וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: המסע אחר המייקאפ המושלם

שירלי אכסלרוד

18.11.2012 / 11:42

מדור קוסמטיקה קלה ממשיך לחתור למגע בכל הקשור למציאת המייקאפ המושלם, ומתנסה באבקות צדיקות שמותרות לשימוש בשבת ובניחוחות גרניום קטלניים. חלק ב' של סיקור הענק

ד' ליקטה במהלך השנים מיני כתמים שונים ומשונים על פרצופה, אריסטוקרטים יותר ופחות, תוצאה של שמש ים תיכונית והזנחה פושעת. אלה הפכו אותה למועמדת טבעית ל-even better של קליניק, מייקאפ שמבטיח לכסות וגם לתקן כתמי עור. "המייקאפ הסמיך ביותר שנתקלתי בו. מי שאוהבת ומורגלת, כמוני, למרקמים הנוזליים יותר, עשויה לחוש כמתמרחת במשחת שיניים, וצריכה להקפיד הקפדה יתרה בעת המריחה, כדי לא לגלות גושים עוגתיים במקומות אסטרטגיים. מי שתצליח לפתח מיומנות מספקת כדי לעבוד אתו, תזכה בכיסוי משובח ומלא, שמצליח להסתיר כמעט הכל – החל מנקבוביות ענק שנראות כמו בולענים בים המלח, וכלה בכתמי פיגמנטציה אכזריים. אני נשברתי בדרך".

קליניק, even better makeup, מחיר: 197 שקלים

חלק א' בסיקור המייקאפ הענק של וואלה! אופנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליניק, even better makeup, מחיר: 197 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כמעט מושלמי", סיכמה הנסיינית ש', שכבר התמרחה ברוב המייקאפים הידועים למין האנושי, את החוויה עם הסטודיו פיקס של מאק. "נטול שומן, רך ונעים, הכיסוי בינוני פלוס פלוס, הגימור מאט בטוב טעם. כמו שליח האו"ם הוא מתאים גם לאזורים המבריקים ויושב יפה גם על היותר יבשים, מכיל מקדם הגנה שחשוב לי גם בחורף - קנייה מעולה יחסית למחיר. אז למה רק כמעט? כי אני קטנונית כזאת: מעדיפה משאבה על הבקבוק עם הפייה הרחבה הפתוחה בו הוא מגיע, וגם ריח צבע הגואש לא מעורר בי ריגושים, אם כי מתנדף עם הזמן".

מאק, Studio Fix Fluid SPF 15, מחיר: 176 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאק, Studio Fix Fluid SPF 15, מחיר: 176 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

א', שמתמודדת עם רשימה ארוכה מאוד של מפגעי אפידרמיס, ובהם עור לבנבן ורגיש במיוחד, אזור T שמנוני, אדמומיות שבאה והולכת ונטייה כללית לשיגעונות בלתי צפויים, הייתה מרוצה מאוד מהטרו מאץ' של לוריאל, שסוד קסמו, כך לפי ההבטחה, ב"פיגמנטים המכילים פלואור, ומבטיחים עמידות והתאמה מושלמת לגוון ולמרקם העור". "השרידות שלו סבירה – כבר היו לי טובים ממנו, אבל יתרונו, כמובטח, בהתמזגות משובחת עם גוון העור, שאינה מובנית מאליה כשמדובר בעור כה בהיר ובעייתי כמו שלי. הוא נמרח לא רע, הצליח להסתיר את האדמומיות הקבועה מסביב לאף, התיישב יפה על קרם הלחות הקבוע שלי, ובאופן כללי הוכתר כהצלחה. מילה טובה מגיעה גם לבקבוק הנאה ולמשאבה הנוחה".

לוריאל פריז, TRUE MATCH, מחיר: 170 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוריאל פריז, TRUE MATCH, מחיר: 170 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברימל מסבירים שהמייקאפ שלהם מתאים למי שהמסלול המהיר לא מאפשר לה שנת יופי מומלצת של 8 שעות. האותיות הקטנות שלא תמצאו בשום מקום: בנוסף לחיים שהם חגיגה מתמשכת, רצוי להצטייד גם בעור מושלם ואקלים מבוקר במשך כל שעות היום, מכיוון שהמייקאפ הדקיק מספק כיסוי עדין בלבד, ניחן בכושר הישרדות בינוני שלא יצלח חום או הזעה, וחשוב מכל – מוסיף לפנים זוהר היסטרי על גבול הנצנוץ, שיגרום לבעלות עור שמן לזהור כגחלילית מכל נקבובית פעורה. נקודות זכות: משאבה מוצלחת ומרקם מושלם למריחה, גם למתקשות וגם למתחילות - בדיוק במידה הנכונה, לא סמיך מדי ולא נוזלי מדי.

רימל לונדון, Wake Me up Foundation, מחיר: 171 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רימל לונדון, Wake Me up Foundation, מחיר: 171 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריח עז של גרניום, הוא ולא אחר, עמד כחוצץ בין הנסיינית נ' לבין ההנאה המושלמת מהמייק אפ של ד"ר האושקה, המותג ההוליסטי הענוג והאורגני. "הגוון הוורדרד שהותאם לי היה מחמיא, ולפחות לשעתיים-שלוש הסתובבתי בעולם עם מה שניתן להגדיר כ"עור חרסינה" - כיסוי אחיד ותחושה קלילה. ולמרות זאת, הריח הדומיננטי החזיר אותי למייק אפ הישן והטוב שלי, בעל הניחוח המסורתי יותר. מומלץ למי שמסוגלת להתמודד עם ריחות לא קונבנציונאליים, או לתתרניות".

ד"ר האושקה, Translucent Make-up, מחיר: 179 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ר האושקה, Translucent Make-up, מחיר: 179 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם מייבלין מציעה קרם BB חדש. תזכורת למי שלא שיננה את המדור בנושא - ה-BB הוא מוצר רב תכליתי שכולל גם לחות, גם מייקאפ ועוד שלל הפתעות, ואמור לעשות את החיים קלים יותר ואת עבודת הטיח מהירה יותר. ה-BB של מייבלין מושק תחת הכותרת "המייקאפ הראשון שלי", מה שלא הפריע לנ', נסיינית וותיקה שכבר מרחה כמה דברים בחייה, להתנסות בו. נ' חדת האבחנה מדווחת כי בפתיחת השפופרת התגלה ריח שהרגיש מוכר מאוד - זהה לזה של המוצר המקביל של גרנייה - Miracle Skin Perfector Daily all in One BB Cream. "אבל למרות הדמיון בגזרת הניחוח, אני בוחרת במייבלין - המרקם עדין וקליל ביותר והתוצאה יפה. אין פה את האיכות של המייקאפ מהמותג הצרפתי היקר פי 5 שניסיתי בעבר, אבל בהחלט יש פה value for money. יתרון משמעותי - האריזה. קומפקטית, גמישה עם שוליים מעוגלים ולא חדים, ומתיישבת יפה בתיק האיפור".

מייבלין, Dream Fresh BB , מחיר: 79.20 שקלים (מחיר היכרות עד סוף נובמבר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מייבלין, Dream Fresh BB , מחיר: 79.20 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוציאו מהמייקאפ את הכימיקלים, התוספים, המשמרים הסינטטיים, הטלק והשמנים, הוסיפו התערבות של השכינה בדמות הלכה שמאפשרת להשתמש בו גם בשבת (!), אירזו הכל באריזת מלחייה – ותקבלו את המייק אפ הצדיק של GAYA, מותג איפור מינרלי איטלקי.

קדוש, צדיק ורב יתרונות, אבל אריזת מלחייה ומרקם אבקתי, לפחות בידיה של הנסיינית פ', הם ניג'וס אימים שנגמר תמיד בטינופת ברדיוס נרחב: "המוצר מבטיח לשמש כמייקאפ, פודרה, קונסילר וגם מקדם הגנה גבוה, אבל את כל אלה קצת קשה להשיג באבקה. מוצר נחמד וידידותי למכביר לעור הפנים, לבעלות ידיים מיומנות בלבד, שיכולות להסתפק במראה טבעי – מבחינתי הוא יצא טבעי מדי".

GAYA COSMETICS, מינרל פאונדיישן, מחיר: 174 שקלים. להשיג בחנויות GAYA.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
GAYA COSMETICS, מינרל פאונדיישן, מחיר: 174 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

"לנצור ולשמור לקיץ, או לפנק מישהי עם עור שמייצר שומן כמו משוגע" – פסקה הנסיינית מ', בעלת העור השמנוני-לייט, שניסתה את המייקאפ אקסטרה-מאט החדש של יוסי ביטון. "כמובטח, הוא לגמרי נטול שומן, מכסה יופי וגם מתייבש מהר – מה שמצריך עירנות בשימוש ומריחה מהירה, כדי לא להישאר עם כתמי צבע ומראה מפודר מדי. הוא עמיד ושומר על גימור יבש ואלגנטי יחסית, אבל לא הייתי מעזה לשלוף אותו מהארון לפני הלחות של יולי-אוגוסט".

יוסי ביטון, מייק אפ נוזלי אקסטרה מאט, מחיר: 200 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוסי ביטון, מייק אפ נוזלי אקסטרה מאט, מחיר: 200 שקלים. להשיג בסניפי הרשת./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully