וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכוונת להחזיר? מייגן מרקל שכחה להסיר את תגית המחיר

ליהי עטר בכר

25.10.2018 / 10:15

אחרי שחשבנו שהשמלה המכוערת בעולם שנראתה על קייט מידלטון היא תאונה אופנתית חמורה, הגיעה הגיסה המוצלחת מייגן מרקל ועשתה בושות של ממש - תגית המחיר התנופפה מבד השמלה וגם התווית נשארה חשופה לעיני כל. לא נאה ולא יאה

רגע לפני הבושות - הזוג מהלכותי נוחת בטונגה

מייגן מרקל. AP
מייגן מרקל והנסיך הארי יורדים מהמטוס הפרטי/AP

בואו ננסה רגע להזדהות עם הסיטואציה - אתן רוכשות שמלה שממש מוצאת חן בעיניכן בחנות, היא מונחת מושלם, המחיר מפוצץ, אבל שאלה אחת לא מפסיקה להטריד אתכן: "היא חד פעמית או שאני עוד אשוב להשתמש בה מתישהו בחיי?" השמלה עשתה את צעדיה לארון הבגדים, לבשתן אותה ואופס, שכחתן להסיר את תגית המחיר.

בנות יקרות, יש טעויות ששמורות רק לנו בנות האנוש ולא יעברו בסלחנות שכזאת לאושיות ממשפחת המלוכה. מייגן מרקל ממשיכה להפציע בלוקים מעולים כשהיא משוויצה בבטן ההריונית הקטנה שלה, אך התאונה האופנתית החדשה מעט מקשה להתלהב מהשמלה האדומה שנראתה אתמול (ד') על הדוכסית מסאסקס.

לעוד חדשות אופנתיות:
קייט מידלטון מציגה: השמלה המכוערת ביקום
המראה הכסוף: אמה סטון נוצצת על השטיח האדום

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שכחה את תגית המחיר - מייגן מרקל בשמלה של סלף פורטרט

מרקל (37) נחתה עם בעלה הנסיך הארי בטונגה, אחרי ששהו באי פרטי ומשגע בפיג'י כשהיא לבושה בשמלת מידי אדומה של סלף פורטרט, תיק קלאץ' של דיור ונעלי סטילטו כחולות של מנולו בלאניק. המחיר שהתנוסס לו ברוח מהתגית, במה שככל הנראה הסתיים כנזיפה קשוחה בסטייליסט (אבוי לך אם לא!) - 345 אירו. לא נורא כלל יש לציין ביחס לסכומים המטורפים שהיא רגילה להוציא על הלבשה. אך הפדיחה לא הסתיימה שם ובקלוז אפ ניתן לראות כי גם התווית של הבגד עם כל תורת הכביסה שאתן נורא אוהבות לקרוא בצבץ לו מתחתית השמלה.

מייגן איזנה את הדיזסטר באותו הערב עם אאוטפיט של מותג שמלות הרד קרפט של Thiea, אותו נוהגות ללבוש שלל כוכבות מקלואי קרדשיאן ועד טיילור סוויפט. שמלת מקסי לבנה עם עיטור יפהפייה באיזור הכתפיים, נעליים של אקווזורה ותיק שחור של ז'יבנשי. יאללה, סלחנו לך.


.

עוד באותו נושא

בגדי ההריון של מייגן מרקל רומזים לנו מה מין הבייבי?

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. AP
המבט - היא לא מודעת לתקרית האופנתית/AP
מייגן מרקל. AP
הלכה עד הסוף - גם תג המחיר וגם התווית/AP
מייגן מרקל. AP
אנחנו היינו נותנות לסטייליסט האישי נזיפה כמו שצריך. מייגן מרקל והנסיך הארי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully