וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי גרהאם לוהטת בשער חדש למגזין ELLE

וואלה! אופנה

13.1.2019 / 13:30

אשלי גרהאם ממשיכה להשתלט על עולם האופנה ובשער חדש למגזין Elle האמריקאי היא מספרת על הפודקאסט החדש שלה, איזה טיפים מנצחים יש לה בתחום הביוטי ומוכיחה למה היא הדוגמנית הכי לוהטת בסביבה

כובשת את העולם - אשלי גרהאם על שער מגזין Elle

אשלי גרהאם. צילום מסך
מעיל גשם של מרי קטרנזו/צילום מסך

אימון קשוח, ארוחת בוקר ולסיום סשן זיעה בסאונה רטובה. ככה נראה הבוקר של דוגמנית הפלאס סייז המצליחה בעולם אשלי גרהאם כשהיא לא ביום צילומים מפרך. גרהאם בת ה-31 עובדת קשה בשנים האחרונות בכדי לקדם האג'נדה האופנתית שלה וללא ספק מצליחה לעשות שינוי של ממש בסוגיית מודל היופי.

הבחורה שהתגלתה בקניון בלינקולן נברסקה כשהייתה בת 12 בלבד, קיבלה את הגושפנקה מתעשיית האופנה כשכיכבה במגזין ספורטס אילוסטרייטד בשנת 2016 וב-2017 הייתה הדוגמנית הראשונה למידות גדולות שצעדה על המסלול של המעצב מייקל קורס בשבוע האופנה בניו יורק.

לעוד חדשות אופנתיות:
האם החברה הישראלית גולברי העתיקו את אחד התיקים היוקרתיים בעולם?
על גג העולם: ג'ניפר לופז היא הדבר המושלם עלי אדמות

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בימים אלו היא עובדת על פודקאסט ראשון, מצלמת תכנית טוק שואו חדשה תחת חסותה של אלן דג'נרס, מנחה ומפיקה שותפה בתכנית הריאליטי אמריקן ביוטי סטאר ומתחזקת אינסטגרם מרשים של 7.8 מיליון עוקבים. המותגים הבינלאומיים המצליחים רודפים אחרי הכוכבת, אך לגבי הנוכחות האינסטגרמית שלה ושיתופי פעולה יש לה אג'נדה מאוד ברורה: "אם אני לא לובשת את זה, לא משתמשת בזה ואין לזה חלק בשגרת היומיום שלי - אני לא מעוניינת למכור את זה".

עוד באותו נושא

מה המטרה? אין לנו מושג: דוגמנית הפלאס סייז אשלי גרהאם מתפשטת

לכתבה המלאה

בחודשים האחרונים היא במסע יח"צ אינטנסיבי לקידום הפודקאסט החדש ולצד שלל לוקים משגעים היא מנסה להוכיח לעולם שהיא גם יודעת להצחיק כשהיא רוצה. בהפקת האופנה למגזין Elle גרהאם נראית כשהיא משתכשת במים רדודים עם בגד ים Jade swim ומעיל גשם של המעצבת מרי קטרנזו, שמלה סקסית שחורה של דולצ'ה וגבאנה וחליפת מכנסיים של ג'ורג'יו ארמני ושוז של ג'וזפה זנוטי.

החליפה - ג'ורג'יו ארמני, השוז - ג'וזפה זנוטי

לפינאלה, בסרטון מיוחד לכבוד צילומיה למגזין הנחשב היא גם מפנקת את הקוראות בשלל טיפים מעולים בשגרת הטיפוח היומית שלה, מה המוצרים האהובים עליה ואיזה ליפסטיק הכי נכון לטוטאל לוק שחור: "כשאני הולכת על אנסמבל שחור, ליפסטיק בצבע ניוד זה השילוב המושלם". רשמנו לפנינו.

גרהאם משגעת בשמלה שחורה של דולצ'ה וגבאנה

ערוכה לכל סיטואציה במעיל גשם של פנדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully