וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה דלו רוסו תעצב אקססוריז ל-H&M

לירוי שופן

3.5.2012 / 9:37

H&M ממטירים קולקציית קפסולה נוספת - בחודש אוקטובר הקרוב יצאו לחנויות אקססוריז ואביזרים משלימים שנוצרו על ידי אייקון האופנה אנה דלו רוסו

הבוקר הודיעה רשת האופנה H&M על שיתוף פעולה חדש שמיועד לחודש אוקטובר הקרוב - קולקציית תכשיטים בומבסטית, אותה תעצב עורכת ווג יפן בעבר ומייעצת למגזין בהווה - אייקון הסטייל אנה דלו רוסו. דלו רוסו נודעה בזכות סגנון אישי ראוותני, והיא מצולמת למגוון בלוגי רחוב ולהפקות אופנה במגזינים שונים. על פי מקורות, היא אוחזת באוסף של כ-4,000 זוגות נעליים, וקולקציית אופנה אישית נרחבת במיוחד.

הקולקציה, שתמנה 50 אביזרים, תצא לחנויות ב-4 באוקטובר בשיאם של שבועות האופנה לקיץ 2013 ותימכר ב-140 סניפי H&M ברחבי העולם, כולל בישראל. בהיצע יכללו משקפי שמש, תכשיטים, תיקים ומזוודות, שאופיינו בצבעי זהב וטורקיז בהיר, עם אלמנטים המזכירים את העושר התקופתי של הרוקוקו.

"אני מאוד מתרגשת משיתוף הפעולה הזה", מסרה דלו רוסו בהודעה לתקשורת, "משום שהוא הראשון שמערב עורך אופנה. זהו שלב חדש בהתפתחות של האופנה".

"זה משהו שונה לחלוטין ממה שעשינו עד היום", מרגרטה ואן דן בוש, המנהלת האמנותית של H&M. היא פיתחה מערכת אביזרים אקסרווגנטית [עבורנו]".

בעבר הייתה דלו רוסו (50) עורכת האופנה של ווג איטליה, העורכת הראשית של ל'אומו ווג (מגזין הגברים של ווג איטליה) ועבדה עם צלמי האופנה החשובים של הדור, כגון הלמוט ניוטון. כיום היא משמשת כעורכת אופנה חיצונית לווג יפן.

שיתוף הפעולה הזה מצטרף לשורה של שיתופי פעולה של H&M עם מעצבים ואייקונות סטייל. בשנה החולפת הושקו קולקציות קפסולה עם ורסצ'ה ומארני. כאסטרטגיה שחלה ב-2004 עם קרל לאגרפלד, ונועדה להתקיים בכל חודש נובמבר, היא צברה תאוצה וקיבלה מספר מופעים בשנה. לאור כך, נשמעות ביקורות בתעשיית האופנה על שחיקת מוסד 'קולקציות הקפסולה' והפיכתן מאירוע נקודתי, המאפשר לגדולים שבמעצבים להתנסות בשוק האופנה העממי, להתנהלות שוטפת וחסרת ייחוד, המשלבת פעמים רבות גם מותגים ואישים ידועים פחות, כמו מת'יו ויליאמסון או בלוגרית האופנה אלין קליג.

החל מה-4 באוקטובר, גם בסניפים נבחרים בישראל. מחירים לדוגמא: צמיד: 249 שקלים; עגילים: 119 שקלים; תיק: 299 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנה דלו רוסו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תכשיטים אקסרווגנטיים. אנה דלו רוסו ל-H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully