וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא להשתמש ולזרוק: כך תבחרו את לוק הסילבסטר המושלם

26.12.2018 / 9:45

בעוד מספר ימים יחול הערב הנוצץ של השנה ובטוח שאתן כבר בשיא ההיסטריה בבחירת הלוק וכמו תמיד תוהות מה תעשו איתו אחר כך. אספנו עבורכן שלל אופציות משגעות עם השראות מהכוכבות הגדולות בעולם, כי השנה הייתה לגמרי בסימן נצנצים והכי מותר לכן להתפרע

קורטני קרדשיאן בלוק סילבסטר כהלכתו

ה-31 בדצמבר עוד שניה מגיע ואיתו הערב הזוהר בשנה עם האירועים הכי מוגזמים שיש בלו"ז. אז מה לובשים למסיבת הסילבסטר? תעשייה שלמה מושתת על הלחץ להיראות הכי נוצצת וחגיגית שאפשר ואיתה ערמות של פאייטים, לורקסים, נוצות ופרוות מלאכותיות שמשתלטות בתקופה הזו בשנה על כל חלונות הראווה.

אז במקום סתם לבזבז על אאוטפיט שיקבר למחרת בארון ויעלה אבק, הרשו לנו להעניק לכן השראה מכיוון עכשווי ושימושי ויותר. כי אם כבר להשתולל אז לפחות לעשות את זה כמו האיי-ליסטיות הכי מעודכנות, אבל בתרגום מעודן יותר שיצליח להתברג לפיד גם בימים קז'ואלים.

לעוד חדשות אופנתיות:
כשדונלד טראמפ נעל מגפיים של בלנסיאגה: הממים הכי טובים של השנה
למה לעזאזל ירדן הראל משתמשת בשקיות תה לעיניים?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גם זאת אופציה אם אתן באווירת אריאל בת הים הקטנה

ואם עדיין לא הבנתן, אנחנו מדברות על טרנד המתכת הכסוף שכבש בזמן האחרון לא מעט ידועניות ביניהן קורטני קרדשיאן הלוהטת ואחותה הלוהטת לא פחות קים, דקוטה ג'ונסון, המלאכית אלזה הוסק, מישל אובמה, פריאנקה צ'ופרה, בלייק לייבלי, אמה סטון והיילי סטיינפלד.

במקום טוטאל לוק כסוף מכף רגל עד ראש או שמלת שטיח אדום יקרה להחריד אפשר פשוט ללכת על פיס מעודן יותר שיעשה את העבודה בשילובים שונים. אופציה מדויקת בהשראת הפאשניסטה החדשה מישל אובמה שלבשה חליפת פסים של בלמיין ללייט נייט של ג'ימי קימל בשבוע שעבר, היא להשקיע בחליפה שאפשר לפרק.

עוד באותו נושא

תרימי! מישל אובמה שוברת מוסכמות במגפיים מנצנצים של בלנסיאגה

לכתבה המלאה

קים קרדשיאן בחצאית של פאני סקיאבוני

בהמשך ניתן לשלב את המכנסיים עם חולצת טי וסניקרס ואת הז'קט לנצל עם ג'ינס, מעל שמלת סליפ ובעצם עם כל דבר כמעט. חצאית המעטפת של פאני סקיאבוני (1,000$) שלבשה קים קרדשיאן ווסט עם בגד גוף כסוף בהיר ביולי האחרון היא דוגמא נוספת לניצול מקסימלי של כל אחד מהפריטים ללוקים אחרים. עוד רובד שאפשר לשחק איתו בהשראת קימי הוא שילוב הטקסטורות שנותן עניין נוסף. הנה כמה אופציות נגישות יותר:

דקוטה ג'ונסון משגעת בשמלה כסופה של גוצ'י

מישל אובמה בחליפה חלומית של בלמיין

פריאנקה צ'ופרה בשמלה כסופה ויויאן ווסטווד

המקרה שלא כדאי לכן לאמץ - ליידי גאגא כסופה עד לרמת האייליינר

  • עוד באותו נושא:
  • סילבסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully