וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהתחת של קים ועד הוודג' של מלניה: כתבות הפייק ניוז של וואלה! אופנה

29.9.2017 / 13:00

גם לנו היו השנה כמה כותרות מפציצות שהתגלו כקשקוש, וכמה דיווחים מסעירים שהיו לא יותר מפרי דמיוננו. יום כיפור הוא הזדמנות מצוינת להתעכב עליהן ולומר סורי לגולשים

אם חשבתם שאנחנו הולכות להתנצל על פמפום בלתי פוסק של סיסמת "התחת חוזר", תחשבו שוב. הכותרת שנטחנה פה מאז 2014 במגוון וריאציות, מייצגת מגמה עולמית שפרצה את גבולות קרדשיאן-ג'נר-ביונסה-ג'יי לו, והוכיחה שהיא כאן כדי להישאר. עם זאת, היו לנו השנה כמה פאשלות חמודות שלא קשורות לתחום הישבנים, וזה הזמן לומר סליחה.

כשחיינו באילוז' - וקראנו לכן לצאת מהבית בפיג'מה ועקבים

ביוני האחרון נצפתה ג'יג'י חדיד מהלכת במנהטן בחליפת פיג'מה ובעקבים. השילוב הכל כך הזוי ועם זאת סופר-סטייליש גרם לנו להכריז כי "הלוק שטומן בחובו ביתיות באפיל נשי-גברי, קורטוב של סקס-אפיל וקריצה של הומור הוא התשובה המתבקשת למי שרוצה לרענן את מצעד השמלות הקלילות שהשתלטו על מלתחת הקיץ".

נוט טו סלף: מה שנראה מדהים על ג'יג'י לא ייראה מדהים על כל אחת. נוט טו סלף 2: מה שנראה מדהים על ג'יג'י ככל הנראה ייראה מגוחך על כל אישה אחרת. אבל טרנד היפהפייה הנרדמת הלהיב אותנו עד כדי צרחות, והיינו חייבות להוציא את זה איכשהו.

ג'יג'י חדיד בחליפת פיג'מה עם פסים של מורגן ליין אפריל 2017. GettyImages
חליפת פסים ירוקה מדגם "פיקוק" של מורגן ליין בחיזוק עקבי סטילטו של סטיוארט וייצמן. ג'יג'י ג'יג'י בטרנד הפיג'מה/GettyImages
ג'יג'י חדיד בחליפת פיג'מה של כריסטיאן דדה ומדפי סטיוארט וייצמן יוני 2017. ספלאש
גזרה משודרגת של מכנסי פנסים גבוהים וטופ חושפני של המעצב היפני כריסטיאן דדה/ספלאש

כשנסחפנו לגמרי - והכרזנו על השקית של איקאה כפריט לבוש לגיטימי

אחרי שבית האופנה הצרפתי בלנסיאגה הציג תיק ב-8,000 שקלים שדומה מאוד לשק הקניות הכחול של איקאה, ענקית העיצוב השבדית לא נשארה חייבת, ושחררה מודעת תגובה שמציעה ללקוחות: "פשוט תקנו את הדגם המקורי ב-90 סנט".

בעקבות כך, פרץ של יצירתיות ברוח "עשה זאת בעצמך" החל לשטוף את הפיד באינסטגרם, כשחובבות הסטייל המעודכנות הכינו כובע, נעליים, מסכה, סווטשירט, תיק, ארנק, גופיה, מחוך ואפילו תחתוני חוטיני - עשויים כולם מתיק "פרקטה" שעולה 5 שקלים. אנחנו הכרזנו על השק המפורסם כטרנד לוהט ששווה בדיקה. עמכם הסליחה.

מחוך מחטב מתיק הקניות של איקאה. אינסטגראם, צילום מסך
סתם זרקתי על עצמי שקית של איקאה ויצאתי/צילום מסך, אינסטגראם

כששיחקנו אותה ארי הרו - ודיווחנו מה קרה בפגישה בין טראמפ לאנה וינטור

בינואר 2017 פרסמנו כתבה תחת הכותרת: "אנה וינטור ודונלד טראמפ: מה באמת קרה בפגישה הסודית ביניהם?". הרגשנו שאנחנו לא זקוקות להקלטות סודיות או להדלפות מהבית הלבן כדי להבין אילו עסקאות מפוקפקות נרקמו בין שתי הדיוות. ובכל הקשור לאנה וינטור, מוחנו הקודח עובד שעות נוספות.

וכך דיווחנו שעורכת ווג האגדית, שהיתה תומכת גאה ונלהבת של הילרי קלינטון, עברה לצד בו מרוחה החמאה, וקיימה בצעד מחושב מפגש פיוס עם נשיא ארה"ב הנבחר. אז מה באמת בישלו לנו השניים? אנחנו כבר החלטנו שכל שנותר כעת הוא להמר האם מלניה טראמפ תופיע על שער ווג של גיליון מרץ או של אפריל, ויותר חשוב - מה היא תלבש?

אנה וינטור לובשת חולצת תמיכה בהילרי קלינטון. אינסטגרם, צילום מסך
בכלל תמכה בהילרי קלינטון. אנה וינטור/צילום מסך, אינסטגרם

כשהתיימרנו להעניק פרשנות לאותה פגישה סודית - והבטחנו שער עם מלניה

הפדיחה נמשכה כשדיווחנו כחודש אחרי בכתבה נפרדת: "על אפכם ועל חמתכם: מלניה טראמפ תככב על שער מגזין ווג". במסגרת הפרשנות הפוליטית שלנו, כשברקע הרוחות סערו וחרם המעצבים האמריקאיים היה עדיין בשיאו, כתבנו כי "מפגש הפיוס (או החנופה) בין אנה וינטור לנשיא טראמפ מתחיל לשאת פרי", והבטחנו שער כרומו נוצץ בכיכובה של הפירסט ליידי.

חיזקנו את דברינו עם דברים שאמרה עורכת ווג בריאיון לוול סטריט ז'ורנל לרגל חגיגות 125 שנה להיווסדו של המגזין בעריכתה. לאחר שהתבקשה לענות כיצד לדעתה תושפע תעשיית האופנה מהאקלים הפוליטי החדש, היא אמרה: "עולם האופנה יקבל השראה ממה שקורה פה. השנים הקרובות הולכות להיות מאוד יצירתיות" - מה שמבחינתנו היה אישור רשמי מהבוסית. כל זה התרחש בפברואר, אנחנו כבר בסוף ספטמבר, אוטוטו אוקטובר, ושום שער לא נראה מאז. אפילו לא בווג רוסיה!

מלני טראמפ לובשת חולצה של קלווין קליין מקולקציית סתיו 2017. GettyImages
הבטחנו בפברואר, אנחנו עוד שנייה באוקטובר. אפילו ווג רוסיה לא נתן לה שער/GettyImages

כשקינאנו ברייטינג של וואלה! סלבס - ואמרנו שקים וקלואי עושות אמנות

בנובמבר האחרון, רגע לפני השוד האלים שעברה קים קרדשיאן בפריז ושנייה לפני האשפוז של קניה ווסט, הספיק הזוג השובב להרים סדרת צילומים למגזין האמנות הגרמני c032. על הסטיילינג והארט היה אחראי קניה עצמו, שהביא ביגוד מקולקציית הפליטים המסמורטטת של yeezy, הליין בעיצובו בשיתוף עם מותג הספורט האופנתי אדידס. על הצילום הופקד הצמד הנחשב מרקוס פיגוט & מרט אלאס. הקונספט הארטיסטי היה מחווה לצלם המנוח הלמוט ניוטון, שנודע בצילומי נשים שנשאו אופי אמנותי ופרובוקטיבי . המצולמות: האחיות קים וקלואי קרדשיאן. הפרשנות שנתן הצוות למורשת של ניוטון: שילוב בין עוצמה, רוך וכמובן - ישבנים.

על סט הצילומים, שנקבע באזור הבית של המשפחה בקלבסס, צולמו קים וקלואי מתפלשות בחול כשהשניה חופנת את ישבנה החשוף של הראשונה. בתמונה נוספת שתיהן עומדות במקלחת, לבושות בבגדי גוף שקופים ופטמות זקורות - והכל בשם האמנות כמובן. בהזדמנות זאת נרצה להודות לעורך האתר שלא העיף את ההפניה לכתבה שלנו מההומפייג'.

קים וקלואי קרדשיאן בהפקת אופנה למגזין הגרמני 032c. מרט ומרקוס, סריקה
מתפלשות בחול וחופנות ישבנים. האחיות קרדשיאן בסדרת צילומים אמנותית למגזין הגרמני c032/סריקה, מרט ומרקוס
קים וקלואי קרדשיאן בהפקת אופנה למגזין הגרמני 032c. מרט ומרקוס, סריקה
הפרשנות שנתן קניה ווסט למורשת של הצלם המנוח הלמוט ניוטון/סריקה, מרט ומרקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully