וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורסצ'ה ל-H&M: מחזירים את הפריטים לחנות?

לירוי שופן

4.12.2011 / 21:00

מספר בלוגים אמריקאים מדווחים על החזרות רבות לחנויות של פריטים מתוך קולקציית הקפסולה של ורסצ'ה ל-H&M. האם העיצובים באמת בלתי לבישים?

האם ייתכן שמבקרי האופנה אשר התריעו ביחס לבעיתיות העיצובים הארכאיים של קולקציית ורסצ'ה ל-H&M, צדקו בסופו של דבר? על פי בלוגי אופנה פופולריים, ביניהם Racked NY ו-Madison Avenue Spy, התשובה עשויה להיות חיובית. צילומים שזולגים לרשת מעידים כי חנויות H&M בניו יורק החלו להתאכלס בימים האחרונים בהחזרות של פריטים שנרכשו במהלך ההיסטריה הראשונית לקולקציה, ונכון לסוף השבוע האחרון, לפחות בסניפים הממוקמים ברחוב 34 וברחוב 86 בעיר, ניתן למצוא חלק מהלהיטים של שיתוף הפעולה, לרבות נעליים, תיקים, חצאיות ומיני שמלות.

יש המוצאים את ההסבר לתופעת ההחזרות בעובדה, כי לקוחות אשר תכננו למכור את הפריטים שקנו באתרים כמו eBAY ודומיהם נכשלו, והעדיפו להשיב אותם אל החנויות ולקבל בחזרה את כספם. מלבד זאת, קיימת גם האפשרות שמדובר בפריטים שלא הצליחו להימכר כלל במהלך השבועיים האחרונים, מאז הושקה הקולקציה, והם רוכזו יחדיו.

בדיקה רנדומלית מעלה, כי גם באירופה היה ניתן בשבוע החולף לאתר שאריות מתוך קולקציית הקפסולה. לדוגמא, בסניף לב העיר של H&M בווינה, ברחוב קרנתנר, עדיין נותרו פריטים לא מעטים. מצב דומה מתרחש גם בסניף עזריאלי בישראל, בו היה ניתן לאתר אמש פריטים ספורים לגברים.

כך או אחרת, התוצאה היא זהה. "אני מתחיל לחשוב שהז'קט הזה היה החלטה גרועה", ציין לפני כשבועיים בלוגר האופנה הלונדוני 00o00 ביחס למעיל האופנוענים זרוע הניטים - אחד הפריטים המבוקשים ביותר - שרכש מתוך שיתוף הפעולה. האם אותה מחשבה עברה בראשם של רבים נוספים? יכול להיות. ואולי, אם הייתה לבלוגר האפשרות האמריקאית להחזיר כל דבר בחזרה לחנות, היה לו בארון ז'קט אחד פחות להתמודד אתו.

הקולקציה של ורסצ'ה ל-H&M

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קשה מידי? ורסצ'ה ל-H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • H&M
  • ורסצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully