וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא רק כוכבת "שקרניות קטנות": שי מיטשל היא אושיית סטייל רותחת

גל סלונימסקי

1.2.2019 / 8:21

את שי מיטשל אתם במקרה הטוב מכירים מהסדרה "שקרניות קטנות", אבל האמת שהיא הרבה יותר מזה. היא חורכת את השטיחים האדומים בלוקים סקסיים ושולטת באינסטגרם עם צילומים מעוררי קנאה משלל לוקיישנים מעבר לים

שי מיטשל. GettyImages
יופי אקזוטי שיש רק לשילוב כמו קנדית פיליפינית. שי מיטשל/GettyImages

את שי מיטשל אתם ככל הנראה מכירים בתור אמילי פילדס מהסדרה "שקרנית קטנות", אבל אם להודות באמת, מיטשל היא לא סתם כוכבת סוג ז' חצי אנונימית כמו שאולי תופסים ממנה פה בישראל, אלא כזו שזוכה להיות מסוקרת לא מעט במדורי האופנה. היא חורכת שטיחים אדומים עם לוקים סקסיים בטירוף ומפציצה בתמונות מעוררות קנאה באינסטגרם לטובת יותר מ-22 מיליון העוקבים שלה.

לעוד חדשות אופנתיות:
הכירו את המאפר שמשגע את העולם: ג'יימס צ'ארלס דיקנסון
טופ 5: הטרנדים החמים באינסטגרם לינואר 2019

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שי מיטשל. GettyImages
יותר מ-22 מיליון עוקבים. שמלה של המעצבת הרוסייה אסתר אבנר/GettyImages

מיטשל בת ה-31 היא קנדית ממוצא פיליפיני, מה שיצר את היופי האקזוטי שיש לה. בתור נערה היא עסקה בדוגמנות, אבל הפריצה הגדולה שלה לתעשייה הייתה כמובן "שקרניות קטנות". אם נסתכל על שלושת הבנות ששיחקו לצדה בתפקידים הראשיים, נראה שמיטשל עובדת קשה כדי לא לאבד את המומנטום שיצרה עבורה הסדרה.

ואיך עושים את זה? מיטשל פוקדת לא מעט אירועי שטיח אדום כשהיא לבושה במיטב בגדי המעצבים ומקפידה להיראות סופר סטייליש, הרבה בזכות סטייליסטית הכוכבים הצמודה מוניקה רוז שהלבישה כבר את בנות קרדשיאן-ג'נר, ג'יג'י חדיד ועוד. לצד זה קטפה בשנה האחרונה קמפיין נחשק של אדידס לצד קרלי קלוס ודואה ליפה ובכך מיצבה את עצמה כמישהי שלגמרי שווה לשים עליה עין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אדידס, שי מיטשל.
קמפיין של אדידס לצד דואה ליפה וקרלי קלוס

אבל היום כל כוכבת יודעת, הכלי האמיתי שצריך לתחזק כדי לא לשקוע אל תהום הנשייה זה האינסטגרם. מיטשל הפכה לאושיית רשת בעלת חשבון פעיל בו תוכלו למצוא לא מעט רגעי סטייל ממקומות שונים ברחבי העולם. כל תמונה מלאת מחשבה - החל מאיפור, שיער, בחירת הבגדים, תכנון הפריים ועריכה מאסיבית. אבל זה עובד, כי זה בדיוק מה שאנחנו רוצות לראות בפיד שלנו - תמונות מושלמות של חיים מושלמים. ואת זה מיטשל מספקת נהדר.

שי מיטשל. GettyImages
לא מפחדת מלוקים סקסיים על השטיחים האדומים. לובשת שמלה של המעצב הלבנוני ניקולאס ג'בראן/GettyImages

אחת משערוריות הרשת בהן הייתה מעורבת מיטשל השנה זה חשד לזיוף חופשה. בעוד כל התמונות שלה הן ממקומות שווים על הגלובוס, תמונות שהיא העלתה משנגחאי גרמו לעוקבים לתהות - האם יש סיכוי שכבר נתקלנו בתמונות האלה בעבר ומיטשל בעצם זייפה חופשה שלמה כשהיא גונבת תמונות מאתרים שונים ומצלמים אנונימיים?

הרשת געשה, אך מיטשל לא התייחסה ורק נתנה לסערה לחלוף. הצעד היחיד שהיא בחרה לנקוט בו היה פרסום תמונות נוספות בהן היא בפריים כדי להוכיח שהיא אכן עלתה על מטוס. זה כמובן לא השקיט את לבם של הטוקבקיסטים שטענו שגם אם היא שם, היא עדיין גנבה חלק מהתמונות. כך או כך, מאז מקפידה מיטשל לצלם את עצמה בנוף של כל חופשה - מקסיקו, פיליפינים, יוון, פריז, יפן ועוד ועוד.

הייתה או לא הייתה בשנגחאי?

אבל זה לא הסיפור היחיד שסיפק למיטשל כותרות השנה. בערב השנה החדשה חשפה השחקנית-דוגמנית-אושיית אינסטגרם שהיא עברה הפלה. בתמונה בסטורי, כמובן, שבו היא יוצאת נגד השקר של החיים היפים ברשת היא סיפרה שעברה חוויה קשה של הפלה: "איבדתי את הילד, את התקוות ואת החלומות שלי", כתבה. מיטשל, שלא נמצאת בזוגיות, לא ציינה מי האב. ואולם, הדבר שהכי הלהיב את העוקבים היה שפעם ראשונה מיטשל, שמשקיעה מאוד בנראות האינסטגרם שלה, מודה - מה שרואים ברשת זו לא המציאות.

שי מיטשל. GettyImages
"איבדתי את הילד, את התקוות ואת החלומות שלי"/GettyImages

אם נחזור לסוגיית הסטייל (שלשם זה התכנסנו), בריאיון שהעניקה חידדה: "אני לא אוהבת לבזבז הון על בגדים. צריך להשקיע כסף בפריטים מסוימים, למשל תיקים, אבל אי אפשר ללבוש לוק יקר מכף רגל ועד ראש". לאחרונה השיקה מיטשל מותג של מוצרים הכרחיים לנסיעות, שמתכתב היטב עם אורח החיים הראוותני שכולל לא מעט טיולים בעולם.

שי מיטשל. GettyImages
נהדרת בשמלה של קמילה אנד מארק ונעליים של ג'ימי צ'ו/GettyImages
שי מיטשל. GettyImages
"אני לא אוהבת לבזבז הון על בגדים". מיטשל בשמלה שחורה של מייקל קורס/GettyImages

לובשת שמלה של צימרמן

  • עוד באותו נושא:
  • שי מיטשל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully