וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדפים 3: כל מה ש-IT

29.1.2013 / 18:08

תיקיית המועדפים של וואלה! אופנה מפוצצת הפעם במנעמי החיים הטובים - נעליים מרהיבות, מסעדה מעוצבת סודית בעיר האורות וקוסמטיקה משובחת לשעות הערב. כל ההמלצות החמות

הנעליים הגראפיות של סרג'יו רוסי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדובר בנעל אינטלקטואלית". הנעליים הגארפיות של סרג'יו רוסי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההשראה. כוננית בעיצוב ממפיס מילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדר ריכטר, מנהלת ערוצי הלייף סטייל של וואלה!:

הנעל הגראפית ויוצאת הדופן בעיצוב המעצב האיטלקי סרג'יו רוסי, תותיר רושם רב כשתתהלכו בה, לא פחות משתתחילו לפתוח עליה את הפה. מדובר בנעל אינטלקטואלית, שאם הייתה יכולה לדבר בשבח עצמה, הייתה מספרת שנוצרה בהשראת 'ממפיס מילאנו' - תופעה תרבותית שמקורה בשנות השמונים, שהחלה ביוזמת האדריכל האיטלקי אטורה סוטסאס (Ettore Sottsass), שפעל בסוף המאה העשרים. יחד עם מעצבים ואדריכלים צעירים ממילאנו, הפכה ממפיס לאחד השמות המפורסמים ביותר בעולם בעיצוב, עם שפה גראפית עיצובית אופיינית וייחודית. האלמנטים העיצוביים של ממפיס, הולבשו על הסגנון של המעצב והאדריכל האיטלקי קרלו בוגאטי, שעיצב רהיטי אר-נובו, תכשיטים וכלים מוזיקליים בסוף המאה התשע עשרה. התוצאה – נעליים עוצרות נשימה. יצירת אמנות שמרימה את המורל ואת הסנטימטרים, אבל מורידה את מפלס המזומנים בבנק - 950 יורו זה לא הולך ברגל.

לרכישת הנעל באתר collet
לאתר של ממפיס מילאנו

Go Vegan, אפליקציית מסעדות טבעוניות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מעל 2,500 מנות טבעוניות הממוינות לפי סגנון המטבח"/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרדה גלזר, כתבת וואלה! אוכל:

טרנד בולט בשנים האחרונות הוא מודעות לתזונה שלנו עקב תהליכים גלובאליים. המושגים אוכל ארטיזנלי, צמחונות או ללא גלוטן, הפכו לחלק בלתי נפרד משיח הגרגרנות. מי שהצטרף לאופנה האחרונה ביותר בתחום והמיר דתו לטבעונות, מצא עצמו ניצב מול אתגר מעיק: איפה לעזאזל משיגים את האוכל הזה? גם אלה שרוצים להיות טבעונים פעם, פעמיים בשבוע, מכירים רק התניה אחת: מסעדה = בשר. תשובה לשאלות הללו טמונה באפליקציה חדשה שכוללת מעל 2,500 מנות טבעוניות הממוינות לפי סגנון המטבח, מחירים וכדומה. ניתן לחפש מנות בטווח הקרוב למיקום המשתמש. ואם כבר עצלנות, אז עד הסוף, והאפליקציה מספקת גם טלפון, שעות פתיחה והוראות הגעה למסעדה.

GO VEGAN - מותאמת להורדה לאנדרואיד ולאייפון ויש גם גם גרסת רשת.

חפצים ותכשירים של סוף היום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שווה לחכות לסוף היום"/מערכת וואלה!, צילום מסך

נאוה סילוורה, כתבת ועורכת בוואלה! אופנה:

סופו של יום, במיוחד אינטנסיבי ועמוס, הוא תמיד נקודה רצויה. אך רצוי אף יותר שהרגע הזה יהיה כזה ששווה לצפות לו. מספר חפצים ותכשירים אישיים המשמשים אותי גורמים לי לחכות לרגע ואף ליהנות ממנו בכל פעם מחדש - סבון ורדים ממכר של חברת 'נסטי דנטה' האיטלקית (שרק נראה יוקרתי); שמן גוף שומשום טבעי של נוטרג'ינה, שהוא נעים מאין כמותו; קרם לחות במרקם ג'ל ובגוון ורדרד, הידרה-זן של לנקום, ללחות שנשארת (שקניתי עם תלוש הנחה שווה); כלי קריסטל לאחסון כדורי צמר גפן להסרת איפור שקניתי בבזאר כיכר דיזנגוף במחיר מצחיק; נוזל מסיר איפור עיניים של 'רוק' שלא שורף גם אם הוא נכנס קצת לעיניים; וצלוחית חרסינה מלאך לתכשיטים קטנטנים שקניתי בחנות ארמון שרלוטנבורג בברלין (ואמרו לי שהוא "רפליקה של צלוחית שהייתה למלכה סופי שרלוטה"). כולם נפלאים ואת כולם אני אוהבת, לפחות עד שאני אגלה תחליפים הולמים. והם הרי יימצאו.

קרח תשע - האיחוד

קרח 9 - אחד מהטובים. אדם נישמע,
"אומרים שהם היו חלוצים ואולי אף הקדימו את זמנם עם הטקסטים השורטים של קרח תשע והקול הפוצע של נועם רותם". קרח 9/אדם נישמע

רוני ודנאי, כתבת בוואלה! אופנה:

"כואב לדעת את הכל ברגעים של יחד/ אולי יותר פשוט לזחול/ להסתתר/ מתחת משפטים של אחרים/ של שחקנים בסרט", שרו אי שם בתחילת שנות התשעים קרח תשע, להקה אלמונית וצעירה בתקופה בה רוק עוד היה דרך חיים. אופנות באות והולכות, האיט גירלז של היום לא מספיקות למצמץ והן כבר הופכות לנחלת העבר, הטרנדים החמים של מחר הם טרנספורמציה אורגנית של האתמול. ואני, סאקרית של ניינטיז על גבול הנרקוטית, תמיד הייתי וככל הנראה תמיד אהיה. אומרים שהם היו חלוצים ואולי אף הקדימו את זמנם עם הטקסטים השורטים של קרח תשע והקול הפוצע של נועם רותם, הסולן ונער הפוסטר של תחושת האבדון הקולקטיבית של דור ה-X, זו שתעבור גם לדור שאחריו. הם הביאו את הבריט-פופ לארץ ושרו על הומוסקסואליות עוד לפני שאלה נעשו כל-כך אופנתיים, וזוהי התמצית האמיתית של המילה הבולענית הזו, 'אופנה'. "החברה שלי לשעבר, קשה לי אפילו לומר את זה", שר רותם בישירות כנה, זה כבר היה לקראת סוף הדרך של קרח תשע, סוף שנות התשעים פינת תחילת שנות האלפיים. ברביעי הבא החברה לשעבר עושה קאמבק.

קרח תשע מתאחדים. רביעי, 6 בפברואר, 22:00, בארבי תל אביב.

מסעדת באלם (Balm), פריז - "אווירה שמעודדת את האורחים להתלבש כראוי"

לירוי שופן, עורך וואלה! אופנה:

בדרך כלל מספיקה ישיבה של שעה קלה במסעדות הנחשבות לוהטות בפריז כדי להבין עד כמה הן בלתי נסבלות ועד כמה הקהל יפה, אך מטופש ודחוס באותה המידה ממש. למעשה, מסעדות חדשות שמצטיינות לא רק בבאז, אלא גם באווירה נאותה ואוכל ראוי, הן דבר הרבה פחות מצוי משנהוג לחשוב בסצינה הקולינרית של עיר האורות. לכן נדמה של-BALM, מסעדת בר מרהיבה שנפתחה לאחרונה בסמוך ל'פאלה רויאל', יש את הכל – עיצוב פנים שמשלב בכישרון בין מפלי מים, קריצות ירוקות ושולחנות שניצבים על ענני פרווה לבנים; אוכל מקסים ונאה בצורה קיצונית, שמפלרטט כצרפתי אמיתי עם אין ספור תרבויות (למשל, טירמיסו מנדרינות מתוק-מריר); ולסיום, ואולי החשוב ביותר, אווירה שמעודדת את האורחים להתלבש כראוי.

BALM, 6 rue de Valois 75001 Paris

צ'אבי סטיק של קליניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"טיפת צבע וריכוך". צ'אבי סטיק של קליניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאיה אשר, כתבת בוואלה! אופנה:

הצ'אבי סטיק של קליניק - שפתון המעוצב בצורת עיפרון - מגן על השפתיים, מטפח אותן ומזין אותן בלחות, דבר המתבקש בימי החורף, כשהשפתיים יבשות ולעיתים פצועות. בנוסף לתפקידו הפונקציונלי, הצ'אבי סטיק מגיע במגוון גוונים, הנותנים צבע עדין לשפתיים וכך למעשה תופסים שתי ציפורים במכה. למי שלא חובב אודמים בכלל ועם צבע בולט ודומיננטי בפרט, הפתרון של הצ'אבי סטיק הוא מושלם. טיפת צבע על השפתיים יחד עם תחושת שפתון שמרכך את השפתיים ונותן להן תחושה נעימה. נרשמה התלהבות מגוון מספר 5- chunky chery, הנותן לשפתיים גוון דובדבני עדין.

מחיר: 125 שקלים, להשיג ברשתות הפארם

סרטון איקאה Living Together - "תשוקה בין בני זוג וקרבה באמצעות פתרונות אחסון"

אפרת בראשי, עורכת וואלה! בית ועיצוב:

משהו טוב קורה לאיקאה השנה. על הרהיטים, הסגנון והמחירים נאמר כבר הכל, אך לגבי הקמפיינים הפרסומיים יש הרבה מקום לשיפור. החברה השוודית שהצליחה לפצח נוסחה מדויקת ולכבוש מיליוני אנשים ברחבי העולם לא סיפקה עד היום צד קרייאטיבי ומתוחכם בהיבט הפרסומי. כנראה שהצלחת המותג היא שגרמה למקבלי ההחלטות לנמנם במחלקה זו. לכן, כשהחודש עלתה לאוויר פרסומת של הסניף הבריטי המציין מידה של התעוררות בתחום, האיוונט הופך משמח ואף שווה ריפליי. הפרסומת נעשתה תחת הסלוגן "Living Together", היא משדרת תשוקה בין בני זוג וקרבה באמצעות פתרונות אחסון המפנים מקום לדברים החשובים בחיים. השניים שמגששים דרכם אחד לשנייה בחשכה, תוך כדי שהם מסדרים את דירת המבוך, כשברקע מתנגן קאבר מוצלח של "הבי ג'יז", מעניקים לשוודית את הסקס אפיל שהיה חסר בה עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully