וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צועדות ל-2019: כל הטרנדים שיכבשו את השנה החדשה

1.1.2019 / 7:35

שנה חדשה בפתח וברור שלא ניתן לכן להרגיש אבודות בחלל בתהייה מה עומד לקרות ברמה האופנתית? אז יש כבר הנחיות, הערות והארות לרגל 2019 וריכזנו לכן את שבעת הטרנדים שאתן עתידות ליישם בחודשים הקרובים

בוקר טוב וברוכה הבאה 2019, יכול להיות שייקח לנו קצת זמן להתרגל למספר הזה, אבל אנחנו לא רוצות להתעורר עוד חודש ולגלות שהסיילים של החורף נגמרו לפני שהצלחנו לשים את היד על פריטים שיהיו מאוד רלוונטיים בשנה הקרובה. הנה רשימת ההמלצות שלנו למי שרוצה להתחיל את 2019 ברגל ימין ולצאת למסע שופינג שילווה את המלתחה נאמנה רגע לפני סוף העשור השני של המאה ה-21.

לעוד חדשות אופנתיות:
בלי קים קיי, בלי קנדל ג'נר, בלי החדידיות: אלו אנשי הסטייל של 2018
חולצה על חולצה: הטרנד שמרגיש כמו רוח נעורים

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

דפוסים אפריקאים וטאי דיי

באופן רשמי לטאי דיי יש מקום של כבוד ברשימת הטרנדים של אביב-קיץ 19, אבל החלוקה הקלנדרית למגמות אופנתיות על פי הצגתן בשבועות האופנה או במקביל לעונות השנה היא מזמן רק המלצה רעיונית. לפי נתונים שפרסמה רשת פינטרסט, בתקופה האחרונה חלה עליה של 229 אחוזים בחיפוש אחר צמד המילים 'דפוס אפריקאי', שהוא בן דוד מדרגה ראשונה של הטאי דיי. לשיטתנו, מדובר בקונטרה מלאה במסורת, אותנטיות וערגה לפשטות.

עוד באותו נושא

טופ 5: הטרנדים החמים באינסטגרם לדצמבר 2018

לכתבה המלאה

הנה באה השמש

עם כל ההערכה לפנטון וה"קורל החי" שלהם, הרשת דווקא מצביעה על צהוב שהופך למבוקש מרגע לרגע. אם לשפוט על פי מובילי אופנה באינסטגרם, אצלם מסתמן שהצבע השמשי הולך להיות פופולרי מאוד בשנה הקרובה. עבור צבע שנחשב לא פשוט לעיכול וסומן רק כחלק מקטגוריית הניאון של הקיץ, חייבים לציין שהוא מתחיל לתפוס תאוצה במנעד גוונים רחב על הסקאלה. כרגע בעיקר בדמות חרדל חורפי בסריגים, מעילים, חצאיות ומכנסיים, כולל הבלחות קטנות של בננה, שמש וניאון שייכנסו לחנויות לקראת הקיץ.

תיקי במבוק

באמת שאחרי הקיץ האחרון חשבנו לומר ביוש לטרנד תיקי הקש שכבש כל חלקה טובה שנה שנייה ברציפות, אך מסתבר שטעינו. החיפוש אחר 'תיקי במבוק' ברשת פינטרסט עלה (תחזיקו חזק!) ב-2,215%, ללא ספק נתון שלא כדאי להתעסק איתו. אז נא לשנן לא קש, אלא במבוק. תודו שזה נשמע גם יותר סטייל, יותר טבעי וגם יותר אקולוגי, שכן צמח הבמבוק נוטה להתרבות ולהתחדש במהירות מסחררת והשימוש בו מאזן לטובה את זרימת המים על הכדור. אז הנה, אפשר לרכוש תיקים בראש שקט ובמצפון נקי שדווקא תרמנו משהו לאיכות הסביבה.

אופנה אקולוגית

המשך ישיר והוליסטי יותר לתיקי הבמבוק הוא נושא העל של אופנה מתחשבת באיכות הסביבה. פה נכנסים המון אספקטים ביניהם תהליכים פחות מזהמים במפעלי טקסטיל, צריכה מבוקרת של מוצרים חדשים מול פריטי יד שניה קרי מחזור, הפסקת שימוש בפרוות ובעורות אקזוטיים כמו שהצהירו לאחרונה בבית האופנה היוקרתי שאנל, שימוש בכותנה אורגנית ללא חומרי הדברה רעילים ועוד. החיפושים ברשת אמנם עלו רק ב-34 אחוזים, אבל יש לנו תחושה שאם שאנל הרימו את הכפפה יש תקווה שמודעות לאופנה ירוקה תקפוץ השנה ליגה.

כיווצים, כיווצים, כיווצים

כשראינו שרעיון סופר נישתי כמו פריטי לבוש עם כיווצים, באנגלית Ruching, מסמן עלייה מרשימה בחיפושים ברשת ניסינו להבין מה הסיפור. המסקנה שלנו - פוטנציאל חיטוב פלוס נראות על המסלולים ומעל הכל מכתיבות הטרנדים הידועות קים קרדשיאן וקיילי ג'נר שווה מגמה ראויה לציון.

html error

מכנסי אופניים

ניסינו להתחמק אבל הגענו למסקנה שיש דברים שהם חזקים מאיתנו. אותו טייץ קצר עד הברכיים שהקרדשיאנס מסתובבות איתו כבר למעלה משנה, הולך להיות הלהיט השימושי של השנה ולא רק בספורט. כמו במסלולים של פנדי, רוברטו קוואלי ומריים נאסיר זאדה, לקראת האביב הפרשנות למושג ספורט אלגנט תהיה ברורה מתמיד עם בלייזרים וטופים מחויטים מעל מכנסי אופניים.

שריון צב

אחרי תכשיטי הקונכיות והצדפות שמצאו את עצמם בפידים של חופשות הקיץ הכי מתועדות באינסטה צריך קצת לגוון בתחום, ואם אפשר אז להישאר באותו וייב של טבע, שמש, ים וחופשה אקזוטית. קטגוריית התכשיטים הבאה שמתאימה לכל הופעה ולכל כיס טמונה בלוק של שיריון צב, לא אמיתי חלילה. את אותו דפוס קומופלאז'י של חומים וירוקים שנפוץ במסגרות משקפיים מאצטט, נאמץ השנה לעגילים, צמידים, שרשראות וטבעות.

  • עוד באותו נושא:
  • טרנדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully