וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית העל אל מקפירסון חושפת את הסוד למראה הנעורים הנצחי - והוא נמצא בארוחת הבוקר שלכם

23.1.2019 / 0:16

רבים תוהים כיצד סימני הזמן אינם ניכרים על דוגמנית העל אל מקפירסון, שבקרוב תחגוג את יום הולדתה ה-55 על אף שהיא נראית כאילו רק עכשיו מלאו לה 30. כדי לסייע לנו להישאר צעירים לנצח, היא חשפה בריאיון את הסוד שלה

Elle Macpherson's Breakfast Chocolate Mousse @welleco

איך היא עושה את זה? המראה הצעיר של דוגמנית העל האוסטרלית, אל מקפירסון - שכיכבה חמש פעמים על שער גיליון בגדי הים של ספורט אילוסטרייטד - ממשיך להעסיק רבים. במרץ הקרוב ימלאו לה 55 שנים, אולם נראה שהיא הצליחה למצוא את מעיין הנעורים כי איכשהו סימני הזמן לא ניכרים עליה. כן, אנחנו יודעים: גנים טובים, תזונה בריאה וספורט הם כנראה שלושת הגורמים לכך שהיא עדיין נראית בת 30, אבל למקפירסון יש סוד נוסף שאולי יכול לסייע לאלו שעומדים בשאר הקריטריונים ועדיין סובלים מקמטים.

בריאיון ל- Mind Body Green סיפרה מקפירסון שהסוד טמון בשעה שבה היא אוכלת את ארוחת הבוקר. בניגוד להנחה הרווחת, מקפירסון ממליצה לאכול את ארוחת הבוקר כמה שיותר מאוחר ביום, במיוחד אם אכלתם ארוחת ערב מאוחרת אמש. הצום הקצר לסירוגין מאפשר לגוף ולמערכת העיכול "לנוח" מעט - ויש לזה יתרונות מדעיים מובטחים הכוללים רמת סוכר מאוזנת יותר בגוף ואנרגיה גבוהה לאורך זמן.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

גם לדוגמניות-על יש פגמים: אנשים בטירוף בגלל כפות הרגליים של אל מקפירסון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully