וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוויצה במה שהאל נתן לה: בלה חדיד נוטפת שיק בחליפת חצאית של ורסצ'ה

גל סלונימסקי

15.1.2019 / 11:15

שני שיעורים חשובים למדנו מהטופמודל שהמריאה למילאנו להשתתף בתצוגת הגברים של ורסצ'ה. הראשון הוא שיעור בנאמנות למי שהטיס אותך לאיטליה והשני הוא החזקה נכונה ומדויקת של טוטאל לוק רותח. שמישהו ירים לנו את הלסת, היא נפלה

בלה חדיד מילאנו. splash
חשבה על הלוק מא' ועד ת'. בלה חדיד במילאנו/splash

בלה חדיד לימדה אותנו השבוע שני שיעורים חשובים. שיעור ראשון - נאמנות מהי. בבוקר שאחרי תצוגת הגברים של ורסצ'ה במילאנו בהשתתפותה - חדיד יוצאת לרחובות העיר לבושה בבגדי המותג. וזו לא סתם בחירה אופנתית שמשדרת נאמנות, אלא אאוטפיט מוצלח - לוהט אפילו יותר מהבגדים שהיא לבשה על המסלול - שגרם לכל בנות המערכת לשמוט את הלסתות.

השיעור השני והחשוב לא פחות שלמדנו מבלה - ככה מחזיקים לוק מא' ועד ת'. הטופמודל בחרה לטיול בעיר בחליפת חצאית משובצת בצבעים שחור-לבן של בית האופנה האיטלקי, חגורה עבה בלבן בשילוב אבזם זהב עם נוכחות, תיק בצורת לב של ויויאן ווסטווד, עגילי מטבעות של ורסצ'ה גם כן, משקפי שמש קטנים שהפכו לסימן היכר והשוס - נעלי ד"ר מרטינס. אמרנו לכן כבר שהשוז חוזרות? אמרנו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בלה חדיד מילאנו. splash
בחרה את הטרנדים הכי רותחים בעונה הקרובה/splash

חוץ מהשילוב המוצלח של כל הטרנדים הכי מדוברים - החל מחגורות עבות, דרך אקססוריז מטבעות ועד פרינט המשבצות, בלה גם הצליחה להשוויץ בגזרה המחמיאה שלה עם מחשוף נדיב וחגורה צמודה, שהדגישה את צללית שעון החול הסקסית שלה. העגילים המדויקים התכתבו באופן מושלם עם הכפתורים בחליפה (גם הם בצורת מטבע), עם אבזם הזהב בחגורה ועם השלשלאות של תיק הלב, שנשמח לאמץ.

עוד באותו נושא

ג'יג'י ובלה חדיד מציגות משפחה בסטייל

לכתבה המלאה
בלה חדיד מילאנו. splash
הסקסיות נוטפת ממנה/splash

בסוף השבוע האחרון צעדה חדיד על המסלול של ורסצ'ה בתצוגת הגברים שהציגה את קולקציית סתיו 2019 בעיצובה של של דונטלה. בין הגברים על המסלול כיכבו גם נשים כמו חדיד, קאיה גרבר ואמילי רטאייקאוסקי. בקולקציה החדשה הוצגו לוקים מוקפדים ואדג'ים גם יחד בשילוב פרינטים מוגזמים, צבעוניות נועזת, עור ושלשלאות ברזל. בחודש הבא יתקיים שבוע האופנה לנשים במילאנו, גם שם צפויה חדיד לצעוד על לא מעט מסלולים. מחכות בקוצר רוח.

הצצה לתצוגה של ורסצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully