וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

36 שנה אחרי ובגיל 53 פאולינה פוריצקובה חוזרת לדגמן בעירום עבור הספורטס אילוסטרייטד

3.2.2019 / 0:31

הדוגמנית הצ'כית פאולינה פוריצקובה אוטוטו חוגגת 54 וגם השנה נבחרה לדגמן בגיליון בגדי הים של הספורט אילוסטרייטד הנחשק לצד דוגמניות בנות 20. בריאיון היא נזכרת בהופעתה הראשונה במגזין, אי שם ב-1983, "הצטלמנו בביקיני במינוס מעלה אחת"

אתר רשמי

בווידיאו: פאולינה פוריצקובה בת ה-19 בקליפ לשיר "Drive"של להקת ה-Cars, שנת 1984.

הדוגמנית הצ'כית פאולינה פוריצקובה היא מה שנקרא מודל השראה. בפעם האחרונה שפגשנו אותה היא הצטלמה בעירום מלא עבור פרויקט העצמה נשית של מגזין הספורט הנחשק "ספורט אילוסטרייטד" והשנה היא הסכימה לשוב ולדגמן עבור המגזין (כמעט בעירום הפעם) לצד דוגמניות הרבה פחות מנוסות ממנה. אה, ושכחנו לציין את הפרט החשוב מכל - היא בת 53. בצעד נועז וכדי להוכיח לעולם שנשים יכולות להיות סקסיות וחושניות גם אם הן עברו את גיל ה-50, פוריצקובה עלתה על ביקיני והצטלמה כאילו אין לה דבר להסתיר. למעשה היא נראית כל כך זוהרת שלא ברור אם בכלל יש מה להסתיר שם. היא טוענת שכן: "עם כל הצלוליטיס והקמטים, ידעתי שאני חייבת לעשות את זה. אם לא בשבילי אז בשבילן".

פוריצקובה, אם לשניים, תופיע בגיליון בגדי הים הבא של הספורטס אילוסטרייטד, 36 שנים מאז הופיעה במגזין לראשונה ובפעם העשירית בסה"כ. כן, פוריצקובה כיכבה במגזין בשנים 1983-1986, 1989, 1992, 2004 ובגיליון המיוחד לציון 50 שנה למגזין ב-2014. בשנה שעברה היא כיכבה בפרויקט העצמה נשית "במילים שלה" של גיליון בגדי הים, לצד אלי רייזמן, האנטר מקגראדי ואוליביה קלפו. את הופעתה בגיליון הבא היא חשפה בעמוד האינסטגרם שלה עם סרטון בו היא נראית מדגמנת בחלק תחתון של ביקיני על החוף כשהחזה שלה חשוף. לצד הסרטון היא כתבה: "ובכן, הנה זה אנשים, החשיפה! אני מופיעה בגיליון בגדי הים של הספורטס אילוסטרייטד כאחת הדוגמניות (לא כתוספת מיוחדת) כשאני כמעט בת 54. אמ ג'יי דיי, העורך הראשי שבעיניי הוא אחד האנשים האחראים לגיוון בעולם האופנה והיופי, הן מבחינת מידות והן מבחינת צבע גוף, החליט להתמודד עם המחסום הסופי - הגיל. כל הכבוד גם לכריסטי ברינקלי המדהימה, שהופיעה במגזין בשנה שעבר והוכיחה שסקסיות מגיעה בכל גיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully