וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ט"ו בשבט הגיע: קייט מידלטון יוצאת לעדור בגינה בג'ינס של זארה

16.1.2019 / 11:30

הדוכסית מקיימברידג' יצאה ליום סיור בפארק המלכותי, נהנתה מאפיית פיצות פוטוגנית עם ילדים נרגשים ולא שכחה להצטייד בלוק ספורטיבי במיוחד. אז של איזו רשת ידועה הג'ינס הזול שלבשה ומה השאלה שתפסה אותה לא מוכנה?

קייט מידלטון. GettyImages
הלוק - שעמום. קייט מידלטון/GettyImages

נפתח בחידה: מה משותף למישל אובמה, מלניה טראמפ, קייט ומייגן? מלבד העובדה שמדובר בארבע נשים שנמצאות בכותרות בשל הייחוס הזוגי שלהן, וכמו כן הן גם מרשימות, משפיעות ובעלות תקציב מלתחה מהחלומות שלנו? התשובה לשאלה היא שכולן מתמודדות עם אותה תופעה מרגיזה. אנחנו חייבות להודות שהרבה גם באשמתנו כאן בוואלה! אופנה, ושלא משנה מה הן יעשו לטובת האנושות תמיד יתייחסו קודם כל למה הן לובשות.

לעוד חדשות אופנתיות:
משוויצה במה שהאל נתן לה: בלה חדיד נוטפת שיק בחליפת חצאית של ורסצ'ה
טפשת היריון? מייגן מרקל בשילוב צבעים מחריד

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון. GettyImages
מה שכן, על ג'ינס ב-150 ש"ח פחות כואב הלב אם יתלכלך/GettyImages

מישל אובמה כבר פרקה את תסכולה בנושא כשהחליטה להפוך לפאשניסטה במגפי ירך מנצנצים של בלנסיאגה בראיון לשרה ג'סיקה פרקר מלפני פחות מחודש כשאמרה "בסופו של דבר תשומת הלב תמיד הולכת לבגדים". אתמול, ילדה בת שמונה הצליחה לעשות לקייט מידלטון בת ה-37 את היום ולהסית את תשומת הלב ממה היא לובשת כמו גם מהריכולים על הסכסוך עם מייגן בזכות שאלה תמימה שהעיפה כל נושא אחר מהכותרות: "האם המלכה אכלה אי פעם פיצה?".

זה קרה במהלך אחד מאותם אירועי בית המלוכה המסורתיים בפארק המלכותי king Henry's walk garden. הפעילות המצולמת כללה תפאורה פוטוגנית מנצחת לסיבוב של הדוכסית עם ילדים עסוקים באפיית פיצה. "את יודעת, זו שאלה מצוינת" ענתה קייט לילדה, "אני לא יודעת. אולי פעם הבאה שאפגוש אותה אשאל?".

עוד באותו נושא

אויבות? הצחקתן אותן! מייגן מרקל וקייט מידלטון עושות את חג המולד בשיא הסטייל

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
החיוך הוא בילד אין, לא משנה מה האאוטפיט/GettyImages

אבל אנחנו כאן עדיין על המשמר וכמובן שיש הופעה לסקר, ולא סתם הופעה, אלא אחת כזו עם סוודר ב-79$ מבית J crew. בהתאם לפרוטוקול הקז'ואל של איך מתלבשים ברפרור לכל נושא הגינות והחלקאות האורבנית, מידלטון ארגנה לעצמה לוק של גנן מלכותי בסקיני בגוון חאקי כהה אליו ציוותה זוג מגפוני זמש חומים מבית see by chloe ב-267$ , ז'קט טוויד משבצות של dubarry ב-599$ ומתחת כאמור הסריג בבורדו מג'יי קרו. לגבי הסקיני, זארה ב-150 ש"ח ולא שקל יותר. התירוץ היחיד ללוק הנבחר? שחס וחלילה לא יתלכלך איזה פיס קוטור מהרוטב של הפיצה.

קייט מידלטון. GettyImages
"המלכה אוהבת פיצות?". מידלטון והילדים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully