וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה אישרה? החברה של מייגן מרקל מעתיקה - רגעי הסטייל של השבוע

וואלה! אופנה

14.9.2018 / 8:39

מהצילומים החדשים של קייט מוס, הבחירה הנבונה של ברברי לשנה החדשה ועד התמונה של פריאנקה צ'ופרה שהזכירה מדי את מייגן והארי. כל הרגעים האופנתיים שעשו לנו את השבוע

אילוסטרציה

אחרי הנוכחת הבולטת של האחיות חדיד על הראנווי בשבוע האופנה פלאס קאיה גרבר בחיזוק אחיה ההורס, הטופ מודל שמככבת על המסלולים בשנים האחרונות, קנדל ג'נר, לא צעדה על אף מסלול. הסיבה? לא ברורה ומעט הזויה. מה שכן, בשיאו של שבוע האופנה בניו יורק היא כבר המריאה לפריז, שם היא עתידה לככב בשבוע האופנה הקרב. נחיה ונראה.


לעוד חדשות חמות מעולם האופנה:
ראן ג'נר ראן: צילומי עירום של קנדל דלפו לרשת
טייסת קרב: הז'קט שאתן חייבות ללבוש בעונת המעבר

קנדל ג'נר. splash
ברחה לפריז. קנדל ג'נר/splash
ברנדון מקסוול. GettyImages
ג'יג'י חדיד לעומת זאת עבדה קשה השבוע/GettyImages

את העובדה שפריאנקה צ'ופרה וניק ג'ואנס מאורסים וכי לא מדובר בפלינג קצר של קיץ כבר הבנו מזמן. השניים הגיעו לאירוע החגיגי של ראלף לורן בשבוע האופנה והחליטו לשחזר את תמונת האירוסין הידועה של מייגן מרקל והנסיך הארי עם אותו הצלם בדיוק. חברות, חברות - אבל בואי לא נגזים.

עוד באותו נושא

הר סדום פינת טיימס סקוור: המותג הישראלי שכובש את ניו יורק

לכתבה המלאה
פריאנקה צ'ופרה, ניק ג'ונאס. GettyImages
פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס/GettyImages
תמונת האירוסין הרשמית של מייגן מרקל והנסיך הארי. GettyImages
המקור: מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

האישה והסטייל האינסופי, קייט מוס, הצטלמה לבריטיש ווג שם הציגה מספר לוקים משגעים לערב שהיא כמובן בחרה כשתפקדה כסטייליסטית. שמלת עור, מכנסיים מחויטים בתוספת חולצה עם קשירת פפיון ושמלת משי אדומה ומנצחת של גוצ'י.

מותג האופנה ברברי יצא בהצרה חשובה החודש בה הוא מודיע כי הוא מפסיק לשרוף בגדים שלא נמכרו, כפי שנהוג בשלל מותגי היוקרה בתעשיית האופנה. אחרי שנרגענו מההלם וניסינו להבין איך אנחנו דואגות לשנע את הפריטים שישרדו לארון שלנו, שמענו כי המותג הבריטי גם מוציא מהמשוואה את הפרוות האמיתיות. החלטות נבונות לשנה החדשה.

ולסיום שערורייה נוספת משבוע האופנה בניו יורק סיטי - בתה הבכורה של מדונה, לורדס, צעדה על המסלול בתצוגת האופנה של ג'יפסי ספורט עם חזיית צדפים שלא הסתירה הרבה, רגליים לא מגולחות וחלק תחתון שניתן לקרוא לו ג'ינס באיזשהו יקום מקביל. הרבה סטייל לא היה שם.

מדונה ובתה לורדס ליאון במסיבת וניטי פייר, הוליווד, פברואר 2011. GettyImages
למדה לייצר שערוריות מהטובה ביותר. מדונה ולורדס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully