וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוש "האח הגדול": מצעד הלוקים של לירון ויצמן

2.9.2018 / 0:01

עונת ה"אח הגדול" הגיעה לסיומה ועם כל הכבוד למתמודדים ולמנצח הגדול, ישראל אוגלבו, הלוקים של לירון ויצמן עוררו לא פחות הדים. החלטנו לבדוק מה עבד יותר, מה פחות ועד כמה קשה עבד הגלאם טים שלה בכדי להוציא אותה במיטבה

לוק הגמר - לירון ויצמן מסיימת עונה עם ויוי בלאיש

תודה לאביבית בר זוהר, מגי טביבי ושות', עונת "האח הגדול" הסתיימה לה, יש מנצח, ישראל אוגלבו שמו, ולפאשניסטות המקומיות יש את לירון ויצמן שסיפקה לא מעט רגעים מרגשים על המסך (חוץ מיכולות ההנחיה כמובן) בשלל לוקים מגוונים, שיער מוקפד ואיפור מדויק.

לכל מי שלא חי בעולם האינסטוש מוזמן להכיר את הביוטי סקוואד המובחר של המנחה: הסטייליסטית סיון חימי, מעצב השיער מאור קידושים והמאפרת תהילה גוטליב, הצוות שגם אחראי על הטוטאל לוק של שירי מימון בעונה האחרונה של ריאליטי המוזיקה, אקס פקטור.

לעוד ניוזים חמים מעולם האופנה:
כך נראה הקיץ של הסופרמודלס
ג'יג'י חדיד מהפנטת על שער ווג ברזיל

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ניכר היה כי הטוטאל לוק של ויצמן היה מורכב מפריטים שלא תצליחו למצוא ברשתות הידועות והתמקד בפיסים אקסלוסיביים שאת רובם תמצאו בסיבוב יוקרתי בכיכר המדינה. הסטייליסטית הצמודה של המנחה, סיון חימי, הסבירה כי דווקא לא עמדה אג'נדה מיוחדת בפסילת רשתות מסחריות: "צורת העבודה שלי היא להביא אופנה לטלוויזיה, הרצון היה באמת להכניס את זה לפריים טיים לעם ישראל. התמקדתי בלוקים שאני אוהבת וניסיתי לתת מקום ככל האפשר למעצבים ישראליים, חשוב לזכור שלבמה כזאת מכובדת הטוטאל לוק צריך להיות גבוה".

מה היה הלוק האהוב עלייך במהלך העונה?
"אני חושבת שאני יכולה לסמן את האוברולים, היו מספר מאוד מוצלחים, אבל האוברול ג'ינס של סטלה מקרטני היה מעולה. ללירון מאוד מתאים אוברולים - היא נראית גבוהה וארוכה ובכלל מחזיקה את הבגד מאוד יפה".

עוד באותו נושא

אל תאבדו תקווה, הסתיו מעבר לפינה - וזה הטרנד שאתן חייבות לנעול

לכתבה המלאה
"האמת, כל סיפור המשקל פשוט הזוי בעיניי. ללירון יש גוף מדהים, לא מצליחה להבין את ההתעסקות סביב זה".

מה יש לך להגיד על כל השיחה סביב המשקל של לירון, זה אישיו שהתייחסת אליו כשהלבשת אותה?
"האמת, כל סיפור המשקל פשוט הזוי בעיניי. ללירון יש גוף מדהים, לא מצליחה להבין את ההתעסקות סביב זה. לא נתתי לזה להשפיע על הבחירות שלי, אנשים פשוט היו רגילים לראות אותה יושבת מאחורי שולחן בימי גיא פינס. לבמה של "האח הגדול" יש עוצמה אחרת".

ב-40 הלוקים שנראו על ויצמן בארבעת החודשים האחרונים
אכן היה ניתן היה למצוא נוכחות קלה מצד מעצבים ישראליים: אלון לבנה, עידן לרוס, tres, ושמלת עור עם שרוולים תפוחים של המותג סאמפל. באקססוריז בלטו לא מעט תכשיטים של פדני, ה.שטרן, אפרת קסוטו וקרן וולף.

בגזרת השיער ניתן היה לראות קשת די רחבה מוויבי מוברש, חלק באקסטרים, קוקו גבוה אסוף ומוקפד ואף לוק מנצח של שביל בצד אסוף עם קוקו נמוך מאחור.

קידושים שהיה אחראי על רוב הלוקים של עיצוב השיער הסביר מה הם הדברים הכי קריטיים שיש להתייחס אליהם בפריים טיים: "חשוב שהשיער יחמיא למנחה ומעל הכל שיהיה נוח, משמע מינימום שערות בפרונט בכדי למנוע היסח דעת".

איך אתה מגדיר את השיער של לירון מבחינת נוחות עבודה?
"ללירון יש שיער מושלם בעיקרון, לא מצריך עיבוד רציני, בריא ומאוד נוח לעבודה".

"לירון היא לא כוכבת פופ, היא מגישה, רציתי שתראה יפה וזוהרת".

בכדי להגיע למראה הסופי המושלם, סקוואד הביוטי של ויצמן היה מתחיל מבחירת הבגד וממשיך בפינג פונג של שיחות בכדי לדייק את הלוק ולהבין מה הכי יחמיא ללירון.

גוטליב החליטה ללכת על איפור די נקי ודאגה להשלמת הטוטאל לוק: "המקום של המאפרת הוא השלישי, לחבר בין הדברים - ליצור הרמוניה".

מה עמד מאחורי הבחירה להיצמד ללוקים קלאסיים ופחות נועזים?
"לירון היא לא כוכבת פופ, היא מגישה, רציתי שתראה יפה וזוהרת ולוק האיפור בשפה הנקייה הוא הדבר שהכי מחמיא לתווי הפנים שלה. היה שימוש בעיקר בריסים להדגשת העיניים, הצללות, ליפסטיקים בגוונים טבעיים ולעיתים אפילו אדום עז כשזה התחבר לי לשיער והבגד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully