וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המראה הכסוף: אמה סטון נוצצת על השטיח האדום

24.10.2018 / 8:00

השחקנית ההוליוודית המשגעת אמה סטון הגיעה להשקת סרטה החדש בשמלה כסופה משובחת, תספורת בוב וליפסטיק נועז. סודות הגלאם מהלוק המוצלח ועוד כמה וידויים חושפניים של הכוכבת

אמה סטון. GettyImages
מהפנטת במראה הכסוף. אמה סטון/GettyImages

ביום חמישי האחרון אמה סטון אווררה את הסטייל המשובח שלה על השטיח האדום בלונדון במסגרת הקרנת בכורה לסרטה החדש "The Favorit". זוכת האוסקר היפהפייה שידועה בכישרון לדיוק אופנתי הדהימה את הקהל בשמלת מתכת כסופה באורך מקסי מבית לואי ויטון, תספורת בוב עדכנית ושפתון בורדו עמוק. סטון, שממש בקרוב תחגוג 30, היא אחת השחקניות ההוליוודיות שמשכילות לתמרן בחכמה בין עולם הזוהר לבין זמנה הפרטי, נמצאת בימים אלה בעיצומו של מסע יחסי ציבור לקראת עונת הטקסים הקרבה. בתמורה, אנו זוכות להצצה מפורטת לסודות הגלאם לצד וידויים חושפניים.

לעוד חדשות אופנתיות:
מקבלת השראה: היילי בולדווין עושה ג'סטין ביבר
שלי גפני חושפת את האמת על הזרקות בפנים

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אמה סטון. GettyImages
רמת הדיוק - הצללית הכסופה והליפסטיק הנועז/GettyImages

המאפרת רייצ'ל גודווין שאחראית למראה הפנים המהפנט של הכוכבת קיבלה אוקיי לשתף כל פרט מהלוק המדובר ופרסמה בחשבון האינסטגרם שלה את רשימת המוצרים בהם השתמשה. מי שרוצה לאמץ את הוייב העתידני, או הדרמה של מזל עקרב לדברי גודווין, מוזמנת להקליק באינסטה RachelGoodwinmakeup ולגלות את המפרט השלם שמונח על פניה של אמה. בחשבון של מעצבת השיער מארה רוזאק ניתן לראות קלוז-אפים של הכוכבת כולל מבט מקרוב על הד פיס הכוכבים מבית אריקה אליזבת'.יומיים קודם לכן פרסמה רוזאק גם תמונה של התספורת החדשה שעיצבה לה וכתבה "מישהי הסתפרה היום. חד וקצר יותר מאחור".

עוד באותו נושא

הדיסקו חזר? טיילור סוויפט מסנוורת על השטיח האדום

לכתבה המלאה
אמה סטון. GettyImages
שמלת רד קרפט קלאסית של לואי ויטון/GettyImages

בגזרת הווידויים היא חשפה לאחרונה בראיון עם ד"ר הרולד.ס קופלביץ את מסכת התקפי החרדה איתם היא מתמודדת מגיל 7. "אחרי כיתה א, לפני שעברתי לכיתה ב', היה לי התקף פאניקה ראשון", היא אמרה לד"ר קופלביץ'. "הייתי בבית של חברה, ולפתע הייתי משוכנעת לחלוטין שהבית עולה באש והוא נשרף. פשוט ישבתי בחדר השינה שלה והיה ברור שהבית לא עולה באש, אבל לא היה בי שום דבר שלא חשב שאנחנו הולכים למות".

במהלך השנתיים הבאות לדבריה התקפים אירעו בתדירות רבה כך שלא הלכה לבתים של חברים כולל זיוף מחלות וביקורים אצל אחות בית הספר בכדי שאמה תיקח אותה הביתה. "כפי שאתה רואה, זה השתפר. אני נשבעת!" היא התבדחה בהמשך. עוד חשפה כמה מזל היה לה שלא עדכנו אותה בתוצאות האיבחון: "אני מאוד אסירת תודה שלא ידעתי שיש לי הפרעה, רציתי להיות שחקנית ולא היו אז הרבה שחקנים שדיברו על התקפי פאניקה". תודה על השיתוף, ווי לאב יו אמה.

אמה סטון. GettyImages
גלאם הוליוודי במיטבו/GettyImages
אמה סטון. GettyImages
הד פיס הכוכבים מבית אריקה אליזבת'. אמה סטון/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אמה סטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully