יורקי V, העוסק באופנה, אמנות, קולנוע ומוזיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך סרטון "מאחורי הקלעים" של הפקת אליזבת טיילור למגזין V, גיליון ספטמבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הנמסר, הגיליון הצפוי להגיע לדוכנים ב-6 בספטמבר יהיה בן כ-300 עמודים ויוקדש לנושא "גיבורים". על לא פחות מ-72 עמודים תתפרס הפקה אדיטוריאלית בהשראת אליזבט טיילור. הייעוץ הקריאטיבי להפקה ניתן על ידי קארין רויטפלד, מי שערכה את ווג פריז מ-2001 ועד ינואר השנה וידועה בכינוי "אנטי אנה", בשל תפיסות אסתטיות וגישה כללית הפוכה מזאת של אנה ווינטור, עורכת הווג האמריקאי. על הצילום אחראי מריו טסטינו, צלם האופנה האיטלקי הנודע ו"השותף לפשע" של רויטפלד בכל הנוגע לנועזות האולטרא-שיקית ווג פריז ב-10 שנותיה במגזין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אליזבת טיילור. imdb
צללית טורקיז ואייליינר שחור. אליזבת טיילור ב"קליאופטרה", 1963/imdb
אליזבת טיילור בסרט "לפתע בקיץ שעבר" (1959). imdb
שיער עורבני באורך הכתפיים. אליזבת טיילור ב"לפתע, בקיץ שעבר", 1959/imdb

דוגמנית הדומה להפליא לכוכבת האגדית (מלבד אולי הרזון והגובה), אופרה וסורקה בהשראת הסגנון של טיילור בתקופה של סוף שנות ה-50 ושנות ה-60 המוקדמות: תסרוקת שיער שחור עורבני באורך הכתפיים, מראה הסרט "לפתע בקיץ שעבר" (1959) של טיילור; צללית עיניים בטורקיז, עפרון וליינר שחורים, סומק ורדרד ושפתיים באדום הוליוודי בוהק - סגנון האיפור האיקוני של טיילור ב"קליאופטרה" (1963).

"היה לה סוג כזה של אלגנטיות שחצה את תחום הביגוד", הסבירה רויטפלד את בחירתה באייקון האופנה. טיילור שמתה במרץ השנה, הרוויחה את מקומה בהיסטוריה של אופנת המאה ה-20 כאחת הנשים הזוהרות והיפות ביותר. נטייתה לחבב יהלומים ולהחליף בעלים ומאהבים השאירה אותה בסוף ימיה עם אוסף תכשיטים יקר ונדיר הצפוי להכניס כ-150 מיליון דולר במכירה פומבית שתיערך בכריסטיס בסוף השנה. לא נמסר אם רויטפלד הצליחה לשים את ידה על אחד או כמה מתכשיטיה האיקוניים של טיילור לצורך הצילומים, אבל שווה בהחלט לחכות.

אליזבת טיילור: הסגנון שיחיה לנצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully