וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תצוגת האופנה של גוצ'י ממילאנו

24.6.2012 / 13:26

תצוגת האופנה של גוצ'י לקיץ 2013 הבטיחה בעיקר דבר אחד - בעונה הבאה חליפות בצבעי כתום טנג'רין ופוקסיה הן מאסט לגברים

בשנה הבאה תחגוג נעל המוקסין האיקונית של גוצ'י, זו עם תכשיט ה'הורסביט' בחזיתה, 60 שנים להמצאתה. על פי פרידה ג'אניני, המנהלת האמנותית של הבית האיטלקי, זוהי חלק מהסיבות לכך שתצוגת הגברים לקיץ 2013, שהוצגה בצהרי יום שני במילאנו, התמקדה בה רבות. מעבר לעובדה שכל הדוגמנים נעלו את הנעל המדוברת בגימור כזה או אחר (עם דגש לעורות אקזוטיים כקרוקודיל או נחש), גם המכנסיים שהוצגו על המסלול היו קצרים מהרגיל וצרים, כדי שאף צופה לא יחמיץ חלילה את המסר.

אלא שההתמקדות בנעל, באה על חשבון משהו אחר. הקולקציה עצמה למשל. זו הייתה אחת הקולקציות המסחריות והאנמיות שהפיק בית האופנה, שבניגוד לחגיגת הברוקד והקטיפה של העונה הקודמת, התקשתה לספק רגעים בלתי נשכחים. הגזרות עצמן היו קלאסיות לגוצ'י ובעיקר קרובות אל הגוף, ושלל החליפות שהוצגו, ברכיסה כפולה או ברכיסה בודדת של שני כפתורים, היו בגזרות בהן הקהל מורגל כבר שנים.

אם בכל זאת מתעכבים על בשורה, הרי שהיא בוודאי מגולמת בצבע. מלבד לבן ושחור מסורתיים (כל החלק השני של התצוגה הוקדש למראות שלמים בגוונים האלה), נעשה שימוש נרחב בצבעים עזים. חליפות בוורוד-פוקסיה, לצד מערכות של מכנסיים, קרדיגן וחולצה בכתום טנג'רין, הבהירו שתי מגמות. האחת – שעידן בלוקי הצבע מגיע לכדי סיום, ובמקומו עמלים המעצבים על מראות אחידים; שנית – שבגדי הגברים מבקשים להתרחק מהמסורתי והנוסטלגי, ולאמץ מחדש מאפיינים מודרניסיטיים.

תאריך עדכון אחרון: 25 ביוני, 14:15

הקולקציה הנוצצת של ברברי
הישבנים הלוהטים בתצוגה של ורסצ'ה

  • עוד באותו נושא:
  • גוצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully