וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המניקור מתקצר? לק שמתייבש תוך דקות ומסיר פלא בבקבוק

מותג לייף משיק בימים אלו את "קוויק דריי", סדרת לקים שמתייבשת במהירות בזק, וגם מסיר לק חדשני בבקבוק לטבילת האצבע - עם זאת, כמו תמיד בחיים, לא הכל מושלם

כידוע לכל מורח לק, החלק הקשה והמשעמם ביותר בתהליך מניקור הוא הזמן המייבש שבו צריך להמתין להתייבשות. כדי למרוח לק על הציפורניים באופן עצמאי, תמיד נעדיף להקדיש לטקס המריחה זמן, בדרך כלל זמן שבו אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להיות מנוטרלים לפחות לחצי השעה הקרובה (במקרה הטוב) מכל פעולה הכוללת שימוש בכפות הידיים.

כדי להתגבר על מצוקת הישיבה עם כפות ידיים פרושות וללא תזוזה, המציאו את מייבש הלק, אותו נוזל שקוף המשמש כשכבה האחרונה מעל שכבות הלק ומייבש את הלק במהירות. בנוסף, מי שהולך למכונים הגדולים גם ייפגוש במכונות ייבוש המזרזות את ייבוש הלק.

בתחילת החודש השיק לייף, מותג הבית של רשת סופר פארם, סדרת לקים עם נוסחת ייבוש מהיר. הסדרה, "קוויק-דריי (QUICK DRY), מבטלת את הצורך במייבש לק לאחר המריח וכוללת עשרים גוונים, החל מגוונים טבעיים, דרך אדומים, סגולים וכתומים ועד גווני ניאון - טרנד חם ביותר בקיץ האחרון.

דבר הנסיינית: מברשת הלק עגולה ונוחה לשימוש, המריחה אחידה כבר בשכבת הלק הראשונה אך ריח הלק מאוד חריף. את סימני הייבוש המהירים ניתן היה לזהות כבר אחרי 3 דקות. ייבוש מלא הושג לאחר 5 דקות. מחיר בקבוק לק רגיל של לייף עולה 21.99 שקלים לעומת הלק מהסדרה החדשה שעולה 24.99 שקלים ולכן משתלם לשלם 3 שקלים יותר ולהרוויח זמן יקר. החסרון הוא שהלק מהסדרה החדשה נותר חסר ברק על גבי הציפורניים ולנסיינת התחשק בכל זאת למרוח עליו לק שקוף או מייבש לק להשלמת מראה מבריק יותר. בנוסף, ובאופן מאכזב ביותר, הלק, ללא לק שקוף או מייבש מעל, החל להתקלף בקצות הציפורניים לאחר יומיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לק שמתייבש תוך 5 דקות. לייף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
'קוויק דריי' של לייף/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצר חדש נוסף של לייף הוא מסיר לק בבקבוק עם ספוגית. (לא מדובר במוצר חדש, חברות אחרות כבר השיקו מוצרים דומים). מדובר בבקבוק פלסטיק שבתוכו ספוגית מסיר לק עם חור במרכז לטבילת האצבע. מסיר הלק הזה אינו מכיל אצטון, מועשר באלוורה ומתאים גם לציפורניים מלאכותיות. הפעולה היא פשוטה: מכניסים את האצבע, מסובבים, והלק מוסר.

דבר הנסיינית: השימוש במסיר הלק עם הספוגית היה פשוט לתפעול. נדרשו כשניים עד שלושה סיבובים לכל ציפורן והלק אכן הוסר בקלות ובמהירות. השימוש בספוגית חסך את ההתעסקות עם כמויות צמר גפן ואת שפשוף הציפורן שתמיד השאיר בסופו של דבר סימנים של לק.

עלות מסיר הלק: 19.99 שקלים ל- 100 מ"ל והשימוש הוא חד פעמי, עד שהנוזל נגמר. (כלומר, הבקבוק לא ניתן למילוי). המחיר אמנם מעט יקר, יחסית למסיר לק בכמות הזאת, ואפשר לקנות כמות כפולה של נוזל בעלות נמוכה יותר, אך מנגד, יש פה את יתרון חיסכון הזמן וההתעסקות.

החיסרון הוא שאי אפשר להסיר לק מאצבעות כפות הרגליים.

עוד על לק:

קולקציית הסתיו של ESSIE

מצלמת מניקור על השטיח האדום

קולקציית הלקים של ללין

הקולקציה המנצנצת של קולור קלאב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק לטבול ולסובב. מסיר לק של לייף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully