וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי סלימן הוא המעצב החדש של איב סן לורן

לירוי שופן

7.3.2012 / 7:50

אחרי שבועיים של ספקולציות - מעצב האופנה הדי סלימן ימונה למעצב הראשי של איב סן לורן. כך נמסר בהודעה רשמית

סוכנויות הידיעות, בניהן AP, והניו יורק טיימס דיווחו אמש (שלישי) כי הדי סלימן הוא המעצב הראשי החדש של בית האופנה איב סן לורן. היום פורסם אישור רשמי להודעה מטעם בית האופנה. סלימן יהיה אחראי לכל הקולקציות וחזות המותג.

בכך מגיעה לסופה חרושת השמועות שהתעוררה בשבוע שעבר, עם ידיעת עזיבתו של המעצב האיטלקי סטפנו פילאטי את איב סן לורן.

ביום שני האחרון הציג פילאטי את הקולקציה האחרונה שלו עבור בית האופנה המדובר. על אף שזו הייתה תצוגה קצרה מהרגיל, פחות מ-40 מראות, היא נחשבה תצוגה מלאת עוצמה ונהנתה מביקורות חיוביות מצד תקשורת האופנה. בסיום התצוגה עמד הקהל והריע ארוכות למעצב.

ההערכות הן שסלימן יכנס לתפקידו החדש בשבועות הקרובים. למעשה, הוא התחיל את דרכו המקצועית בקו הגברים של איב סן לורן ב-1996. לקראת שנת 2000 עזב את הבית לטובת הקמת קו הגברים של כריסטיאן דיור. בפוזיציה הזו זכה למעמד של כוכב רוק בזכות ניסוח של צללית צרה ואנדרוגנית וגישה רדיקלית כלפי החליפה הגברית, אשר במהרה סחפו את עולם האופנה כולו. סלימן התפטר מ'דיור הום' בשנת 2007 ומאז שקע בקריירת צילום של סצינות הסטייל והמוזיקה.

בניגוד להיסטוריה המקצועית שלו, סלימן ינהל את קולקציות הגברים והנשים של איב סן לורן. הקולקציה הראשונה אותה יציג תהיה קולקציית ריזורט 2012, והיא צפויה להיחשף ביוני הקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משמאל: סלימן; מימין: עיצוב מתוך קולקציית חורף 2004 של דיור הום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully