וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

געגועים לקיץ: השמלה הקטנה והמושלמת שמשתלטת על האינסטוש

14.1.2019 / 6:38

בזמן שאנחנו קופאות מקור ומתעטפות במשרד, שיטוט קל ברשתות החברתיות שטף לנו את העיניים עם תמונות מרגשות של פאשניסטות בחופשות קיץ. המסקנה: שמלה קטנה ומושלמת שמשתלטת על האינסטה. רצנו לרכוש

הגעגועים לקצת ברייק מהכפור תפסו אותנו לא מוכנות לפיד מפוצץ באימג'ים קייצים באדיבות אלו המציינות את חופשת הריזורט המקובלת בנכר. ביניהם שמנו לב לשמלה מסקרנת שחוזרת שוב ושוב בוורסיות שונות על בחורות מהסוג המבין עניין. גם אתר האונליין הבריטי who what wear, שם לב לב לתופעה המתפשטת ואף הגדיר אותה כ"שמלה הנכונה לארוז".

לעוד חדשות אופנתיות:
האם החברה הישראלית גולברי העתיקו את אחד התיקים היוקרתיים בעולם?
אקססורי קטן, טרנד ענק: כך הפכו סיכות הראש לדבר הכי רותח העונה
קטלוג שמלות ערב

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מדובר בשמלת אלה ב-395$ מבית Rohde resort, המגיעה באורך מיני בגזרה הכוללת טופ במחשוף סגור, שרוולי בלון ארוכים, חצאית איי רחבה עתירת בד וחגורת קשירה קלועה. את הטאץ' הסופי נותנים הגוונים הקייצים שמגיעים באופציות של צבעי גלידה חלקים או דפוסים בפטרנים מרימים של פרחים, פירות, עלים, קקטוסים וחיות.

גרסאות נוספות של הדגם הפופולרי מוגשות עם מחשוף וי, שרוול תפוח קצר, חגורת פאוץ' מעניינת וסופר שימושית או עם חלק עליון בגזרת גופיית ספגטי. מאחורי המותג המרענן עומדות פורנה קטאו, ילידת בומביי ואקס קניינית בסניף דובאי של 'הרווי ניקולס', וחברתה למעונות מהקולג' פיבי ויקרס, שחברו יחד במטרה לעצב את בגדי החופשה המושלמים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גם קהל המאמצות מעיד על רוחב היריעה שהשמלה הזו מכסה: הדוגמנית האיטלקיה נטליה בוניפצ'י, עורכת הווג המקסיקני קרלה מרטינז, הבלוגרית מניו יורק ובעלת מותג לייף סטייל אריאל נועה שרנס, הבלוגרית הספרדיה קמילה, מעצבת האופנה מרסדס סלזאר ועוד ועוד. הנוכחות האינסטגרמית עדיין לא חיסלה משמעותית את המלאי שמפוזר באתרי האונליין הכי נחשבים ביניהם net a porter, shopbop ו-matchesfashion.

אז מה סוד הקסם של ה'אלה' דרס? התשובה טמונה בכמות הבד הנדיבה וחגורת הקשירה המלופפת שמאפשרים המון תנועה ופרשנויות שונות לכל אחת וזה עוד לפני שהזכרנו את המגוון העצום של הפרינטים והצבעים.

  • עוד באותו נושא:
  • שמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully