וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקו החדש והזול של קרל לאגרפלד

לירוי שופן

8.12.2011 / 14:45

לא רק שאנל ופנדי - מעצב העל קרל לאגרפלד ממשיך לזגזג בין גבוה ונמוך וישיק בקרוב קו אופנה חדש וזול העונה לשם 'קרל'

תמונה ראשונה מתוך קו האופנה החדש של קרל לאגרפלד שוחררה אתמול. המותג, שזכה לשם הקולע 'קרל', הוא פרויקט שמכוון באופן ברור אל השוק הרחב ושייך לקטגוריה ההולכת ומתפתחת בשנים האחרונות המכונה מאסטיג' - שילוב בין Mass ו-Prestige, כלומר, יוקרה נגישה והמון. לאגרפלד ציין בעבר כי הוא מאמין שהאופנה צועדת לכיוון זה, וכי היא עתידה להפוך ליותר ויותר גלובלית ודמוקרטית.

כפועל יוצא של המהלך, ומתוך הכוונה להגיע למקסימום לקוחות בעולם, הקו החדש יתבסס על מכירה אינטרנטית. במהלך החודש הראשון להשקה, החל מה-25 בינואר, הוא יימכר בלעדית באתר net-a-porter.com (המציע בין היתר גם שירות משלוחים לישראל). לאחר מכן, יהיה ניתן לרכוש את 'קרל' גם באתר האינטרנט הייעודי של המותג.

רף המחיר עולה בקנה אחד עם הנגישות המובטחת של הקו, שעל פי ההודעה לתקשורת ועל פי התמונה שנחשפה, מושפע ממגמות חולפות ובעל אופי אורבני. המחירים מתחילים בכ-95 דולרים, עבור חולצות טי ופרטי ג'רסי, ומגיעים עד ל-1,300 דולרים, עבור פריטים עשויים עור. טווח נמוך פי כמה, ביחס לבגדי המעצבים עליהם חתומים ידועי שם בקטגוריה של לאגרפלד.

הפנייה של לאגרפלד אל השוק הרחב עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה בה הוא נוקט בשנים האחרונות. בגדול, הוא מנהל יחסי קרבה וריחוק עם תרבות ההמונים, ומזגזג ללא הרף בין הגבוה והנמוך, בין היקר והזול. מלבד עבודתו בבתי אופנה ידועים כשאנל ופנדי, לאגרפלד שיתף פעולה רשת H&M והכלבו מייסיס, השיק בקבוקי קולה מעוצבים בדמותו ואף ביים פרסומת לשלגון הפופולרי מאגנום.

קרל לאגרפלד. AP
קרל לאגרפלד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully