וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפוח כחול-לבן: מה חשבנו על מוצרי קוסמטיקה ישראליים?

שירלי אכסלרוד

17.4.2018 / 12:17

לא יכולים לעמוד עוד מהצד! אז גם אנחנו הצטרפנו לחגיגות, ולרגל יום העצמאות בדקנו מותגים מקומיים, מייד אין יזראל. אז יש במה להתגאות? לפעמים

קרם עיניים של Lavido

Lavido קרם עיניים. רונן מנגן,
מה שטוב לגווינת' פאלטרו טוב גם לנו/רונן מנגן

לבידו, המותג המקומי שמצליח לשמור על חזות מפתה מעל המצופה יחסית להיותו טבעי ואורגני, נוהג כאחרון הישראלים שמילאו תפקיד של גופה בהוליווד, ומתגאה ביחסים עם גווינת' פאלטרו, שמוכרת את קרם העיניים שלו, היחיד מכל המותגים הישראלים, ב-GOOP, אתר הלייף סטייל שבבעלותה. אז בדקנו את הקרם, שמופק משמנים אורגניים והוא גם טבעוני, ויש לנו דבר אחד לומר: גווינת' יודעת מה טוב. ומה שטוב לגווינת', טוב גם לליה מהרצליה ולסיוון מרמת גן. הוא אוורירי, לח, רך, נספג במהירות שיא ומקבל באהבה כל קונסילר, הוא משאיר את העור גמיש ואפילו נטול ריח, גם לא כזה מתובלן וצמחי כמו תה שרקח מדריך טיולים, דבר שמאפיין מוצרים אחרים לבית לבידו.

Lavido, קרם עיניים - 190 שקלים ל-30 מ"ל

מארז קרם לחות וסבון נוזלי של SABON

SABON סבון סבונים. דן לב,
ריח שמן הזית עושה טוב לסבון ולקרם/דן לב

SABON, שהיה פעם סבון, שהיה פעם סבון של פעם, ולעולם ייזכר כחלוץ הווניל-פצ'ולי בישראל, ארז מוצרים נבחרים מקולקציית שמן הזית שלו במארזים מיוחדים ובכחול-לבן. מבחינת העטיפה, שהיא כידוע בעלת חשיבות עליונה, מצליחים ב-SABON לשמור על רמה גבוהה גם ללא ורוד מעושן, חום וזהב שאהובים עליהם כל כך, ולהיראות מצוין גם בכחול ולבן. מבחינת המוצרים עצמם, נראה לנו שעלינו פה על משהו - בניגוד לווניל, מאסק ולבנדר הכה עזים, הריח הירקרק של שמן הזית עושה לסבון ולקרם רק טוב. מבחינת המרקם - מה שהיה הוא שיהיה: הסבון הנוזלי הוא פינוק משובח, הקרם היה קצת כבד מדי וקצת דביק מדי.

SABON, מארז קרם לחות וסבון נוזלי מסדרת שמן זית - 99 שקלים

עוד באותו נושא

הבחירה של ווג: טיפול הפנים שמסומן בתור הדבר החם הבא של עולם הביוטי

לכתבה המלאה

מסיכת שיער של AHAVA

AHAVA, מסיכת שיער אהבה מסיכה מסכה.
אחת המסיכות המוצלחות שבאו במגע עם התלתלים היבשים של הנסיינית

AHAVA, מושא תשוקתם הנצחי של תיירים שלוקי עור בים המלח, מבצעת מדי פעם גיחות גם לתחום טיפוח הרעמה, ולפי הנסיינית כמושת השיער ח', מוטב שתעשה זו יותר, מאחר ומדובר באחת המסיכות המוצלחות ביותר שבאו בעת החדשה על תלתליה המיובשים של ח'. "לא מכבידה, מרככת בשיגעון, הריח נעים - השיער לא נראה ככה טוב כבר שנים, ואפילו הפריזים קצת נרגעו. מוצלחת מאוד ועולה בהתאם".

AHAVA, מסיכת שיער - 128 שקלים ל- 250 מ"ל

מסיכת חימר של סופט טאץ'

סופט טאץ' מסיכת חימר מסדרת X-OIL. מוטי פישביין,
לנשים עם עור מחוצ'קן בלבד/מוטי פישביין

שמחנו לגלות שסופט טאץ, יצרנית עקבית של מוצרים מצטיינים באיכות גבוהה תמורת מחיר קטן, אך גם עיצוב מבאס במיוחד, עברה שדרוג מסויים, לפחות בכל מה שנוגע לסדרת המוצרים החדשה לעור שמן ומחוצ'קן. במקום אריזות מורידות וחסרות חן מינימלי, מגיעה הסדרה במין ירקרק בית חולים נחמד ורענן. נסיינית מחוצ'קנת מדווחת שהמסכה היא מהזן הישן והטוב, ובתנאי שטיפחתן עור חביתה מבהיק לקילומטר: היא שואבת את כל השומן והלכלוך כולל חלק מהאפידרמיס, משאירה עור מכווץ, נקבוביות מהודקות וגימור מאט נקי. וכמקובל בתחום, גם מתפוררת קצת על החולצה. כל מי שמצליחה לשמור על עור מאוזן ונורמלי גם ללא אמצעים קיצוניים, תשמור נפשה.

סופט טאץ', מסיכת חימר מסדרת X-OIL, 39.90 שקלים ל-100 מ"ל

שמפו ומרכך מי קוקוס של הוואי

הוואי שמפו ומרכך מי קוקוס.
מוצר בסדר ולא יותר מזה

הוואי הוא אחד המותגים הישראלים הכי ותיקים, ששמו הוא סמל למה שנחשב פעם שיא הנחשקות. אי טרופי שמציע להפליג על ניחוח הקוקוס למקומות רחוקים ואקזוטיים, אבל בפועל הכי רחוק שתגיעו איתו הוא לרכבת מרכז בתל אביב ביום ראשון בבוקר, כשחיילת עם תלתלים ותיק ענק בדרך לבסיס תתקע לכם קת של M-16 בצלעות. כמצופה, ולמעשה, אין הרבה ציפיות - מדובר במוצר זול ופושטי למדי: מנקה בסדר, מרכך בסדר ומשאיר מעל לכל העסק ניחוח דק של קוקוס מלאכותי.

הוואי, שמפו ומרכך מי קוקוס - 15 שקלים ל- 700 מ"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully