וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזהרו משלוליות: אוסף סניקרס לבנות ומנצחות

20.1.2019 / 6:30

על אף האופציות המשוגעות והססגוניות שמוצעות בחנויות, הסניקרס הלבנות כבר הפכו לאיקוניות ומככבות תקופה כנעליים הכי נכונות שיש. אספנו לכן שלל דגמים רלוונטיים להתחדש

זאדיג אנד וולטייר, סניקרס לבנות. יח"צ,
זאדיג אנד וולטר, סניקרס ב-1,055 ש"ח/יח"צ

בעידן בו מגמות וטרנדים אופנתיים נכנסים ויוצאים מהמודה בתדירות חודשית, קשה שלא להתפעל מהנוכחות המרשימה של הסניקרס הלבנות כמובילות איקוניות במלתחה כבר ארבע שנים לפחות. אמנם במהלך הדרך הצטרפו לחגיגה דגמי סניקרס אחרים, צבעוניים יותר, משוגעים או ספורטיביים, אבל אלו הלבנות שהתפתחו אבולוציונית מדגם הסטאן סמית' של אדידס עדיין פה וממשיכות לככב גם בקולקציות האביב החדשות. כך שאין מנוס מלהכיר בעובדה שעם כל הכבוד לרצון בשינויים ובחידושים הפרקטיות בסוף תמיד מנצחת, עיין ערך סקיני ג'ינס.

לעוד חדשות אופנתיות:
7 פריטים נהדרים שעפנו עליהם השבוע
געגועים לקיץ: השמלה הקטנה והמושלמת שמשתלטת על האינסטוש

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אמה תומפסון שוברת את חוקי הארמון

בחודשים האחרונים הן זכו לכותרות בעקבות התערבבות בדרגים הגבוהים של בית המלוכה הבריטי. זה קרה בתחילת נובמבר כשאמה תומפסון התייצבה בארמון לקבל תואר 'דיים' רשמי מהוד מלכותה בחליפה מחויטת של סטלה מקרט'ני וסטן סמית' לבנות טבעוניות. הוויתור על עקבים באירוע שכזה הוא ללא ספק הצהרה אופנתית דרמטית ביחס לפורמליות של מוסד המונרכיה. ואם נחזור בזמן עוד שבוע לאחור, גם הדוכסית ההריונית מייגן מרקל ציינה את רגע מכונן עם סניקרס של veja במהלך הביקור המסוקר שלה עם פרינס הארי באוסטרליה. בקיצור, ולא שזה לא ברור, הסניקרס הלבנות כבר מזמן לא שייכות רק להופעות קז'ואל. הן יכולות להשתלב פשוט עם כל בגד ובכל סיטואציה. הנה כל מה שהולך בחנויות לקראת עונת האביב המיוחלת:

עוד באותו נושא

אקססורי קטן, טרנד ענק: כך הפכו סיכות הראש לדבר הכי רותח העונה

לכתבה המלאה

מייגן מרקל בסניקרס של Veja

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully