וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הר סדום פינת טיימס סקוור: המותג הישראלי שכובש את ניו יורק

תמר מרקוביץ'

12.9.2018 / 8:40

בשיאו של שבוע האופנה בניו יורק, המותג הישראלי משכית הציג וידאו ארט משובח על המסכים הנחשבים ביותר בטיימס סקוור- לוקיישן בו חולפים מיליוני אנשים ביום. הסיפור מאחורי החלום הישראלי והצצה לקולקציה החלומית

יח"צ - חד פעמי

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר על מעצבים ישראלים שפורצים את גבולות הארץ, משתתפים בתצוגות מעבר לים, מלבישים אמנים בינלאומיים מליידי גאגא ועד ביונסה ואף לוקחים חלק בשבועות האופנה הבינלאומיים דוגמת אלון לבנה שאף הציג בשבוע האופנה המרכזי, זה של הרדי טו וור. השבוע נרשמה עוד נקודת ציון כחול-לבן עם הקרנתו של הווידיאו ארט הישראלי "סדום" של בית האופנה משכית אשר צולמה על ידי אייל נבו והוצגה במשך שעתיים (!) על מסכי הטיימס סקוור בניו יורק סיטי.

לעוד חדשות חמות מעולם האופנה:
מייד אין יזראל: הדוגמנים שיכבשו השנה את עולם האופנה
אל תאבדו תקווה, הסתיו מעבר לפינה - וזה הטרנד שאתן חייבות לנעול

משכית. תמר מרקוביץ',
שביט ויזל איז אין דה האוס. משכית בטיימס סקוור/תמר מרקוביץ'

עם פתיחתו הרשמית של שבוע האופנה בניו יורק, ויזל מככבת על מסך כפול ברוחב קומה וחצי במה שנחשב למדיה היקרה ביותר בעולם הפרסום. מעטות חברות האופנה שבכלל משתלבות בה מראש, ומדובר על מותגים עתירי תקציב כמו H&M ומותג הקוסמטיקה Revlon.

הטירוף האמיתי? את הבמה המבוקשת בעולם הם קיבלו - לא קנו! נבו, שמלבד היותו אחד הצלמים המבוקשים בתעשיית האופנה מפלרטט כבר שנים עם עולם האמנות והקולנוע. כך נולדו בסיעור מוחות עם שרון טל, המעצבת הראשית, קולקציה שלמה וסדרת צילומים שהושקו בתערוכה בתל אביב בחודש יוני האחרון. אל ההשקה הזו הגיעה הבעלים של גלרית האמנות הניו יורקית zaz10st, התרשמה במיוחד, החליטה להזמין את התערוכה האופנתית-אמנותית ואף להזיז אחת אחרת מהלו"ז, הכל בכדי ליצור את הסנכרון המושלם להשקה בשבוע האופנה בניו יורק.

עוד באותו נושא

ריאיון חגיגי עם נילי לוטן - המעצבת הבינלאומית שמלבישה את המפורסמות

לכתבה המלאה
משכית.
שרון טל, המעצבת הראשי ברגע של גאווה ישראלית

למרות התחרות הגסה על תשומת הלב של העוברים והשבים הצליח הסרטון למגנט אליו קהל, במו עיני ראיתי קבוצה אקראית של נשים וגברים בגיל העמידה, שעצרה והביטה למשך דקות אחדות בסרטון המהפנט. השילוב של ויזל הכובשת ורקדני להקת ענבל המוכשרים בנופי סדום הצליחו לייצר גם ללא סאונד מחזה שפשוט קשה להתעלם ממנו. וכל זאת על אף שכיכר טיימס אינה בדיוק המקום האלגנטי או האופנתי ביותר עלי אדמות.

"אני מבינה עד כמה זה מטורף רק תוך כדי" אומרת טל "לקוחות שלנו מצלמות לי ומתלהבות, אני מבינה שזה ביג דיל לא רק בסטנדרטים שלנו". הווידיאו האמנותי מוצג כרגע במלואו ביחד עם התמונות בגלריה שבלב רחוב ברודווי, כאשר הקולקציה מוצגת בשואו רום בהמשך הרחוב ופונה ללקוחות פרטיים וקניינים בתיאום פגישה מראש.

שביט ויזל בקמפיין של משכית 0 תערוכה וקולקציית הר סדום קיץ 2018. אייל נבו,
שביט ויזל מתוך התערוכה המדוברת/אייל נבו

טל כאמור, מגיעה למשכית מרקע עשיר הכולל עבודה עם המעצב אלבר אלבז והתמחות ברקמות בבית האופנה של אלכסנדר מקווין. האופנה הגבוהה, תרתי משמע, שמאפיינת את משכית 2018, מתאימה כמו כפפה ליד האלגנטית של נשות החברה האמריקאיות, בניו יורק ובכלל. הסגנון מוקפד, אולטרה איכותי וסולידי, עם אלמנטים יצירתיים שנבחרו בפינצטה.

בקולקציה הנוכחית ששאבה השראה מסיפור סדום - המקראי והעדכני כאחד, הנוכחות הזו באה לידי ביטוי בבדי משי עדינים ובצבעוניות ארצית עם אלמנטים מתכתיים גסים ביחס למשי המעודן. הקולקציה מהודקת ולא נופלת לקלישאות מתבקשות - מעילים הנפלאים עם גימורים סרוגים בעבודת יד בולטים לצד שמלות המשי במשקל נוצה עם הדיטיילז המתוכשטים.

משכית. לירון ויסמן,
שלל סריגים מתוך הקולקציה החדשה/לירון ויסמן

אתם באמת מאוד מקושרים, ואפילו הגיעו לאירוע הפתיחה שלכם כמה סטייליסטים מוכרים, יש סיכוי שנראה בקרוב משכית על שטיח אדום?

"בשביל להלביש סלבס דרושה תשתית. צריך כמויות גדולות שיעמדו בביקוש שמגיע אחר כך. אנחנו מייצרים הכל אצלנו בסטודיו בתל אביב, לא מוציאים כלום למתפרות חיצוניות ואפילו הבדים מיוצרים במיוחד עבורנו. כרגע אנחנו מכוונים לקהל הנאמן שלנו, שגדל כל הזמן. לקוחות שמזהות אותנו ומבינות שהתמחורים של המוצרים שלנו הוגנים, גם אם המעילים שלנו עולים בין 990-3000 דולר. אנחנו מאמינים שלאט ובטוח הכל יגיע בזמנו".

ובכל זאת, מי לדעתך הכי מתאימה למותג?

"אשמח להלביש את גל גדות כי לדעתי היא מייצגת את הישראלית היפה. בעלת נוכחות, כריזמה, בטחון עצמי בלתי מתאמץ ואומץ".

משכית. לירון ויסמן,
צבעוניות ארצית/לירון ויסמן
משכית. לירון ויסמן,
מעילים בטווח מחירים של 990-3000 דולר/לירון ויסמן
משכית.
הקולקציה החדשה מתוך השואו רום בניו יורק
שביט ויזל בקמפיין של משכית 0 תערוכה וקולקציית הר סדום קיץ 2018. אייל נבו,
אחת התערוכות היפות שנעשו/אייל נבו
אוברול משכית בעיצוב שרון טל. אייל נבו,
"סדום" בכיכובה של שביט ויזל/אייל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully