וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, גם הוא: הכוכב של תעשיית האופנה מואשם בהעתקות

22.1.2019 / 12:38

הכוכב העולה של תעשיית האופנה חוטף מכה קשה כשהוא מואשם בשתי העתקות במהלך שבוע האופנה לגברים בפריז. התמונות אכן מחשידות והמסקנות מאוד לא מעודדות. מה הבסטי קניה ווסט היה אומר על זה?

וירג'יל אבלו

המנהל האומנותי של לואי ויטון ושל הברנד הלוהט אוף וויט, וירג'יל אבלו, נתפס בסוף השבוע האחרון בשתי סיטואציות מאוד לא מכובדות של האשמות בהעתקה. זה קרה במסגרת שבוע האופנה לגברים שם הציג את אוספי סתיו 2019 עבור שני בתי האופנה אותם הוא מוביל ככוכב התורן של התעשייה וכמי שמלהטט בכישרון רב בין ספורטיבי ונמוך לצד גבוה ואלגנטי.

לעוד חדשות אופנתיות:
תגידו ביוש לפראדה, סלין ושות': חמשת התיקים שישתלטו על 2019
היזהרו משלוליות: אוסף סניקרס לבנות ומנצחות

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מימין - אוף וויט, משמאל - clors

המקרה המטריד יותר התרחש לפני שלושה ימים בעקבות הצגת האוסף של 'אוף ווייט', אז המעצבת המוערכת מישל אלי יצאה נגד אבלו בטענה כי אחד הדגמים שהציג, חליפה ספורטיבית צהובה עם דפוס גרפיטי וקפוצ'ון, דומה קצת יותר מידי לדגם שעיצב בנה, פאנק זק, עבור מותג האינדי שלו clors והוצג בשבוע האופנה "אריס" שחל בניגריה שנה קודם לכן.

עמוד האינסטגרם דיאט פראדה הוסיף ופרסם תמונה של זק ושל אבאלו משנת 2017, כך שהאחרון אינו יכול לטעון שאינו שמע על קיומו של המעצב הצעיר. דגם אחר מאותו המסלול כלל סריג שחור עם גרפיטי בירוק ובלבן שמרפרר באופן ברור לסגנון של הלייבל הבריטי Gramm ממנצ'סטר.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

וירגי'ל אבלו והמעצב הצעיר פאנק זק

וירג'יל אבלו. צילום מסך
מתברר שגם הכוכב הגדול מעתיק/צילום מסך

על המקרה השני והפחות מובהק יש להודות, הצביעו אוהדיו של מעצב אחר, פייר מוס, ופה מדובר כבר על התצוגה של לואי ויטון, אחד מבתי האופנה בעלי התדמית הכי יוקרתית בעולם. פדיחה לא קטנה כלל בדמות לוק אוברסייז מחויט על טהרת גוון הקאמל אליו חובר צעיף פרוותי ענק בגווני אפור ולבן ודפוס פסים וכוכבים בהשראת דגל.

שנה קודם לכן, מסתבר, מוס הוציא למסלול הנשים שלו דוגמנית בחליפת אוברסייז לבנה ועליה צעיף כוכבים ופסים באדום, צהוב וכחול המונח באותו רישול מדויק. חייבות להודות שפה לא מדובר בדמיון סנסציוני אבל בהתחשב בהקשר ובסמיכות לשני המקרים הנוספים באוף ווייט אין ספק שמתקבלת תמונה בעייתית במיוחד. עד לרגע זה אבלו לא התייחס באופן רשמי לטענות. כך או אחרת, וגם אם אף אחד מהמועתקים לא יפנה לערכאות משפטיות, אין ספק שוירג'יל הולך לספוג מכה בכנף 'ילד הפלא' שמלווה אותו בשנים האחרונות.

מימין - פייר מוס, משמאל - לואי ויטון

וירג'יל אבלו. GettyImages
מה קניה היה אומר על זה? וירג'יל ווסט/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אוף ווייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully