וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק חיבה לעירום: החזית החדשה של קארין רויטפלד

לירוי שופן

20.4.2012 / 16:57

קארין רויטפלד, עורכת ווג פריז לשעבר ואחד הקולות הפרובוקטיביים בתעשיית האופנה, מציגה מגזין אופנה חדש ומבטיח וקולקציית קפסולה עם מותג האיפור MAC

שנתיים לאחר שעזבה את תפקיד העורכת של ווג פריז, במהלכן התארחה בפלטפורמות אחרות ובפרויקטים נקודתיים, קארין רויטפלד (57) מתנפלת פעם נוספת על עולם האופנה. מי שנחשבה כזו שייבאה רוח פרובוקטיבית ושנויה במחלוקת למגזין הצרפתי, עם חיבה יתרה לנושאים חברתיים נפיצים, וכאחראית להצלחתה הכבירה של דוגמנית העל לארה סטון, חושפת בימים אלה גם מגזין וגם שיתוף פעולה עם MAC.

בחודש ספטמבר הקרוב יראה אור הגיליון הראשון של CR Fashion Book, מגזין חדש בעריכתה שגם נושא את ראשי תיבות שמה. המגזין, שמשרדיו ממוקמים בניו יורק, עתיד להתפרסם פעמיים בשנה, כשכל גיליון יסוב סביב נושא מסוים, כמו למשל 'אובססיות'. על אף שאין מידע ממשי על התוכן עצמו, ניכר שהמיזם פונה אל קהל ספציפי מאוד, הנחשב לליבה הקשה של תעשיית האופנה, והוא יתמקד בהפקות אופנה ובמאמרים ארוכים בנושאים שינועו מסגנון חיים ועד איקונות סטייל. בנוסף, כל מאמר יפורסם בשפת המקור של מחברו, כניסיון להביא לפלורליזם של דעות, כאשר בסופו יובא תרגום לאנגלית.

קארין רויטפלד. Evan Agostini, AP
קארין רויטפלד/AP, Evan Agostini

אם להסתמך על עבודותיה הקודמות של רויטפלד, שכללו הפקות אופנה של דוגמניות בולסות בגסות מופגנת או שער שעליו התנוססה דוגמנית לבנה שנצבעה כאישה שחורה, גם CR Fashion Book עתיד להיות מתקדם ברעיונותיו. כפי שנרמז משמו, המגזין אמור לשמש כמעין יומן אישי של העורכת אותו, ולבטא באופן בלתי מתפשר את זווית הראיה הייחודית שלה, שפעמים רבות מתעקשת לחבוט בסמלים הנחשבים קדושים ומאדירה יצירות אופנה עכשוויות, עם אהדה גדולה לתפירה עילית ולעירום. לדבריה, הפרויקט הנוכחי יהיה "לאו דווקא יותר בטוח, אם כי שונה".

מלבד השקת המגזין, וכלל הנראה כחלק ממהלך קידום מכירות, בסתיו הקרוב תחבור רויטפלד, הידועה בסגנון המשלב חצאית עיפרון וז'קטי עור הדוקים, אל מותג האיפור הקנדי MAC לטובת קולקציית קפסולה. על פי דיווחים שונים, עיקר ההתמקדות של הקולקציה – שגווניה ושמות המוצרים יבחרו על ידי רויטפלד – תהיה על אזור העיניים, מתוך כוונה לשחזר את מראה העפעפיים המודגשים בצבעים מעושנים, שהעורכת מקפידה להופיע בו לאירועים ציבוריים.

רויטפלד התחילה את דרכה באופנה בגיל 18 כדוגמנית, אולם את תשומת ליבה של תעשיית האופנה רכשה לאחר שתפקדה כיועצת, סטייליסטית ומוזה לטום פורד, בתקופה בו פיקד על בית גוצ'י. למעשה, היה לה חלק מהותי בעיצוב סגנונו הסקסי והבוטה של המותג בשנות ה-90. לווג פריז נכנסה בשנת 2001, ושמשה כאמור כעורכת אחראית למשך עשור. כיום היא נחשבת כאחת הפרסונות המשפיעות והחשובות בתחום.

קארין רויטפלד חושפת את סודות האלפיון העליון
הספר החדש של קארין רויטפלד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך גליון אוקטובר 2010 של ווג פריז בעריכתה של רויטפלד. תכנים נפיצים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריסטל רן בהפקת אופנה למגזין ווג פריז בעריכתה של רויטפלד, אוקטובר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully