וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחיות עשו זאת שוב: התצוגה שכולם חיכו לה הצדיקה את הציפייה

14.3.2018 / 7:03

קולקציית הקיץ של המותג סאמפל העלתה את הדופק בקהל בזכות טוטאלוקים שמפלרטטים בין שיק אלגנטי לסקסיות חצופה. בדי ברוקארד בצבעוניות של יער אקזוטי נראו בשמלות, אוברולים וחליפות, לצד סדרת תיקים ונעליים שליוותה את השואו באופן מדויק להפליא

התצוגה שכולם חיכו לה והצדיקה את הציפייה הייתה זו של הלייבל המקומי סאמפל, עם קולקציית קיץ שהעלתה את הדופק הנשי בקהל בזכות טוטאלוקים שמפלרטטים בין שיק אלגנטי לסקסיות חצופה. המותג שהוקם לפני עשור על ידי האחיות עינב זיני (39) ונופר מכלוף (34), מזוהה עם פריטים נחשקים הממזגים טרנדים עולמיים באינטרפרטציה אישית, תוך שמירה על ייצור בסדרות מצומצמות ואיכות גבוהה.

בשבוע האופנה הנוכחי הוא הצליח שוב לקלוע למטרה ולהיות אחד הבולטים מבין המציגים באירוע. בדי ברוקארד בצבעוניות של יער אקזוטי בטונים של ירוק, חום, לבן וצהוב או אדום וסגול כבשו את המסלול, בגזרות סופר נשיות של שמלות, אוברולים קצרים וחליפות.

להשלמת התמהיל עוצבו חולצות טי בוקסיות ופריטים משוחררים יותר בגוונים חלקים של אדום, בז', צהוב וירוק. ואי אפשר להתעלם מסדרת התיקים והנעליים שליוותה את השואו באופן מדויק להפליא. נראו שם קלאצ'ים אוברסייזים לצד תיק עור מצופה בשקית פלסטיק שקופה ועליה לוגו המותג - בדומה ללהיט של סלין שמציף את האינסטגרם בתקופה האחרונה. בגזרת ההנעלה נראו מגפונים וכפכפי מיולס שנתפרו בחלקם מבדי הקולקציה וחלקם מעור במראה מנופח ועליו נעיצות פנינים.

עוד באותו נושא:
ראיון עם ויוי בלאיש, המעצב שחותם את שבוע האופנה
המעצבת שמסבירה מדוע שחור זה הכי צבעוני שיש

עוד באותו נושא

מעצבות סאמפל: "ההצלחה שלנו מגיעה בזכות הבחירה לא להתפשר ולא לגדול"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully