וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב האופנה דמיר דומה יתארח בשבוע האופנה בחולון

לירוי שופן

12.9.2012 / 13:28

שבוע האופנה בחולון, שיתקיים בחודש אוקטובר הקרוב, יארח שורה של דמויות מפתח מעולם האופנה. בין היתר, המעצב דמיר דומה ועורכת ווג איטליה לשעבר קרלה סוזני

שבוע האופנה של חולון יוצא לדרך ויתקיים בין התאריכים 15-20 באוקטובר במתחם המדיטק. כהמשך ישיר לתערוכת היחיד של יוז'י ימאמוטו במוזיאון העיצוב של חולון, שביטאה בין היתר אספקטים הקשורים למערכת היחסים של המעצב היפני עם ארכיטקטורה, האירוע יישא את הכותרת "על ערים ובגדים" ומטרתו לבדוק את ההקשר הרחב והמורכב בין אופנה ובגדים לבין המרחב העירוני.

בשונה משבועות אופנה אחרים, הכוללים בדרך כלל בעיקר תצוגות אופנה, שבוע האופנה חולון מורכב משורה של הרצאות, סרטי אופנה, חנות פופ-אפ ופאנלים פתוחים לציבור (בתשלום).

בין הנושאים השונים תעלה השאלה 'לאן מועדות פניהן של רשתות האופנה בישראל?' ויתקיים פרויקט שיחבר בין מעצבי אופנה וארכיטקטים בניסיון לאתגר את מודל חנות הבגדים המוכרת. בנוסף, מסתמן שאחד ממוקדי העניין יסוב סביב נושא המכונה 'עיר-עירייה-אופנה'; דיון על תפקידיהם של מוסדות עירוניים בקידום אופנה ומעצבי אופנה, ומנגד - מה צריך מעצב אופנה לעשות כדי לפצח את הביורוקרטיה האינסופית.

תצוגת חורף 2012-13 של דמיר דומה בפריז. AP
יגיע לכנס. מעצב האופנה דמיר דומה/AP

לטובת הפאנלים וההרצאות יגיעו אורחים רבים מחו"ל. בין היתר, יגיעו לשבוע האופנה חולון מעצב האופנה הקרואטי-צרפתי דמיר דומה, המציג בדרך קבע בשבוע האופנה של פריז, ושסגנונו האוונגארדי הופך אותו דייר קבוע במגזיני האופנה המשפיעים בתחום; קרלה סוזני, המייסדת של קורסו קומו 10 ועורכת ווג איטליה לשעבר; רפאל דה קרדנה, אדריכל המתמחה בחנויות פופ-אפ, שהחל את דרכו דווקא כמעצב אופנה בבית קלווין קליין; וז'אן לוק קולונה ד'איסטריה, המשמש כקניין ראשי בחנות הקונספט הפופולארית Merci בפריז. את מגע הזוהר המתבקש תספק שאלה מונרוק, עורכת משותפת במגזין גאראג', הנחשבת בתעשיית האופנה ל'איט-גירל'.

בנוסף, במסגרת שבוע האופנה יוקרן בהקרנת בכורה ישראלית הסרט "ורסאי 73': מהפכת האופנה האמריקאית". זהו סרט תיעודי המגולל מפגש בין מעצבי אופנה צרפתיים מובילים לאמריקאיים, שהפך בסופו של דבר למלחמת תרבות ולאירוע מכונן, בעיקר משום שכלל השתתפותן של דוגמניות אפרו-אמריקאיות.

שבוע האופנה בחולון, 15-20 באוקטובר. לוח אירועים המלא טרם התפרסם. סיקור נרחב ותכנים בלעדיים יפורסמו בוואלה! אופנה.

ראיון בלעדי בוואלה! אופנה עם יוז'י ימאמוטו

שלה מונרוק בתצוגת הוט קוטור של ולנטינו, ינואר 2011. GettyImages
משמאל: שאלה מונרוק/GettyImages

תצוגת חורף 2012-13 של דמיר דומה בפריז. AP
מתוך קולקציית סתיו 2012-13 של דמיר דומה בפריז/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully