וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורנו או אופנה? דוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט בקולקציה חושפנית

16.8.2017 / 11:20

מלאכיות ויקטוריה'ס סיקרט הגיעו להרי הרוקי של קולורדו כדי להצטלם לקמפיין קולקציית חג המולד של המותג - ועלו על מכנסי בוקרים עם טוויסט מפתיע מאחור

קרדיט תמונה: ספלאש קרדיט וידאו: רויטרס

בווידיאו: תצוגת האופנה השנתית של ויקטורי'ס סיקרט, 2015.

ה-25 בדצמבר עוד רחוק מאיתנו שנות אור, אך בהתחשב בעובדה שסט הצילומים בהרי הרוקי של קולורדו יהיה קפוא ומושלג עד אז, הדוגמניות של ענקית ההלבשה התחתונה האמריקאית ויקטוריה'ס סיקרט יצאו לשם כבר עכשיו כדי להצטלם לקמפיין החורף של המותג. לנוכח כל העירום שציפה לנו על הסט, זו כנראה הייתה החלטה נבונה. בויקטוריה'ס סיקרט בחרו הפעם במייקל ביי, במאי סרטי הרובוטריקים, לצילום של הקמפיין, והדבר היחיד שהיה מדהים יותר מהנוף העוצר נשימה באספן היו המלאכיות עצמן.

הדוגמניות עלו על בגדי המערב הפרוע המסורתיים, רק שהשריף בעיר ודאי יופתע לגלות איזה טוויסט הן הכינו לו. כובע בוקרים - יש, נעלי בוקרים - יש, מכנסי בוקרים - קצת פחות. המלאכיות הצטלמו במכנסי בוקרים ארוכים חשופים מקדימה ומאחורה, כך שלא נפספס במקרה את הסיבה שלשמה התכנסנו - ישבנים. זאת אומרת, תחתונים.

עוד באותו נושא:

עוד באותו נושא

מזהים מה מוזר בתמונה של דוגמניות ויקטוריה'ס סיקרט?

לכתבה המלאה

אדוארד ראזק, מנכ"ל השיווק של לימיטד, חברת האם של מותג ההלבשה התחתונה, כתב באינסטגרם: "13 מלאכיות, 2 צלמים וצוות של 100 איש פלוס מנהל אחד גדול וחווה בשווי 80 מיליון דולר – אף אחד לא עושה את החג כמו שויקטוריה'ס סיקרט עושה!". הפרסומת תשודר בטלוויזיה מאוחר יותר השנה, בעוד שהקולקציה החגיגית תגיע לחנויות בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully