וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שיצאו נגד ישראל, ג'יג'י ובלה חדיד חוגגות פרויקט חדש ומרהיב

17.5.2018 / 8:13

מגזין הארפר'ס בזאר האמריקאי מצא דרך נוספת להציג לעולם את האחיות הלוהטות. בתפקיד המראיינת: ג'יג'י, שנותרה בצללים כמו עיתונאית אמיתית. בתפקיד נערת השער: בלה, שמעטרת את עמודי הכרומו בתמונות הורסות עם דגמי הוט קוטור. יש גילוי נאות?

אתר רשמי

בווידיאו: בלה חדיד מספקת טיפים לטיפוח באתר ווג.

הן הצטלמו יחד לקמפיינים, חלקו שערים משותפים לצד תמונות חושפניות, צעדו על אותם מסלולים, וכעת לראשונה הן חולקות את הבמה במתכונת מפתיעה. מגזין הארפר'ס בזאר האמריקאי מצא דרך נוספת להציג לעולם את האחיות חדיד הלוהטות, ונתן לג'יג'י לראיין את בלה עבור כתבת השער של גיליון יוני-יולי החדש. ולכבוד השער הראשון של בלה בת ה-21 במגזין, נותרה ג'יג'י בצללים כמו עיתונאית אמיתית, והשאירה לאחותה את עמודי הכרומו עם תמונות סולו מרהיבות שצילם סולב סאנדסבו הנורבגי.

בסדרת הצילומים שנראית כאילו לקוחה מסרט סקנדינבי, מוצגת האחות הקטנה לבית חדיד כפאם פאטאל קרירה ומאופקת, בסטיילינג מוצלח מאת אנה טרבליאן שהתרכזה בפיסים חד-פעמיים מקולקציות קוטור בצבעוניות מונוכרומטית מלאת טקסטורות ונפחים.

עוד באותו נושא

"שחררו את עזה": דוגמנית-העל ג'יג'י חדיד יוצאת נגד ישראל

לכתבה המלאה

כחלק מנושא הגיליון, "אופנה וביוטי", גזרת האיפור/שיער טופלה בדרמטיות עם שיער אסוף מרושל לפרקים - רישול מדויק יש לציין - ועם אייליינר שחור חתולי שהלכו מצוין עם הבגדים הפיסוליים שנבחרו להפקה.

היו שם מחוך עם פפיון ענק ושורטס במרקם פאייטים שקופים של ארמני פריווה, שמלת טול ענקית בצבע ורוד ובגזרת קומות של ג'יאמבטיסטה ואלי קוטור, שמלת ולנטינו קוטור בתכלת עמוק עם כובע נוצות של פיליפ טרייסי, אאוטפיט לבן כולל שכמיה פרוותית של שאנל, ושמלת סטרפלס שחורה של ז'יבנשי הוט קוטור. להשלמת הסגנון המוקפד נבחרו תכשיטים מבית שופארד, ואן כליף&ארפלס, בולגרי והארי ווינסטון.

בראיון דיברה הדוגמנית על החיים בצל הפרסום ועל החד ממדיות שמוצגת לעולם באדיבות צלמי הפפראצי והאינסטגרם, כשהשאלות ייצגו ניסיון לייצר דמות עגולה של מישהי שמעדיפה להתכרבל בבית על פני חיי הזוהר הפוטוגניים. "אנשים חושבים שאני נערת מסיבות, אבל זה משהו ששייך לעבר. אני כבר לא יכולה לחכות להתיישב על הספה בוויקנד הקרוב", היא חשפה בגילוי לב.

בהמשך העידה המראיינת על הסבלנות והאדיבות הלבבית שיש למושא הכתבה כלפי מעריציה, וציינה עד כמה היא חייכנית, עדינה ומנומסת. מסקנה: אובייקטיביות היא לגמרי אוברייטד כשאת אחת הדוגמניות המצליחות בעולם.

בלה חדיד בכתבת שער למגזין הארפר'ס בזאר מאי 2018. אתר רשמי, אינסטגרם, אתר רשמי
פיסים חד-פעמיים מקולקציות קוטור מלאות טקסטורות ונפחים. בלה חדיד/אתר רשמי, אתר רשמי, אינסטגרם
בלה חדיד בכתבת שער למגזין הארפר'ס בזאר מאי 2018. אתר רשמי, אינסטגרם, אתר רשמי
"אנשים חושבים שאני נערת מסיבות, אבל זה משהו ששייך לעבר". בלה חדיד/אתר רשמי, אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully