וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לריבים: קיילי ג'נר עוזבת את פומה ועוברת למתחרים

ליהי עטר בכר I צילום: יח"צ

29.8.2018 / 10:30

אחרי ריב מתוקשר עם גיסה, קניה ווסט, שניסה בכל כוחו להביא אותה למותג האהוב עליו והיא בחרה במתחרים - קיילי ג'נר סוף סוף חוזרת למקורות ומביאה שלום בית. תגידו היוש לשגרירה החדשה של מותג הספורט והאופנה, אדידס

קיילי ג'נר, אדידס.
קיילי ג'נר עוזבת את פומה ויוצאת בשיתוף פעולה מיוחד עם אדידס

מסע קצר בזמן למי שלא צופה במשפחת הקרדשיאן באדיקות: לפני כשנתיים וחצי קיבלה קיילי ג'נר, שהיום כבר מחזיקה בטייטל הנחשק המיליארדרית הצעירה ביותר בעולם, הצעה מפתה מאוד ממותג הספורט הידוע אדידס, איתו כידוע, קניה ווסט עובד בשיתוף פעולה כבר מספר שנים עם קולקציית yeezy. הראפר השקיע לא מעט מאמצים בכדי שהיא תצטרף לקמפיין "yeezy 3" ואף דאג לצייץ: "שום קיילי ופומה לא יהיה פה". אך יש רק מישהי אחת שמקבלת החלטות במשפחה הזאת, ומאמג'ר קריס קיבלה שיחת טלפון מפתה במיוחד מהמתחרים, פומה, עם סכום מטורף של שבע ספרות. שהיא תגיד לא? ברור שלא! יש לה 10%.

הסכסוך כמובן ירד לפסים לא נעימים, קים קרדשיאן שצידדה בבעלה אמרה שמשפחה זה לפני כסף, אבל החוזה כבר נחתם וג'נר הצעירה שידועה כמכתיבת טרנדים החלה בשיתוף הפעולה עם פומה. היום, אפשר לומר שמדובר בסגירת מעגל כשנחשף שיתוף הפעולה החדש והמרגש של קיילי ג'נר, השגרירה החדשה של אדידס שעיצבה עבורם נעל מיוחדת.

קיילי ג'נר, אדידס.
שגרירה של רצון טוב. קיילי ג'נר

נעלי הסניקרס החדשות בשם FALCON מעוצבות באופן מקסימליסטי וכיאה לאושיית אופנה, ג'נר הצעירה לקחה חלק פעיל במיוחד בתהליך העיצוב, בחירת הצבעים ואופן שילובם בנעל החדשה: "אני אוהבת את הסגנון של הניינטיז", מתוודה ג'נר. "הוא העניק השראה לרבים מצירופי הצבעים בקולקציות האיפור שלי, המראות האלה מחזירים אותי לאותה תקופה".

הקמפיין נוצר כמחווה לשני אייקונים אופנתיים שנוצרו בשנות ה-90: הראשון הוא FALCON DORF, דגם הריצה של adidas עליו מבוסס עיצוב הדגם החדש, והשני הוא כמובן מיס קיילי בת ה-21, ילידת הניינטיז.

עוד באותו נושא

היא חוזרת: ריהאנה תסגור את שבוע האופנה בניו יורק בלנז'רי

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר, אדידס.
נעלי סניקרס חדשות בעיצוב מקסימליסטי, FALCON

מבנה הנעל החדשה עשוי מיחידות של רשת וטלאי זמש, יחידת עקב יצוקה ואף חלקים מחזירי אור. רפידת הגומי המרכזית נותנת את הטון המרכזי בתוספת דגשי צבע מנוגדים בחזית ובעקב. שילובים של שחור, אפור, לבן, סגול, ורוד וכתום, אשר נועדו לתת את ניחוח הניינטיז אליו כיוונו לצד האנרגיה והטרנדים האופנתיים של ימינו.

קיילי ג'נר, אדידס.
שילובים של רשת וטלאי זמש. 449.90 ש"ח
קיילי ג'נר, אדידס.
זוכרות את תנוחת הסקוואט הידועה? הנה
קיילי ג'נר, אדידס.
מאימפריית קוסמטיקה לעיצוב נעליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully