וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת משתגעת: האם הדוגמנית של ריהאנה אמיתית או מזויפת?

15.2.2018 / 7:59

התמונות של שודו, הפנים החדשות של מותג הביוטי של הזמרת, עוררו לא מעט תגובות. הגולשים תהו איך ייתכן שיש יופי כל כך מדהים וכל כך מדויק, ואיך הדוגמנית האפריקאית עשויה ללא פגם. בתגובה לתהיות, החליט הצלם שלה לחשוף את הסוד

אתר רשמי

בווידיאו: ריהאנה מסבירה על קו האיפור בעיצובה.

שודו דוגמנית ריהאנה Fenty. צילום מסך
כתום זה השחור החדש. שודו/צילום מסך

אנחנו כל כך רגילים לפילטרים באינסטגרם, שזה כבר הפך למשימה ממש קשה להבחין מתי התמונה היא מציאותית ואותנטית ומתי התמונה מלאכותית ומרוטשת בעזרת עשרות תוכנות מתוחכמות. שודו, הדוגמנית האפריקאית כהת העור של מותג הקוסמטיקה המצליח Fenty של ריהאנה, גררה לא מעט תגובות של גולשים שתהו אם היא אמיתית או לא.

הגולשים שנתקלו בתמונות של שודו טענו כי העור הכהה שלה חלק מדי, וכי היא עשויה ללא פגם. אחרי שפורסמו התמונות של שודו מהפרסומת עבור השפתון של Fenty - גל התגובות נמשך, והיו מי שאמרו כי הם מעולם לא ראו יופי כל כך מדויק. התמונות שלה גרמו לרבים להטיל ספק באמינותה, ולטעון כי נראה שהתמונות שלה עברו שדרוג רציני בפוטושופ.

עוד באותו נושא

עשו זאת בעצמכן: שיעורי סטיילינג שלמדנו מריהאנה

לכתבה המלאה
"לצערי היא לא דוגמנית אמיתית, אבל היא מייצגת הרבה דוגמניות כהות עור שתופסות בימים אלו תאוצה, והיא מספקת להן השראה"

ואולם, הסיבה האמיתית ששודו כל כך מושלמת היא שמדובר ביצירת מחשב. "שודו היא יצירת האמנות שאני עובד עליה", סיפר הצלם הבריטי קמרון ג'יימס ווילסון בריאיון להארפר'ס בזאר. "לצערי היא לא דוגמנית אמיתית, אבל היא מייצגת הרבה דוגמניות כהות עור שתופסות בימים אלו תאוצה, והיא מספקת להן השראה".

בהארפר'ס בזאר נטען כי תחילה נמנע ווילסון מלהסגיר את סודה של שודו ולחשוף שהיא לא אמיתית. הוא חשש מחשיפת האמת, שכן הוא נהנה מהטלת הספק בשודו, שמושכת אליה תשומת לב רבה. בסופו של דבר אישר ווילסון את המידע והוסיף כי אין ולא הייתה בכוונתו לרמות אף אחד, אלא רק לעורר השראה. "השימוש בתלת ממד הוא כמו צילום וירטואלי שעוזר לי לחקור את היצירתיות שלי כשאני לא מצלם", תיאר. לדבריו, לוקח לו כמה ימים לייצר תמונה כמו זו שפורסמה בקמפיין של Fenty.

ווילסון הסביר כי היופי המדהים של שודו נוצר בהשראת בובת ברבי שנקראת "הנסיכה של דרום אפריקה" בשילוב עם הדוגמנית דאקי ת'וט, שגם הצטלמה עבור המותג של ריהאנה בעבר. "שודו לא מנסה להחליף אף אחד, היא רק תוספת. היא אמורה להיות יצירת אמנות יפה שמעצימה אנשים ולא ניסיון לקחת לדוגמנים אחרים את העבודה". ולמרות ההתגוננות שלו, ווילסון טוען כי רק מעטים ראו ביצירה שלו דבר שלילי, בעוד רוב הסביבה שלו פירגנה.

"שודו נראית כמו איך שהאישה הכי יפה בעולם צריכה להיראות, לדעתי", אמר ווילסון והוסיף: "אנחנו חיים בעולם מלא פילטרים והמציאות הפכה למזויפת. רציתי ליצור משהו שיוכיח שהפנטזיה יכולה להיות מציאותית ולהראות את זה בדרך אחרת לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully