וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי רייף יפיק שבוע אופנה מקביל

21.10.2012 / 22:17

המפיק מוטי רייף קיים בסופ"ש פגישת מעצבים סודית, בה ניסה לשכנע אותם לפרוש יחד איתו משבוע האופנה הרשמי של תל אביב ולקיים ארוע מקביל בחודש דצמבר

מוטי רייף. אביב חופי
שמו נעדר באופן מפתיע מההודעה הרשמית על שבוע האופנה בתל אביב. מוטי רייף/אביב חופי

תעשיית האופנה המקומית כמרקחה - מוטי רייף, מפיק שבוע האופנה בתל אביב, פרש מניהול האירוע שאמור להתקיים בחודש הבא במתחם התחנה בתל אביב. את המשבצת החסרה של רייף בכל הנוגע לבימוי האירוע, ימלאו נמרוד פלד, אושיית אופנה מקומית שביים אינספור תצוגות והפקות אופנה, ובמאית התצוגות סמדר גנזי.

שבוע האופנה בתל אביב, עבר החייאה בשנה שעברה, לאחר 20 שנים שבהן לא התקיים כלל. על ההחייאה הזאת אחראים מוטי רייף ואופיר לב, שיזמו את הארוע והיו אמונים על הפקתו. חרושת של שמועות החלה לצוף בעקבות ידיעה לתקשורת שפרסם משרד יחסי הציבור של האירוע, "ארד תקשורת" ובה צויין באופן מפתיע רק שמו של לב כמפיק הארוע.

בנוסף, גורמים שונים בתעשייה מסרו היום לוואלה! אופנה, כי ביום חמישי האחרון (18 באוקטובר) התקיימה פגישה סודית שיזם רייף במטרה ליצור שבוע אופנה מקביל בניצוחו. בפגישה נכחו כל מעצבי האופנה שאמורים היו להשתתף באירוע המקורי במתחם התחנה, ביניהם גדעון אוברזון, טוב'לה, אלון ליבנה, דורין פרנקפורט ואחרים. גורם בתעשייה שנכח בפגישה מסר כי חלק ניכר מהמעצבים החליט לערוק אל שבוע האופנה של רייף.

על פי אותו גורם, עוד מתחילת הדרך המשותפת של רייף ולב בשנה שעברה נרשמו חילוקי דעות. "השנה הם ממש לא ראו עין בעין", מסר הגורם, "נראה שאופיר ניסה כביכול לטשטש את הדרך של מוטי החוצה. כל המעצבים שאמורים להשתתף בשבוע האופנה היו בפגישה, זו הייתה הפעם הראשונה שכולם שמעו על זה ממנו. כולם היו בשוק. התחושה הייתה שכולם הולכים עם מוטי, זה היה ברור. מוטי נראה מאוד בטוח בעצמו ומאוד רגוע. מעבר להכל, הוא נראה מרוצה ברמות מהספונסרים שהוא השיג. התכנון הוא גם להביא אורח מחו"ל והולכות להיות עוד הרבה הפתעות גדולות. גם אופיר עשה עבודה מדהימה בזה שהוא גייס לשבוע האופנה את משרד התמ"ת, בשורה התחתונה זה מה שמעניין אותנו בתור מעצבים, יותר מאשר קניינים וכתבים מחו"ל. המעצבים כל כך נאמנים למוטי עד שהם מוכנים לוותר על ההזדמנות הזאת".

עוד נודע במסגרת מפגש המעצבים שנערך בחמישי, כי שבוע האופנה של רייף יתקים ככל הנראה בתחילת דצמבר במתחם השוק הסיטונאי המתחדש בתל אביב. חברת הנדל"ן "גינדי", הציעה לרייף חוזה לחמש שנים, לפיו יתקיימו שני שבועות אופנה מדי שנה בחסותה ובמימונה. גינדי סירבו בזמנו להעניק חסות לאירועי שבוע האופנה הקרוב והמקורי במתחם התחנה. לאחר שהשמועה על פרישתו של רייף פרשה כנפיים, פנו אליו מהחברה לדון בהצעה.

בין המעצבים שהחליטו לבטל את השתתפותם בשבוע האופנה, גם המעצבת הוותיקה דורין פרנקפורט שדווקא כן השתתפה באירוע בשנה שעברה. למרות ששמה מופיע עדיין ברשימת המשתתפים שפרסם לב, ממשרד יחסי הציבור של פרנקפורט אישרו כי זו ביטלה את השתתפותה באירוע המקורי. פרנקפורט מסרה בתגובה: "אין תגובה. אני עדיין בשוק ממה שקרה".

פלד הגיב היום על הדברים ברגשות מעורבים ובמילים מחושבות: "אני לא יכול לספר על זה יותר מדי, אנחנו עוד אמורים לסגור את הכל, ובינתיים מתקדמים לאט. סך הכל נראה שאופיר מאוד רציני ומאוד לעניין. נכון לעכשיו התאריכים לא אמורים להשתנות, אני מאמין שיהיה טוב ומגניב. כל הסיפור הזה די חדש לכולם, אף אחד לא יודע 'מי, מה ומו'. בסופו של דבר, מוטי הוא אחד האנשים היותר חשובים בתעשייה והוא גם חבר טוב. הוא ימשיך בעשייה החשובה שלו".

ממשרד יחסי הציבור של רני רהב, אשר מדברר את רייף, אושר כי הוא לא יקח חלק בשבוע האופנה. באשר ליתר הפרטים נמסר: "אין תגובה".

במשרד יחסי הציבור של שבוע האופנה, "ארד תקשורת", לא היו מודעים לאירוע האלטרנטיבי שקורם עור וגידים. יובל ארד מסר בתגובה: "אנחנו רצים קדימה. המדינה משקיעה שני מיליון שקלים במעצבים הישראלים ולכן אין מה להגיב לשמועות אלא למה שקורה. מוטי הוא איש ראוי ומכובד, ואם הוא יעשה גם אירוע שיקדם את התעשייה אז נהדר".

שבוע האופנה בתל אביב נדחה מאפריל לאוקטובר 2012
מוסקינו יתארח בשבוע האופנה בתל אביב 2012
שבוע האופנה בתל אביב 2011: כל הכתבות

דורין פרנקפורט. נמרוד סונדרס
"עדיין בשוק ממה שקרה". מתוך התצוגה של דורין פרנקפורט בשבוע האופנה בשנה שעברה/נמרוד סונדרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבוע האופנה האלטרנטיבי יצליח להביא אורח בעל שם? רוברטו קוואלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully