וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה בסט לנז'רי זעיר על עטיפת הסינגל החדש

4.3.2012 / 14:30

מלכת הפופ מוכיחה שוב שגיל הוא רק מספר - על עטיפת הסינגל החדש Girl Gone Wild היא נראית בלנז'רי סקסי כאילו לא עברה יותר מרבע מאה מאז "כמו בתולה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו דוגמנית. מדונה בסט לנז'רי של "אייג'נט פרובוקטור" על עטיפת הסינגל החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם מחפשים משהו מיוחד ללבוש לאירוע אינטימי קרוב ומוכנים להשקיע לא מעט כסף, מדונה עשויה להיות השראה מצוינת עבורכם. מי שהוכיחה את יכולותיה הממש לא רעות ומפתיעות לטובה בסרט W.E, חוזרת השבוע לשורשי הקריירה הארוכה והמצליחה שלה. ביום שישי האחרון היא השיקה סינגל אלקטרו-פופ חדש, Girl Gone Wild. על עטיפת הסינגל, (שהוא גם רצועת הפתיחה באלבומה ה-12 של מדונה MDNA אשר יושק בעוד כשלושה שבועות) היא נראית בסט לנז'רי סקסי באופן העלול לעורר קנאה בקרב זמרות הדור החדש בנות מחצית מגילה.

היום, בגיל 53, מדונה עדיין מרגישה נוח בלנז'רי מזערי, כאילו נשארה אותה זמרת-רקדנית מוצקה מאמצע שנות ה-80. למעשה, היא טבעית לגמרי מול המצלמה בבגדים תחתונים - סגנון שליווה אותה מתחילת הקריירה וזכור במיוחד מפרויקטים קודמים כמו: "כמו בתולה" (1984), "בלונד אמבישן" (1990) ו"ארוטיקה" (1992). היא אף נחשבת לגורם מרכזי בטרנד ביגוד-כמו-לנז'רי שהיום אומץ על ידי כוכבות פופ אחרות כמו כריסטינה אגילרה, בריטני ספירס, ליידי גאגא ומיילי סיירוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תומכת ומרופדת. החזייה: 754 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחרה צרפתית. תחתוני החוטיני: 573 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שהיא לובשת מעט מאוד על עטיפת הסינגל – רק חזייה, ביריות ותחתונים - מדונה הוציאה לא מעט כסף על הפריטים, שלושתם מקולקציית קיץ 2012 של אייג'נט פרובוקטור (Agent Provocateur), מותג לנז'רי יוקרתי הידוע באופנה סקסית, פרוגרסיבית ורבת דמיון. הסט השחור מורכב מחזייה ומרופדת בגזרה נמוכה הנתמכת במשולשי רצועות אלסטיות, תחתוני חוטיני תואמים וביריות, מכונה באתר המותג סט "רפאלה" ומתואר כ"מתוחכם ומעוטר בתחרה וטול צרפתים". מחירו הכולל הוא 365 ליש"ט שהם כ-2,200 שקלים. (ליתר דיוק, כ-754 שקלים עבור החזייה, 573 שקלים לתחתונים ו-875 שקלים לביריות). הסט מומלץ ללבישה עם גרביונים תואמים. ברור שנדרשת גזרת דוגמנית לסט הסקסי, אבל לא נראה שלמדונה, גם היום, יש בעיה כלשהי עם פוזה חושנית בלבוש מינימליסטי. עד כה שוחרר ברשת רק קליפ-מילים לסינגל החדש, אבל בקרוב יושק קליפ שצולם לפני כשבועיים ובוים על ידי צמד צלמי האופנה מרט ומרקוס. אם מדונה תיראה בקלפי עם הסט המדובר, יש למה לחכות.

אייג'נט פרובוקטור, מותג בריטי הקיים מאז 1994, החל את דרכו כחנות ללנז'רי ברחוב ברודוויק בסוהו של לונדון שהקימו בני הזוג לשעבר איש העסקים ג'וזף קורה ודוגמנית העבר סרינה ריס. ג'וזף קורה (44) הוא גם בנם של מעצבת האופנה הבריטית ויויאן ווסטווד, מי שאחראית על הטמעת אלמנטים מן הפאנק והגל החדש באופנת המיינסטרים, ומלקולם מקלארן, מנהלה לשעבר של ה"סקס פיסטולס", הרכב שהיה מחלוצי הפאנק רוק של שנות ה-70. הוא פגש את סרינה ריס (43), שותפתו להקמת המותג וכעת גרושתו, במועדון לילה ב-1992. השניים, בעלי העדפה ברורה לאופנה אדג'ית, פתחו חנות לנז'רי ללא כוונות התרחבות וקראו לה על שמם של שוטרים סמויי בתפקיד. לאחר קשיים במציאת פריטים לטעמם, הם החלו לעצב בעצמם. היום כולל המותג חזיות, תחתונים, בגדי שינה, גרביונים, בגדי ים, אביזרים, ואקססוריז. עם גירושי בני הזוג ב-2007, נמכר המותג לקרן השקעות פרטית 3i תמורת 60 מיליון ליש"ט וקורה נשאר מנהל קריאטיבי. כיום מונה המותג 30 סניפים ב-14 מדינות. הודות למדיניות דיסקרטיות (העובדים חתומים על הסכם סודיות), המותג היה לחביבם של סלבריטאים רבים שנוהגים לפקוד את הסניפים וליהנות משירות דיסקרטי. בעבר שימשו כפרזנטריות המותג קייט מוס, לילי אלן, קיילי מינו, דיטה פון טיז ומגי ג'ילנהל.

האתר הרשמי של המותג מציע גם משלוחים לישראל.

קליפ-מילים של הסינגל החדש Girl Gone Wild

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully