וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסלול החדש של רנואר?

לירוי שופן, עורך וואלה! אופנה

2.1.2014 / 12:40

לוואלה! אופנה נודע כי רשת רנואר משנה אסטרטגיה והיא צפויה להקדיש את תצוגת האופנה הקרובה לעיצובים ייחודיים שאינם תלויי מגמות. הקו החדש ימותג תחת השם "רנואר Runway"

התחרות המחריפה בשוק רשתות האופנה המקומיות מביאה את המותגים לאמץ אסטרטגיות חדשות. רשת רנואר צפויה לחשוף בתצוגת קיץ 2014, שתתקיים בתחילת חודש פברואר, קונספט חדש תחת השם "רנואר Runway".

חזית המלחמה הקרה: לירוי שופן על המערכה בין קסטרו ורנואר

על פי גורם בכיר המקורב לעניינים עולה כי בניגוד לתצוגות עבר של רנואר, שהתחקו בעיקר אחר מגמות עולמיות ויצירת פרשנות לשלל עיצובים פופולריים בשוק האופנה, התצוגה הקרובה תוקדש כולה לקבוצה אחת בלבד מתוך הקולקציה העונתית. אותה קבוצה, שכאמור תכונה "רנואר Runway", תורכב מאוסף עיצובים ייחודי שאינו תלוי טרנדים. מטרתו לשקף אמירה מקורית ועצמאית של הסטודיו לעיצוב של המותג. ההערכה הגסה קובעת כי אוסף התצוגה כולל כ-40 דגמים לנשים וכ-30 דגמים לגברים, שזוקקו מאותו מקור השראה.

בעוד שבעבר פריטים רבים מתצוגות האופנה של רנואר לא מצאו את דרכם לחנויות, נודע כי אוסף המסלול החדש יימכר בשלוש פעימות לאורך העונה בסניפים נבחרים של רנואר. הפריטים ימותגו עם תוויות שונות משאר פריטי הקולקציה בחנות.

ניכר שזהו מהלך שעיקרו יצירת בידול ביחס לרשתות אחרות בשוק, והוא מזכיר את קונספט "טופשופ יוניק" של טופשופ. בכל עונה מציגה הרשת הבריטית, במסגרת שבוע האופנה של לונדון, קולקציה נבדלת שמטרתה להפגין את חזון המעצבים שלה מבלי להתחשב במגמות עונתיות.

לשאלת המחירים עדיין לא נמצאה תשובה קונקרטית. למרות שהעיצובים בקו "רנואר Runway" צפויים להיות מורכבים יותר, עדיין לא ידוע האם הם גם יהיו יקרים יותר בהשוואה לשאר הקולקציה.

דובר חברת רנואר מסר בתגובה: "אין תגובה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא עוד תרגום טרנדים על המסלול. קולקציית חורף 2013-14 של רנואר/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully