וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורבס: ג'יזל עדיין הדוגמנית הכי מרוויחה בעולם

17.6.2012 / 14:41

מגזין העסקים האמריקאי פורבס פירסם את רשימת הדוגמניות המרוויחות ביותר - ג'יזל שמרה על מקומה ועדיין במקום הראשון, סגניתה משנה שעברה היידי קלום כלל לא נכללת הפעם

100 מיליון דולר. זה הסכום שהרוויחו במשותף בשנה החולפת עשר הדוגמניות המרוויחות בעולם, החל מג'יזל בונדשן ועד קנדיס סוונופול, לפי נתונים שפירסם מגזין העסקים האמריקאי פורבס ביום חמישי האחרון.

בראש הרשימה, המבוססת על התקופה שבין 1 מאי 2011 עד 1 מאי 2012, ובדומה לשנה שעברה, ניצבת ג'יזל בונדשן עם לא פחות מ-45 מיליון דולר.

דוגמנית העל הברזילאית (32) אשר הייתה למודל להצלחה בין דוגמנות ועסקים, שומרת על מקומה בראש הרשימה, הרחק מכל האחרות ברשימה. "אפילו בתחילת שנות השלושים שלה, בונדשן נשארה כוח שאין שני לו בעולם האופנה. כדוגמנית העל המצליחה בעולם, היא חותמת על חוזי דוגמנות בזה אחר זה, משמשת כדוברת מותגים שונים כמו אספריט, פאנטן וורסצ'ה", מציין פורבס. כמובן, היא גם מקדמת את ליין הלנז'רי שהשיקה לפני כשנה ואת מותג נעלי האצבע שלה.

עם זאת, על פי שמועות עיקשות, ג'יזל ובעלה כוכב הפוטבול האמריקאי טום בריידי מצפים בימים אלו לילדם השני, מה שאולי יאט את קצב העבודה שלה ובהתאם את הכנסותיה בשנה הקרובה. אך עם סכומי העתק שהיא הרוויחה בשנתיים האחרונות, עדיין קיין סיכוי גבוה שהיא תשמור על מקומה גם ברשימת השנה הבאה.

במקום השני, עם 9.2 מיליון דולר נמצאת קייט מוס, אשר רשמה עליה של מקום אחד ביחס לשנה שעברה. התבגרות (היא כבר בת 38), שערוריית סמים, התעלמות ידועה מן התקשורת (היא כמעט ולא מתראיינת) ואורח חיים פרוע של הדוגמנית הבריטית המצליחה של כל הזמנים, לא פגעו כלל בקריירה שלה ואולי אף חיזקו את תדמיתה הידועה והמבוקשת כילדה הרעה של התעשייה.

השינוי בסטטוס הזוגי שלה עם נישואיה ביולי שנה שעברה למוזיקאי ג'יימי הינס, שינה קצת את סגנון חייה לכיוון רגוע יותר, אך לא שינה כהוא זה את הביקוש שלה והיא ממשיכה להיות עסוקה מתמיד. אחרי הכל, מוס ידועה כמקדמת מכירות אוטומטית. כמו כן, שיתופי הפעולה שלה מן השנים האחרונות עם מותג התיקים הצרפתי לונגשמפ, רשת האופנה מנגו, מותג הקוסמטיקה רימל ורשת האופנה טופשופ העלו באופן ניכר את הכנסותיה.

דוגמנית העל הגרמנייה היידי קלום (39), אשר בשנה שעברה דורגה במקום השני עם הכנסות של 20 מיליון דולר, כלל לא נכללת השנה ברשימה. בפורבס מסבירים את היעדרותה על רקע עיסוקיה בשנה החולפת, שנגעו יותר לעסקים והפקה ופחות לדוגמנות. תוכניות הטלוויזיה בהנחייתה ובהפקתה 'פרוייקט מסלול' האמריקאית ו'הדוגמנית הבאה' של גרמניה היו מקור הכנסה גבוה במיוחד עבורה, כמו גם קידום קוקה קולה גרמניה ושת"פ מכירות עם אמזון. אולם, אף אחד מהם לא נוגע ישירות בדוגמנות.

בהמשך הרשימה של פורבס לשנת 2012 - הדוגמנית הנדבנית מתוקת הפנים ופרזנטורית קלווין קליין וגרלאן נטליה וודיאבונה (31) עם 8.6 מיליון דולר; שתי מלאכיות ויקטוריה סיקרט הברזילאיות, אדריאנה לימה (32) שהיא היום הברזילאית המצליחה בעולם אחרי ג'יזל, וכוכבת קמפיין מותג האופנה הברזילאי "קולצ'י" לצד אשטון קוצ'ר, אלסנדרה אמברוסיו (31), עם 7.3 ו-6.6 מיליון דולר בהתאם; ההולנדית הכי מצליחה בעולם היום דוצן קרוס (31) שאף זכתה לפסל משלה ב"מאדאם טוסו" אמסטרדם עם 6.9 מיליון דולר; האוסטרלית עם הגומות המפורסמות מירנדה קר (29), שהשיקה בהצלחה ב-2009 את "קורה", ליין קוסמטיקה טבעית משלה, עם 4 מיליון דולר; הבריטית-הולנדית עם הרווח בשיניים, חביבת מותגי העל ו-ווג פריז, לרה סטון (29) עם 3.8 מיליון דולר; האמריקאית הפופולארית המשמשת כבר 11 שנים כפני אסתי לאודר קרוליין מרפי (39) עם 3.5 מיליון דולר; והצעירה ברשימה, הדרום אפריקאית הוורסטילית קנדיס סוונופול (23) עם 3.1 מיליון דולר.

מעניין לציין שמתוך העשר, כשמונה הן אימהות, מה שאולי מעיד על כך שכשהתעשייה אוהבת אותך, לא משנה לה אם סדרי העדיפויות בחייך השתנו. יחד עם זאת, דבר אחד משותף לכל העשר ואת זה בהחלט ניתן לראות פה - כולן יפיפיות מדהימות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המודל להצלחה בין דוגמנות ועסקים. ג'יזל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שערוריית סמים ואורח חיים פרוע לא פגעו בביקוש שלה. קייט מוס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוקת פנים ונדבנית. נטליה וודיאבונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הברזילאית הכי מצליחה אחרי ג'יזל. אדריאנה לימה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסל בדמותה ב"מאדאם טוסו" אמסטרדם. דוצן קרוס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אלסנדרה אמברוסיו. GettyImages
קמפיין לצד אשטון קוצ'ר. אלסנדרה אמברוסיו/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השיקה מותג קוסמטיקה טבעית. מירנדה קר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חביבת ווג פריז, מספר מותגי על וידועה ברווח בין השיניים. לרה סטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פני אסתי לאודר כבר 11 שנים. קרוליין מרפי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק בת 23. קנדיס סוונופול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully