וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: מייק אפ שמצליח להסתיר הכל?

שירלי אכסלרוד

1.11.2012 / 12:15

מדור קוסמטיקה קלה מנסה להסתיר את כל הפגמים מתחת למייק אפ קטיפתי, אך נחוש. הנסיינית מדווחת - מי מבין המותגים הצליח לטייח כמו שצריך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LE TEINT TOUCHE . איב סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחכות כמה דקות עם הסומק - איב סן לורן

רק לאחרונה שר המדור שיר אהבה לטוש אקלה, הקונסילר המיתולוגי של איב סן לורן שמאיר בגאונות פינות אפלות בפנים ומדחיק את שראוי להדחקה, וכעת מצטרף למשפחת האצולה גם מייק אפ מהסדרה.

הנסיינית נ' מדווחת כי במבט ראשון בבקבוקון, הגוון שהותאם לה אישית נראה כהה מדי, על אף שהיא מיצתה את המראה השזוף עם המעבר לשעון חורף. באופן משמח, התגלה כי המייק אפ התמזג מצוין עם העור ולא נצפה הבדל מביך בין גוון הפנים לזה שבצוואר. הנוזל קליל, הגימור קטיפתי, הכיסוי אחיד והמראה לא עשוי מדי. לידיעת מורחות הסומק: מומלץ לחכות כמה דקות, לתת לחומר להתייבש ואז להתאפר. הבקבוקון השקוף נוח והמשאבה משובחת. לא היינו מצפות לפחות.

להשיג ב-16 גוונים. YSL, LE TEINT TOUCHE ÉCLAT. מחיר: 275 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Nude Fluid. דיור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מייק אפ לנסיכות - דיור

רגע של תהייה פילוסופית עמוקה חלף בראשה של הנסיינית פ', עת קראה את ההבטחות של Dior למייק אפ שיוצר "מראה עור עירום מושלם, עם נוסחה טבעית מתמיד, ועושה שימוש ברכיבים המחקים את ההרכב הטבעי של העור". אם הטבעי כל כך מושלם, חשבה לעצמה פ', מדוע למרוח עליו מייק אפ - אך מיד עצרה, שכן ידוע שתהיות עמוקות עושות קמטים בין העיניים ובמצח.

ולענייננו: "מדובר במייק אפ של נסיכות, מהבקבוק החתיכי ועד למחיר. אוורירי, נמרח בנעימות, יושב על הנקבוביות ולא בתוכן, ולמרות דקיקותו נותן כיסוי סביר בהחלט. הבעיה היחידה היא בעמידות: כל הטבעיות הזאת מחזיקה מעמד 5-6 שעות לכל היותר עד שהיא דוהה, והטבעי האמיתי מתחיל לבצבץ תחתיה - אבל הרי ידוע שלנסיכות יש שעות מובנות בסדר היום לטאץ' אפים".

Nude Fluid של דיור. 265 שקלים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Parure de Lumière. גרלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתאים לעור קפריזי - גרלן

המייק אפ החדש של גרלן עושה את הבלתי אפשרי – "יוצר קרני אור להגברת הזוהר" ובו בזמן נסמך על "מי מעיינות טהורים", כאילו לא שמע מעולם שלא מתעסקים עם חשמל בידיים רטובות. הנסיינית ע' מדווחת על משאבה סופר-יעילה (חשוב במיוחד כשמדובר בנוזל שמחירו כזהב), ניחוח לקשורי משגע של עשירים (לא לדאוג - נמוג אחרי זמן קצר ולא מהווה מטרד), מרקם שאינו אוורירי מדי ולא סמיך מדי, וכיסוי מעולה שבמעולים שהתאים לעור הקפריזי שלה, גם בימים של יובש וגם בימים של שומן עודף.

Parure de Lumière של גרלן. 342 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Invisible Fluid Makeup. אסתי לאודר/מערכת וואלה!, צילום מסך

להקפיד לנער - אסתי לאודר

המייק אפ החדש של אסתי לאודר הופקד בידי נסיינית שלא מוכנה להחליף את הדאבל וור הקשיש, הוותיק והאמין שלה בשום מוצר אחר, והתרצתה רק מאחר שמדובר באותו בית גידול: "נתחיל במארז. לא מתה על בקבוקים כאלה, עם פייה צרה או ללא משאבה, שמצריכים פעולה כירורגית עדינה במיוחד כדי להוציא את הכמות הנכונה מהנוזל הדליל, ולא שפריץ אדיר. חוץ מהתקלה הקטנה הזאת, מדובר במוצר משובח, למי שהשמש, הסיגריות או החצ'קונים לא השאירו לה מזכרות רציניות על הפנים מהעשור הקודם. הכיסוי מוצלח יחסית למרקם, העמידות גבוהה, והפיניש משוייף על גבול המושלם. חשוב לא לחפף בניעור הבקבוק לפני השימוש".

להשיג ב-9 גוונים. Invisible Fluid Makeup של אסתי לאודר. 230 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Powder Foundation MATISSIME ECLAT. ז'יבנשי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאט בשיגעון - ז'יבנשי

"אובר-מוטיבציה", דיווחה הנסיינית ט', בעלת עור רגיל למדי, שאף נמרח קודם לכן בסרום וקרם לחות, אחרי שניסתה את המייק אפ-פודרה החדש של ז'יבנשי. "הוא אכן קליל, אבל יוצר גימור פודרתי מאט בשיגעון שהדגיש אזורים יבשים", ולכן עבר אחר כבוד לנסיינית שמנונית עור. זאת נהנתה לדווח על ספיגה יעילה ויסודית של ברק החביתות שמלווה אותה דרך קבע, ואפילו נמרח יפה בעזרת אצבעות בלבד, ללא ספוגית, בהתאם להמלצות היצרן. לסיכום: פתרון מעולה במחיר תופת למי שאזור ה-T התאכזר אליה.

Powder Foundation MATISSIME ECLAT של ז'יבנשי. 343 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בובי בראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא חתיך אבל נאמן לנצח - בובי בראון

ולסיום: הוא לא הכי חתיך ובטח לא הריחני מכולם (אלא אם כן ניחוח כימיקלים קל עושה לכן את זה). אבל אם אתן מחפשות מייק אפ שיישאר אתכן מצאת החמה עד צאת הנשמה, החדש והעמיד של בובי בראון הוא הוא התשובה. הנסיינית ד' מדווחת שתחושת השליכטה, תוצאה של המרקם הסמיך, חולפת תוך דקות מהמריחה, הכיסוי מרשים פלוס אך מאפשר לנקבוביות לנשום, והשרידות גבוהה כשל חתול רחוב.

להשיג ב-18 גוונים. long wear even finish של בובי בראון. 220 שקלים

במדור הבא : מייק אפים בפחות מ-200 שקל

עוד בתיק האיפור של הנסיינית:
אורגיה של מסקרות
קרמים לפנים שמנוניים באמת
ספיישל אנטי אייג'ינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully