וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים שקראנו בווג: מה חשבו בעולם על שמלת האוסקר של גל גדות?

שיטוט באתרי האופנה המובילים מוכיח את מה שידענו - אשת הפלא הישראלית סובבה ראשים על השטיח האדום בלוק נוטף סטייל. אך מבקרי האופנה ידעו לפרט מה בדיוק אהבו ומדוע, וזה מה שהם כתבו עליה

עריכה: נועה לוי

בווידיאו: סיכום הרגעים הגדולים של טקס האוסקר.

העובדה שאנחנו התלהבנו ממראה האוסקר של גל גדות כמעט מובנית מאליה. היא אמנם צולחת כל הופעה על השטיח האדום, אבל בואו גם נודה באמת - היא משלנו וזה מעמיד אותה באופן אוטומטי בנקודת פתיחה גבוהה מאוד. אנחנו אמנם יודעות לבקר כשצריך, אבל תמיד סלחניות כלפיה כי בכל זאת - לא בכל יום ישראלית דורכת על השטיח האדום היוקרתי של האוסקר.

ואולם, בדיקה מקיפה מגלה שגם אתרי האופנה המובילים בעולם שיבחו את הסטייל של אשת הפלא בטקס האוסקר, והוכיחו את מה שידענו - אנחנו עפים עליה לא רק בגלל שהיא ישראלית, אלא בגלל שהיא באמת שורפת את השטיחים האדומים עם ים של הופעות מוצלחות.

גל גדות. GettyImages
בהרבה אתרים היא מצאה את עצמה במעמד של כוכבת-על וזכתה לכתבה משלה. גדות בטקס האוסקר/GettyImages

בהרבה אתרים מצאה את עצמה גדות במעמד של כוכבת-על, ובדומה לניקול קידמן, אמה סטון, ג'ניפר לורנס ומרגו רובי - זכתה לכתבה משלה שסוקרת את הלוק. "גל גדות הביאה את הטרנד המטאלי לרמה אחרת", נכתב עליה בהארפר'ס בזאר, שהוסיפו: "גדות אמנם לא הייתה מועמדת לאוסקר על תפקידה ב'וונדר-וומן', אך היא לגמרי הייתה בין הזוכות על השטיח האדום".

באתר ווג הקדישו כתבה שלמה לענק היהלומים של טיפאני אנד קו שענדה גדות. "גל גדות סובבה ראשים בשמלה של ז'יבנשי שלא הייתה שלמה בלי הטאץ' הסופי של השרשרת", כתבו. גם באתר פיפל התלהבו מהשרשרת "שומטת הלסתות" שבחרה גדות. ב-ELLE הגדילו להרעיף מחמאות על השרשרת: "אם היו מחלקים מדליה על בחירת אקססוריז, גל גדות היתה קוטפת את הזהב", כתבו.

עוד באותו נושא

זונחות את השחור: מה לבשו שאר הכוכבות לטקס האוסקר?

לכתבה המלאה
גל גדות. GettyImages
"השמלה לא הייתה שלמה בלי הטאץ' הסופי של השרשרת". ענק היהלומים של טיפאני אנד קו גורף מחמאות/GettyImages

באתר דיילי מייל הקדישו כתבה שלמה לשחקנית בת ה-32 וכתבו כי מראה האוסקר שלה "העיר מחדש את שנות ה-20". הם הוסיפו כי השמלה המנצנצת שלבשה סיפקה לה מראה אלגנטי. באתר קוסמופוליטן ראו דימיון בין השמלה לבין "שיריון סקסי", וגם פה לא הצליחו להתעלם מהאקססורי הבולט ושיבחו את הבחירה לשלב את ענק היהלומים עם השמלה, בטענה כי הוא מדגיש את אזור החזה והצוואר.

כל אתרי האופנה שהכינו גלריות תמונות של הכוכבות כתבו על גדות שהיא "זורחת", "זוהרת", "מנצנצת" ועוד שלל מחמאות. בחלק מהאתרים חילקו את האורחות למתלבשות הטובות והגרועות, ובמקרים כאלה מצאה את עצמה גדות ברשימת המתלבשות הטובות. זה כל מה שהיינו צריכות כדי להתמלא גאווה.

גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
"זוהרת", "זורחת", "מנצנצת" ושלל מחמאות/GettyImages
גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
"העירה מחדש את שנות ה-20". גדות עם בעלה ירון ורסנו/GettyImages
גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
גם בלי מועמדות ל"וונדר-וומן", גדות היא הזוכה הגדולה/GettyImages
גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
נכנסה לרשימת המתלבשות הטובות/GettyImages
גל גדות בטקס האוסקר 2018. GettyImages
דימיון בין השמלה לבין "שיריון סקסי"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully