וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הביקיני המעוות" שהופך אפילו את הדוגמנית היפהפייה למכוערת

26.2.2019 / 8:08

חברת אופנה השיקה ליין חדש של בגדי ים, אבל החלק התחתון של הביקיני עורר סערה גדולה בזכות עיצוב "מגוחך" ושנוי במחלוקת. צפו ושפטו בעצמכם

אתר רשמי

מזג האויר החמיים שהיה פה בימים האחרונים הזכיר לנו שהגיע הזמן להערך לקיץ עם בגד ים שווה במיוחד, אז התחלנו לחפש והגענו אל המותג "PrettyLittleThing" שכמה מהעיצובים החדשים של חברת אופנה שמייצרת בגדי ים זוכים לביקורת חריפה ברשת. רק לאחרונה המותג הבינלאומי הפופולרי, שלחשבון האינסטגרם שלו יש למעלה מ-10 מיליון עוקבים - חשף עיצוב חדש של בגדי ים בחשבון שלו, ועורר סערה גדולה. היו כמובן שאהבו והתלהבו, אבל רבים התלוננו וכינו את העיצוב כ"זוועתי" ו"מזעזע".

עוד בנושא
ב"אי האלים" הכריזו מלחמת חורמה נגד הביקיני
טרנד הביקיני עם המחשוף ההפוך הצליח להפוך ליותר נועז
קים קרדשיאן היא ההשראה לטרנד הביקיני הנועז של הקיץ

בגד ים ביקיני. prettylittlething, אתר רשמי
לא, זה לא מחמיא. הביקיני/אתר רשמי, prettylittlething

מדובר בעיצוב אבסטרקטי, בצבע כתום, בעל שני חלקים, שמוצע למכירה ב-9 ליש"ט (בערך 43 שקלים), שחושף חלק גדול מהגוף, כצפוי. ומילא שאזור החזה חושף את החלק התחתון של השדיים - לזה כבר אפשר להתרגל - אבל התחתון, אוי התחתון, הוא כבר שנוי במחלוקת במיוחד.

עוד באותו נושא

עוד טרנד מוזר של קיץ: נשים החלו ללבוש את הביקיני שלהן הפוך

לכתבה המלאה
בגד ים ביקיני. prettylittlething, אתר רשמי
מתנה לאמא לחג המולד. הביקיני/אתר רשמי, prettylittlething

מדובר בתחתון צר למטה ורחב למעלה, בעל גזרה גבוהה מאוד, שחושף חלק נכבד מהמפשעה, יש שיאמרו בצורה לא ממש מחמיאה. מי שהציג אותו היה הדוגמנית גבי אפשטיין, בתמונה שאיכשהו זכתה ל-200 אלף לייקים.

היו שכתבו עליו "יפהפה וסקסי", אבל אחרים טענו שבגד הים הזה עושה עוול לאפשטיין, דוגמנית האינסטגרם האהובה של בריטניה, לה יש 1.9 מיליון עוקבים. "אלה התחתונים הכי מכוערים שראיתי בחיי", כתבה אחת המגיבות, בעוד אחרת הוסיפה: "האם נגמר להם הבד, או שזה מיועד לילדים?". אחרת כתבה: "מדהים שזה הופך אפילו את הדוגמנית היפהפייה הזאת ללא מושכת".

  • עוד באותו נושא:
  • ביקיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully