וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקייטרים מתקדמים: קולקציית קנזו לנעלי ואנס

לירוי שופן

22.5.2012 / 14:03

בתחילת החודש הבא תנחת בישראל קולקציית הקפסולה של בית האופנה קנזו למותג הנעליים ואנס, שהפכה את הדגם הקלאסי והילדותי ללהיט פאשניסטות בטוח

באיחור של מספר שבועות, בתחילת חודש יוני הקרוב, תגיע לישראל קולקציית הקפסולה שיצר בית האופנה הצרפתי קנזו יחד עם מותג הנעליים ואנס. במסגרתה, עוצבו שבעה דגמי נעליים לנשים ולגברים, המשלבים בין דגם נעלי הסקייט הקלאסיות של ואנס, להדפסים הגראפיים העזים והגיאומטריים שעמדו במרכז קולקציית הקיץ של קנזו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך שיתוף הפעולה של קנזו וואנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

החיבור בין המותג האמריקאי לצרפתי אינו מקרי, והוא חלק מתהליך מיתוג מחדש שעובר על קנזו. בשנה שעברה מונו כמנהלים אמנותיים הומברטו ליאון וקרול לים, הצמד הניו יורקי שהקים במנהטן את הבוטיק והמותג ההיפסטרי אופנינג סרמוני, וכפי שהיה אפשר ללמוד משלוש הקולקציות שהוצגו, המטרה היא לשוות לבית הוותיק והמאובק חזות צעירה וטרנדית. החיבור הצבעוני עם ואנס, מכל מקום, מכוון בדיוק לקהל היעד החדש.

"מאז ילדותנו בפרברי לוס אנג'לס, הערצנו את ואנס", מסר צמד המעצבים בהודעה לתקשורת. "ואנס הוא אחד מהמותגים האמריקאים האייקוניים, ואהבנו את הרעיון של יציקת הסטייל האמריקני הזה לבית קנזו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנעליים האתלטיות, העשויות בד וסוליית גומי, מוצגות בשתי דוגמאות. האחת כוללת הדפס בצבע אחיד, והשנייה בשני בלוקי צבע. כאמור, ההדפסים עצמם לקוחים מקולקציית הבכורה של ליאון ולים לקנזו, שהיו בה שפה ספורטיבית מובהקת וצלליות אוברסייז בלוניות.

ואנס הוא לא המותג האמריקאי היחיד איתו קנזו משתפים פעולה. כחלק מתפאורת תצוגת החורף האחרונה לגברים, שהתקיימה בינואר, הוצב טריילר כסוף של סטארבקס, ולקהל חולקו כוסות ממותגות בסמלי בית האופנה ורשת בתי הקפה.

נעלי קנזו לואנס, 450 שקלים ומעלה. סניף קניון שבעת הכוכבים, הרצליה; קניון דיזנגוף סנטר בתל אביב.

עוד על קנזו:

המהפך המטורף של קנזו
קולקציית הנשים של קנזו לחורף 2012
דיווח מיוחד מפריז: תצוגת הגברים של קנזו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ואנס
  • קנזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully