וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי העז לזלזל בקווין בי? כשמעצבים סירבו להלביש כוכבות

גל סלונימסקי

6.2.2019 / 7:00

לפעמים נראה לנו שמעצבי העל רק רודפים אחרי השחקניות, הדוגמניות והזמרות בכדי שילבשו בגדים שלהם, אבל האמת שזה לא תמיד נכון. לא מעט כוכבות גדולות נתקלו בסירובים של מעצבים להלביש אותן לאירועים מתוקשרים. וכן, גם ביונסה ברשימה

ביונסה. צילום מסך
לא תמיד היא הייתה קווין בי. ביונסה נואלס/צילום מסך

להיות כוכבת בינלאומית מקנה לך לא מעט הטבות. אחת מהן היא הרצון של כל מעצבי העל הגדולים שתלבשי את הבגדים שלהם, כמובן בתור פרסומת מהלכת, וכתוצאה מכך הם מעצבים לך פריט בהתאמה אישית או שולחים לך בגדים בעיצובם רק כדי שתיראי איתם בפומבי. אכן נשמע כמו חלום. אלא שלהרבה מאוד כוכבות, שהיום גדולתן אינה מוטלת בספק, נאלצו בעבר לרדוף אחרי מעצבים כדי שילבישו אותן לאירועים מתוקשרים - ולקבל לא מעט סירובים.

לעוד חדשות אופנתיות:
כוכבת נולדה: משהו טוב עובר על אירינה שייק
הלוק שהמיס את השלג: מייגן מרקל בשמלה צבעונית - שכבר הפכה סולד אאוט

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ביונסה

זה אולי נשמע לא אמין, אבל לא תמיד מעצבי העל רדפו אחרי קווין בי. בתחילת דרכה, כשעוד הייתה חלק מדסטניז צ'יילד היא לא הצליחה למצוא מעצב שילביש את הלהקה. "לא היה לנו כסף לשמלות מעצבים וקוטור. אימא שלי ניסתה להשיג לנו בגדים מחנויות בניו יורק ונדחתה - אז היא פשוט תפרה לנו תלבושות", סיפרה הזמרת בעבר. "היא ודוד שלי ישבו ותפרו פנינים וקריסטלים לתלבושות הבמה. הם הכניסו נשמה לכל פריט קטן בבגד".

דסטניז צ'יילד. GettyImages
"לא היה לנו כסף לקוטור". דסטניז צ'יילד/GettyImages

אשלי גרהאם

ב-2016 הוזמנה דוגמנית הפלאס סייז המצליחה אשלי גרהאם למט גאלה. אירוע אופנתי חשוב ומסוקר - אבל עדיין היא לא הצליחה למצוא מעצב שילביש אותה. "אף אחד לא רצה להלביש אותי, וידעתי שאני לא יכולה פשוט להגיע בג'ינס וטי-שירט", סיפרה הדוגמנית. בסופו של דבר, היא פשוט החליטה לא ללכת. וכולנו יכולות להזדהות, כי למי מאיתנו זה לא קרה שרצינו לבטל בילוי כי אין לנו מה ללבוש?

שנה אחר כך, בטקס האוסקר, שוב נתקלה גרהאם בקשיים למצוא מעצב שידאג לשמלת שטיח אדום עבורה. "למצוא שמלה למידות שלי זו עבודה קשה, זה ממש דרש ממני לעבוד בזה כדי למצוא בגד".

אשלי גרהאם אפטר פארטי אוסקר 2018 וניטי פייר. GettyImages
לא הלכה לאירוע כי לא היה מה ללבוש. אשלי גרהאם/GettyImages

קלואי קרדשיאן

עוד מישהי שגרמה לנו לפעור את הפה בתדהמה כשהיא חשפה על הקשיים שלה למצוא בגדים היא קלואי קרדשיאן. "רק אחרי שירדתי במשקל אנשים בתעשיית האופנה התחילו להתייחס אליי", סיפרה בעבר כוכבת הריאליטי שהיום מעצבים מתחננים שתלבש בגדים שלהם ותפרסם אותם. "גם בימי צילום - אף פעם לא היו אפשרויות. היו מביאים לסט המון בגדים לקים או קורטני, אבל בשבילי כלום. אפילו לא הייתי עד כדי כך גדולה", אמרה בריאיון להארפר'ס בזאר והוסיפה: "תמיד היו אומרים לי - 'אין לי דברים בגודל שלך' וזה כאב כל פעם מחדש".

קלואי קרדשיאן. GettyImages
"אמרו לי 'אין לנו בגדים בגודל שלך'". קלואי קרדשיאן/GettyImages

מליסה מקארתי

השחקנית והקומיקאית המוכשרת סיפרה בעבר כי היא לא הצליחה למצוא מעצב שילביש אותה לטקס האוסקר של 2012. "שאלתי חמישה או שישה מעצבים מוכרים - וכולם אמרו לי לא", אמרה. היא הגיעה לשטיח האדום היוקרתי ביותר בתור מועמדת לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה בסרט "מסיבת רווקות", ועדיין לא מצאה מעצב שיסכים להיות חתום על הרגע החשוב הזה. החוויה הקשה הניעה את השחקנית לייצר קו אופנה משלה "כדי לגרום לנשים להרגיש טוב עם עצמן". בסופו של דבר, היא לבשה לאירוע שמלה של מרינה רינלדי.

מליסה מקארת'י. Jason Merritt, GettyImages
"כולם אמרו לי לא". מליסה מקארתי בשמלה של מרינה רינלדי בטקס האוסקר ב-2012/GettyImages, Jason Merritt

ביבי רקסה

ולסיפור הכי עדכני - רק בשבוע שעבר חשפה הזמרת ביבי רקסה בטוויטר כי היא מתקשה למצוא בגד לטקס הגראמי. "הצוות שלי פגש הרבה מעצבים, ורבים מהם לא רצו להלביש אותי בגלל שאני גדולה מדי", כתבה. בהמשך הוסיפה: "אבל הישבן שלי מידה 8 עדיין הולך לטקס". יו גו גירל.

ביבי רקסה. GettyImages
"לא רצו להלביש אותי כי אני גדולה מדי". ביבי רקסה/GettyImages

דאשה פולנקו

שחקנית "כתום זה השחור החדש" היא שם לוהט בשטיחים אדומים ומחזיקה ב-2.7 מיליון עוקבים באינסטגרם. ועדיין, היא מספרת על כך שמותגים רבים לא מוכנים להלביש אותה לטקסים. "חברים שלי בתעשייה שדיברו איתי בכנות אמרו לי שלמעצבים פשוט אין את המידות שלי וכנראה שאני עדיין לא במעמד כדי שיתאימו לי בגדים", סיפרה בריאיון למגזין ווג.

דאשה פולנקו. GettyImages
"למעצבים אין את המידות שלי". דאשה פולנקו/GettyImages

היידן פנטייר

השחקנית היידן פנטייר רצתה מאוד ללבוש שמלה של טום פורד לגלובס הזהב ב-2014. היא ניגשה למעצב ודיברה איתו, אבל הוא אמר לה שהוא כבר מלביש כוכבת אחת ולא מעוניין להלביש כוכבת נוספת לטקס. אז מה היא עשתה? קנתה בעצמה את השמלה שהיא רוצה ללבוש. זו נחישות. לדבריה, אחרי הטקס היא קיבלה מכתב עם ורדים לבנים מטום פורד ופתק: "היית נראית יפה אתמול בלילה".

היידן פנטייר שמלה של טום פורד גלובוס הזהב 2014. GettyImages
היה שווה את הכסף? היידן פנטייר בשמלה של טום פורד בגלובוס הזהב ב-2014/GettyImages

מלניה טראמפ

לא כל סירובי המעצבים הם על רקע מידות. לאחר שדונלד טראמפ נבחר לנשיאות, נתקלה הגברת הראשונה מלניה טראמפ בחרם מעצבים חסר תקדים. אף אחד לא רצה להלביש את רעייתו של האיש החזק בעולם. מי שבסופו של דבר שבר את החרם התעשייתי היה ראלף לורן שהלביש את טראמפ לטקס הנשיאות בחליפת תכלת בהשראת ג'קי קנדי ובכך יצא בהצהרה פוליטית משמעותית מאוד באותה תקופה סוערת.

מלניה טראמפ לובשת שמלה בעיצוב ראלף לורן לטקס השבעת הנשיא דונלד טראמפ 20 בינואר 2017. GettyImages
ראלף לורן שבר את החרם. מלניה טראמפ ביום ההשבעה של דונלד טראמפ לנשיאות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully