וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליגה של הגדולות: אביטל לנגר בקמפיין ראשון לז'יבנשי

הדוגמנית הישראלית בת ה-17 אביטל לנגר ממשיכה לכבוש פסגות מעבר לים ולאחרונה הצטלמה לקמפיין ביוטי חדש למותג היוקרה ז'יבנשי. קבלו הצצה אל היפהפייה מאחורי הקלעים

אביטל לנגר מאחורי הקלעים בקמפיין לז'יבנשי

אביטל לנגר היא ללא ספק אחת ההבטחות בעולם הדוגמנות הישראלי והצליחה לכבוש כבר לא מעט יעדים אופנתיים חשובים מעבר לים, וכן, רק בת 17! הדוגמנית היפהפייה, תלמידת כיתה יב' מעתלית הצטלמה לפני מספר חודשים בחשאיות מוחלטת לקמפיין הביוטי החדש של המותג ז'יבנשי, והיום (ב') סוף סוף משתחררת תמונה ראשונה מסט הצילומים המשגע.

את טבילת האש שלה בליגה של הגדולות היא עשתה כבר בגיל 15 כשצעדה על המסלול של בית האופנה היוקרתי מיו מיו, במסגרת שבוע האופנה של מילאנו, לצד ג'יג'י חדיד ועוד סופרמודלס נחשבות לא פחות.

לעוד חדשות אופנתיות:
כבר לא רק כוכבת "שקרניות קטנות": שי מיטשל היא אושיית סטייל רותחת
בגיל 53 פאולינה פוריצקובה חוזרת לדגמן בעירום עבור הספורטס אילוסטרייטד

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אביטל לנגר, ז'יבנשי. יח"צ חו"ל,
מימין - אביטל לנגר בקמפיין חדש לז'יבנשי/יח"צ חו"ל

תווי הפנים החזקים של לנגר בשילוב יופי מתקתק גם הביאו אותה לצעוד בפריז בתצוגה הנחשבת של שאנל ו-DVF ולצד בתי הקוטור הנחשבים היא גם הצטלמה לענקיות האופנה זארה, H&M ולליין הצעיר של פול אנד בר, Teen.

היפהפייה הצעירה שמיוצגת בסוכנות הדוגמנות הישראלית R&R (רותם גור ורוברטו בן שושן) לצידן של סופיה מצ'טנר ודורית רבליס סיפרה על ההתרגשות העצומה להיבחר למותג הנחשב: "כשהסוכנת שלי סיפרה לי שיש אופציה לקמפיין שפתונים של ז'יבנשי לא האמנתי שאקבל אותו כי זה קמפיין ענקי ובית אופנה ותיק ונחשב. כשהיא הודיעה לי שקיבלתי את הקמפיין הייתי בבית הספר ופשוט צרחתי בהתרגשות כמו משוגעת!!! כל הילדים לא הבינו מה עובר עליי. זה הקמפיין הגדול ביותר שעשיתי אז די טבעי שאתרגש ככה האמת"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

כובשת את המסלול בתצוגה של מיו מיו במילאנו ב-2017

אביטל לנגר בתצוגה של מיו מיו במילאנו.
אביטל לנגר בתצוגה של מיו מיו במילאנו

לנגר, עם הפנים לחו"ל כמובן, יודעת שגם בארץ הקודש עדיין צריך לתת עבודה והיא משמשת כיום פרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה Fix לצד עדן פינס ולפני כשנה המותג הצרפתי LES PETITES החליט להגיע במיוחד לישראל לצלם אותה לקמפיין החדש שלו. איך אומרים? זוהי ממש רק ההתחלה.

על המסלול של שאנל בשבוע האופנה בפריז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully