וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה בדרך לבית משפט

מדונה קראה למותג האופנה שלה מטריאל גירל, כשם הלהיט הידוע שלה מהאייטיז, ועכשיו נאלצת להתמודד עם תביעה מצד מותג בעל שם זהה, הפועל בשוק האופנה מאז שנת 1997

מדונה בבכורת הסרט WE בפסטיבל ונציה, איטליה, 1 ספטמבר 2011 גטי. Pascal Le Segretain, GettyImages
תצטרך למחוק את החיוכים ולהכין חליפה מחוייטת לבית משפט. מדונה בפסטיבל ונציה ביום ה' האחרון/GettyImages, Pascal Le Segretain

הנערה החומרנית בצרות. מלכת הפופ נתבעה השבוע על ידי חברה קליפורנית בשם ל"א טריומף בע"מ (L.A. Triumph Inc.) על רקע סכסוך הנוגע לזכויות השימוש בשם 'מטריאל גירל', שם מותג האופנה שבבעלותה. כזכור, אחד מלהיטיה המצליחים והידועים של מדונה בשנות ה-80 היה שיר בשם מטיראל גירל 'נערה חומרנית', מה שהפך להיות עם הזמן אחד מכינוייה, אך ככל הנראה לא בהכרח העניק לה בלעדיות הכל הנוגע לשימוש בו.

המותג הכולל ביגוד ואקססוריז, הושק בקיץ שנה שעברה והוא משווק בלעדית בסניפי הרשת האמריקאית 'מייסיס'. מדונה מחזיקה בו בשיתוף עם קבוצת 'אייקוניקס בראנדס' (Iconix Brand Group), שבבעלותה מספר מותגי הלבשה פופולריים בארצות הברית (כמו באדג'לי מישקה, לונדון פוג, מאסימו, ראמפייג' וקאנדיס).

קלי אוסבורן, מדונה ובתה לורדס ליאון בעת צילומי קמפיין ליין הביגוד Material Girl, יולי 2011. ערוץ האופנה,
מדונה/ערוץ האופנה

לפי התלונה, אשר הוגשה כבר לפני שנה, חברת ל"א טריומף משווקת ליין ביגוד בשם 'מטריאל גירל' כבר מאז 1997 וזכויותיה עליו נובעות מראשוניות. מדונה מצידה, תובעת גם היא זכות ראשונים על השם, השמורה לה, כמי שטבעה את המונח כבר ב-1984 עם להיטה המפורסם. לצערה טענתה לא התקבלה במסגרת ניסיונות גישור בין הצדדים, ודיון בנושא נקבע להיערך בבית משפט בחודש הבא.

מדונה הנמצאת בימים אלו בוונציה, איטליה, לצורך קידום סרט חדש בבימויה, תצטרך להיאבק על השם האיקוני שהיא הייתה בטוחה שהוא שלה בלעדית. יכול להיות שהיא פשוט הייתה צריכה לערוך בדיקה מעמיקה יותר של השפעתה על תרבות פופולרית ולבחור משהו שלא הושאל על ידי מישהו אחר ועשוי להתאים לליין ביגוד לנערות, אולי כמו 'כמו בתולה'.


קלי אוסבורן מצטלמת לקמפיין 'מטריאל גירל'

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully