וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה יפה: ג'וליה רוברטס על השער של הארפר'ס בזאר

14.10.2018 / 8:20

השחקנית ההוליוודית ג'וליה רוברטס הצטלמה לגיליון נובמבר של הארפר'ס בזאר האמריקאי והזכירה לנו בדיוק למה היא אחת במינה. שיא הסטייל בשמלות הוט קוטור, סניקרס מגניבות וחיוך חד פעמי

ג'וליה רוברטס, הראפר'ס בזאר. אתר רשמי
מטפסת על צוקים. ג'וליה רוברטס מהפנטת/אתר רשמי

ג'וליה רוברטס חוזרת לאור הזרקורים לאחר תקופת צינון די ארוכה ומזכירה לכולנו שהטייטל של הסרט שגילה אותה "אישה יפה" הכי רלוונטי שיש גם כשהיא חוגגת 50. הסיבה לצילומים המשגעים כמובן, מסע יחסי ציבור לטובת סרטה החדש "Ben is back" שעולה למסכים בעוד פחות מחודשיים. הכל התחיל לפני מספר שבועות בפסטיבל טורונטו, אליו הגיעה הכוכבת לפזר טונות של גלאם בגזרה חדשה ומרשימה ביותר, בלונד זוהר וסדרת אאוטפיטים שומטי לסתות.

לעוד חדשות אופנתיות:
בריטניה לובשת חג: החתונה המלכותית של הנסיכה יוג'יני
סירייסלי? ג'ונה היל הוא פאשן אייקון

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שמלת מקסי שחורה בעלת כתפיים מודגשות וקאט אאוט גיאומטרי באזור המותן בעיצוב דיסקוורד וחליפה של ז'יבנשי בקולור בלוק שחור ולבן, שזכו לסיקורים נרחבים וסופר אוהדים ברחבי הרשת. זה המשיך עם אייטמים במדורי הרכילות על הריון שאמור לסדר את בעיות הגירושין שעמדו על הפרק לכאורה בינה לבין בעלה דני מודר ומנגד היו גם הכחשות וכתבות על הדיאטה החדשה שהביאה אותה להיראות בשיאה כשהיא חוגגת יובל, אם לא הבנתם - מחלקת יחסי הציבור נתנה עבודה. גולת הכותרת נכון לשעה זו הוא השער החדש בגיליון נובמבר של מגזין הארפר'ס בזאר האמריקאי שנחשף בסוף השבוע האחרון.

עוד באותו נושא

הדיסקו חזר? טיילור סוויפט מסנוורת על השטיח האדום

לכתבה המלאה

בצילום של אלכסי לובומירסקי ותחת הכותרת 'ג'וליה רוקס' (בעל המשמעות הכפולה בועטת/סלעים), רוברטס מופיעה בשמלת טול מפוארת בוורוד פוקסיה מבית ג'יאמבטיסטה ואלי קוטור וסניקרס של דיור כשהיא בפוזת טיפוס בין שמיים לסלע ענק. הקונספט מאחורי כתבת השער, זה שישלח את צרכני הפרינט המועטים שעוד נותרו על הפלנטה לדוכני המגזינים: סדרת תמונות בטבע מדברי מול בגדי מעצבים בצבעוניות עזה, תכשיטים יקרים מול נעלי סניקרס וג'וליה רוברטס מול המראיינת מספר אחת אופרה ווינפרי.

שיחת העומק בין השחקנית האהובה של אמריקה לטייקונית התקשורת הולידה דיבורים על נשיות, משפחתיות, חינוך והאיזון של כל אלו ביחס לכוכבות וליקום ההוליוודי, כשהן מקפידות בדרך לא להזניח אף קלישאה. "זה עדיין פוגע בי", ענתה רוברטס לשאלה על דיווחי הצהובונים על בעיות בחיי הנישואין, "כי אני כל כך גאה בנישואים שלי. בדיוק חגגנו 16 שנים ברביעי ליולי, ויש המון אושר שעוטף את מה שייסדנו יחד". טוב לשמוע, עדכני את היח"צ שיש צורך בתכנית ב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully